Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bryllups-skruk

den/de er sendt

62 posts in this topic

Øv øv den blev sørme nuppet i tolden, men skynder mig lige at smide kvitteringen afsted - så håber jeg at have den hurtigt alligevel!!!

0

Annonce ♥

Så kom kjolerne... og de passede begge 2 -heldigvis... blev dog lidt skuffet over kjole nummer 2 - farven var noget anderledes end på billedet - øv.....

Har desværre ikke fået taget nogle billeder.. men til brylluppet ende jeg helt klart i den hvide med røde perler!!!

0

Så kom kjolerne... og de passede begge 2 -heldigvis... blev dog lidt skuffet over kjole nummer 2 - farven var noget anderledes end på billedet - øv.....

Har desværre ikke fået taget nogle billeder.. men til brylluppet ende jeg helt klart i den hvide med røde perler!!!

WHAT her venter vi i spænding - bare et lillle bitte lille billede... :)

0

Er den blevet syet efter dine egne mål?

Har kigget på ebay og der er nogel rigtig flotte kjoler,men jeg ved bare ikke om jeg tør bestille en kjole jeg aldrig har prøvet.

0

Annonce ♥

Jeg er da helt vild spændt på at se billeder............. Hvor er det vildt med prisen!!!

0

Min mors kamera gik død for strøm.. nåede kun at tage et billed af de øverste perler inden kjolen kom på... Typisk :-(

Ja de er syet efter mine mål, og der må man sige - de kina skræddere er sku dygtige....

0

Jeg kan kun holde med!!! De er bare dygtige i Kina :)

Jeg köbte min brudekjole i Kina og har for kort tid siden fået en almindelig festkjole hjem derfra også. Helt fantastisk fornemmelse med en skräddersyet kjole, den sidder bare som den skal.

0

Annonce ♥

Ej hvor er det nogle flotte kjoler. Det skulle være man skulle prøve lykken. Hvor lang tid tager det cirka, jeg er nemlig gravid, skal føde i september og giftes i april, så ville gerne nå at smide nogle kilo inden, men det er jo bare mega billigt på ebay

0

Har I snart fået strøm på kameraet? ;)

0

hihi.. her kommer et billed af den kjole det ikke skal være - modellen passer simpelthen ikke til min figur hihi... Jo hvis jeg var fin gravid og dermed kunne undskylde min mave hihi

mmt0ug.jpg

2yl194w.jpg

Den anden kjole har jeg ikke billeder af :-( Ved godt jeg er tarvelig.. Men fredag skal jeg prøve den igen med mit forhåbentlig indkøbte undertøj - så satser på et billed der....

0

Som I kan se lever farverner overhoved ikke op til forventningerne.....

0

Annonce ♥

Her er det eneste billed jeg har af den anden - inden det løb tør for bat...

snjwvm.jpg

0

Wau siger jeg bare. Synes godt nok den er fin. Men tror den hvide vil være super til dig.!

Kan godt være der sker for meget på den her med alt det fyld. (Men synes nu den er suk alligevel!)

Hvornår ser vi dig i den hvide?? :bearhug::bearhug:

0

Annonce ♥

Tak Camilla :bearhug: Er nu meget skuffet over farverne på den her....

Nå men jeg skal ud og købe undertøj, selvsiddene og sko i morgen - så bliver jo "nødt til" at prøve den med udstyret også :bearhug::bearhug: SÅ jeg satser på i løbet af weekenden får i billeder :)

0

Ja jeg så godt lige det billede du har lagt ind af den. Så kan jeg s.. godt forstå du blev skuffet!. :bearhug:

Nå ja så må du prøve med hele udstyret på. Har du købt slør? Hvis du da skal ha det?

Glæder mig til at se et billede. Eller flere..

Måske du skal rettet i teksten på dette indlæg at nu er kjolen kommet så du kan hører hvad de andre mener :bearhug:

0

God ide... Nej har ikke købt slør endnu.... Overvejer at lave et selv med røde perler!!! Ellers bliver det ebay... Men nu må vi se.... Tnker i hvert fald at jeg skal hvae et slør til midt på ryggen eller sådan noget!!!!

0

Jeg synes nu at den sidder flot på dig-men kan jo også kun se den forfra!men den sidder ihvertfald rigtig flot ved barmen-men jeg glæder ig til at se dig i den hvide :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg synes det er en meget smuk kjole... men du har helt ret, farverne stemmer overhovedet ikke ens. Er den ikke mere over i det laksefarvede i virkeligheden??? Men tror du bliver endnu smukkere i den hvide. Og synes det lyder fedt med et slør med røde perler til. :bearhug:

0

Hejsa:)

Jeg er helt pjattet med den første :bearhug: . Hvor har du købt den henne og hvad koster den?

0

Glæder mig til at se billeder af dig den hvide med det røde. :kiss: i just LOOOOVE that dress :bearhug:

0

Så tøser lidt billeder af den endelige kjole fået for 550 kr alt i alt Elsker ebay!!!!

34oehqs.jpg

5uofid.jpg

Og et af det smukke slæb....

21wklj.jpg

Skal bare ikke have smykkerne på alligevel, så nogle der har gode ideer til hvad jeg så skal have på???

KOm så med jeres ærlige mening - hvad synes i om den????? :thumbsupsmileyanim:

0

Kun ét ord: WAUWWWWW!!!!

Det er helt sikkert DEN kjole du skal have på!!

Mht smykker, kunne det evt være noget med en smuk perle i? Tror den skal være temmelig enkel for ikke at stjæle opmærksomheden fra det smukke mønster på kjolen!

Ej hvor er den skøn!

0