Ki Schou

Tillykke til Marie og Joachim

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg skal se noget af det, men de skal da bestemt have et kæmpe tillykke herfra også... og Jokke... 2. anden er nok også lykkens gang for dig ;) Håber I bliver lige så lykkelige som jeg regner med at blive med min dejlige tilkommende :bearhug:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Til Ki Schou

Hvilken herlig idé :bearhug:

Jeg sidder sammen med min mand og følger med i dagens begivenheder.

Kære Joachim og Marie

Hjertelig tillykke med jeres bryllup i morgen, lørdag den 24. maj 2008. Må lykken være med jer alle jeres dage.

Og Marie: Hjerteligt velkommen til Danmark - du virker som en pige med hjertet rette sted.

Mange hilsener fra

Rikke Marie Hansen

0

Del dette indlæg

Kære Marie og Joachim

Jeg ville gerne se jeres bryllup, men kan desværre ikke, da jeg skal ud at køre race... jeg er sikker på, du Joachim forstår mig! Held og lykke med det hele.

Mange hilsner MC-pigen

Det er ellers godt med lidt eventyr i hverdagen ind imellem, omend jeg bestemt ikke er royalist!

Havde jeg været hjemme, havde jeg lavet den helt store tøsefest med diademer, elefantordener, champagne m.v. Æv egentlig...

Er det i øvrigt ikke også i morgen, der er melodundegrandprix? Det bliver da den helt store TV-dag.

0

Del dette indlæg

Jeg vil i hvert fald ønske:

love062.gif

Joachim og Marie, et rigtigt stort tillykket med brylluppet og alt godt for jer i jeres fælles liv! Jeg håber, at I må opleve en masse glæde og lykke!

Velkommen til Danmark, Marie, jeg håber, du falder rigtigt godt til. Joachim fortjener en så sød og charmerende kvinde som dig.

hjerter093.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:

TILLYKKE MARIE OG JOACHIM!

:kiss:

Håber I får en fantastisk fest og en dejlig fremtid! Det er altid dejligt med flere prinsesser!!!

Al mulig held og lykke! Normalt sender jeg Frederiks tale til Mary med i kort til brudepar - men det virker ikke helt passende her.. :sm:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer