arno

Hus køb

33 indlæg i dette emne

Der er en del herinde som har været med til at give mig (os) en masse gode råd i forbindelse med at vi leder efter hus.

:cheerleader3: ...og nu har vi søreme givet et bud på et hus!

Efter at have kigget på lidt over 10 huse, og været forelsket i 3 af dem, har vi nu fundet "slottet". Vi gav et bud på huset i dag - sælger er kommet med et mod bud - i morgen sender vi sidste bud tilbage. Og så regner vi med at vi har et hus... :thumbsupsmileyanim:

Det er GODT nok en stor beslutning, men nu får vi at se hvad der sker. Vi er begge enige om, at dette hus har alt det vi gerne vil have, og det er i en enormt god stand.

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil se se se se se se

I skal NOK få huset at se, lige så snart vi har skrevet under :thumbsupsmileyanim:

Hej Arno

Glæder mig til at høre, om det lykkes !

Send PM, hvis du/I har behov for gør-det-selv tips. Mit tilbud om besigtigelse af vores ombygning står stadig ved magt.

'

mvh

goodbyehansen

Tusind tak! Det vil jeg huske. Der er dog ikke specielt meget der skal laves ved dette hus, så... :cheerleader3: Men der skal laves køkken på et tidspunkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Arno!

Hvor ER det spændende!!!! Vi købte selv for 2½ år siden, og det er STORT!!! Specielt når man lige pludselig sidder nede i banken og skriver under på, at man nu skylder 1.825.000 kr væk :thumbsupsmileyanim: MEN oplevelsen af så at skrive under på skødet, kan slet ikke sammenlignes. -Nu ved jeg jo I bor i Silkeborg.. Er det stadig i området? Vi købte i Them, simpelthen fordi husene i Silkeborg var så dyre i forhold til..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Arno!

Hvor ER det spændende!!!! Vi købte selv for 2½ år siden, og det er STORT!!! Specielt når man lige pludselig sidder nede i banken og skriver under på, at man nu skylder 1.825.000 kr væk :thumbsupsmileyanim: MEN oplevelsen af så at skrive under på skødet, kan slet ikke sammenlignes. -Nu ved jeg jo I bor i Silkeborg.. Er det stadig i området? Vi købte i Them, simpelthen fordi husene i Silkeborg var så dyre i forhold til..

Det er SINDSSYGT spændende det hele... Det er i Frederiks - 8,6 km fra den skole jeg arbejder på, og 17 km fra Viborg hvor Dan arbejder. Vi har heller ikke råd til at købe i Silkeborg, selvom vi hjertens gerne ville blive boende her i byen. Men det er RIVENDE dyrt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NU kan jeg ikke dy mig længere!! Har lige "købt" huset i dag - dvs vi mangler stadigvæk at skrive under, men huset er V O R E S!!!

Så derfor synes jeg lige at I skal have lov til at se vores lille dejlige perle - som vi overtager d. 15.7.2008 - 4 dage før min fødselsdag!

Det er virkelig mærkeligt, men også en fantastisk følelse! Jeg var lige ud og se huset en sidste gang i dag, for at få den sidste tvivl fejet væk, og jeg følte mig SÅ hjemme i huset. Det er bare et vidunderligt sted, og jeg glæder mig inderligt til at vi kan sætte vores navneskilt på døren!

TAK for alle jeres gode råd mht hus køb - nu varer det ikke længe før det er nogle helt andre råd vi får brug for :thumbsupsmileyanim:

post-1053-1210255349.jpg

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køkkenet - ældre "landkøkken". Brugbart og lidt charmerende, men skal skiftes om et års tid, når vi har fundet ud af hvilket køkken som "passer" (= hvilke behov vi får i huset).

post-1053-1210256652.jpg

post-1053-1210256673.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med det- det var da et dejligt hus- håber i bliver glade for det

Hvad koster sådan et?? vi kigger jo lidt selv

Tak :thumbsupsmileyanim: Det er VIRKELIG et dejligt hus. Prisen sender jeg til dig på en PM :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med købet..

Der ser super lækkert ud..

Tak skal du ha'! Det er virkelig et dejligt hus, og hvor er vi allerede glade for det. Nu skal de næste to måneder bare gå hurtigt, så vi kan flytte hurtigst muligt. GLÆDER MIG!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det et lækkert hus.. Og det ligger jo meget centralt, tæt på købmand, frisør og busforbindelser..

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Ja som du kan høre kender jeg lidt til Frederiks, jeg er oprindelig selv fra Karup, men har arbejdet i frederiks på plejehjemmet. Men hovedvejen er meget trafikkeret, med store lastbiler osv.. Jeg håber i bliver glad for det, og det er jo et lækkert hus.

knæk og bræk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det et lækkert hus.. Og det ligger jo meget centralt, tæt på købmand, frisør og busforbindelser..

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Ja som du kan høre kender jeg lidt til Frederiks, jeg er oprindelig selv fra Karup, men har arbejdet i frederiks på plejehjemmet. Men hovedvejen er meget trafikkeret, med store lastbiler osv.. Jeg håber i bliver glad for det, og det er jo et lækkert hus.

knæk og bræk...

Det ligger rigtigt nok op af en trafikkeret vej, men det generer ikke nogen af os. Og man lægger slet ikke mærke til vejen når man er i huset. Selvfølgelig kan man høre det både ude og inde, men det er begrænset. Og jeg har før boet op af en 3 sporet vej i Berlin, så det generer mig absolut ikke.

Det er dejligt centralt i byen, og selvom det er en lille by, så synes jeg der er det der "skal være". Var lige derude og køre lidt rundt i dag, og var i Dagli' Brugsen for at kigge lidt. En meget pæn butik, som vi sikkert bliver meget glade for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: det er skønt at have sit eget :thumbsupsmileyanim:

Ja... Det er også bare helt surrealistisk at det endelig er lykkedes os at finde et hus som vi begge elsker. Men det udstråler bare hygge, venlighed, varme og glæde, og vi er SÅ spændte på at overtage det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Arno

Stort TILLYKKE :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes, det er en rigtig god ide at vente med at renovere køkkenet. Indtil du/I har prøvet at bruge køkkenet, så ved I, hvad der fungerer og hvad der er uhensigtsmæssigt.

Min erfaring siger, at hvis man renoverer et så vitalt rum, så er det vigtigt, at arbejdsgangene bliver hensigtsmæssige, og ikke kun styres af smarte køkkensælgere, glitrede boligmagasiner og vilde drømme.

Vi selv flyttede ind vi vores bolig uden så meget som at male på væggene. Det var vigtigt for os at finde ud af, hvordan lyset var i de forskellige rum, inden vi malede det hele hvidt. Nå, ja flere rum er her snart 2 år efter endnu ikke malet, men vi slap da for stresset ved indflytningen, og de forbedringer, vi laver hen ad vejen, er nøje overvejet, så på den måde undgår vi fejlinvesteringer (både tid og penge).

Endnu en gang tillykke

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arrrj hvor FEDT!!! Ih hvor lækkert !!

Frederiks er rigtig fin by! De unge derude har et MEGA godt sammenhold, super sted at få børn!! Jeg har flere veninde der kommer derudefra og alle kender hinanden derude og alle de unge har det her netværk der er trygt pga forældrene. Derudover er forbindelsen til Viborg i fht gymnasie, handelsskole - shopping etc. super fine og bestemt til at finde ud af!! (jae ok I skal lige have børn først meeeeen ;))

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt vild med 1.salen-sikke lækre rum men jeg ville dog desværre aldrig kunne bo på landet(som jeg ville kalde det)for jeg er jo en by-pige(københavner)og i københavn er husene meget dyre men er dog flyttet i en ejerlejlighed på amager....lige overfor amager strandpark-SKØNT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer