Guest Dittehsr

5. juli 2008

26 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne tøser :bearhug:

Dagen er d. 5. juli. Tiden er 13.30. Uuuhhhh der er ikke lang tid til :sm:

Min mor har bildt mig ind at vi SAGTENS selv kan bage bryllupskagen... Første prøve var i søndags... alle kunne li den, undtaget mig, den var ALT for tung... så forfra!! På søndag prøver vi så igen med en anden opskrift.

I fredags var jeg inde og få tilrettet min smukke kjole 1. gang, skal igen d. 12. juni... :loveboard: Uheldigvis var jeg syg så tænkte kun på at komme hjem i seng... Kjolen skal kun lægges lidt ind ved barmen, men ellers passer den. Fandt så ud af at den perlekæde jeg regnede med, at jeg skulle have på, slet ikke passede til kjolen :unsure: Så der skal jeg have fundet en anden. Kikkede på alle dem de havde i butikken, men nej, er åbenbart lidt kræsen.

Min kommende svigermor binder min buket - hun blev helt rørt at jeg spurgte om hun ville :bearhug: så det sagde hun jo ja til...

Vi skal holde det på Bregnerød Kro. Menuen er for længst på plads. Jeg skal til at lave menukort og bordkort.

39 er inviterede - 1 afbud - 29 tilmeldte.

Morgengaven er i hus - bourdoir album

Vi skal holde reception hos mine forældre og alt er på plads... Vi har lavet en specifik plan over, hvad vi skal nå - så ingen stress dér :kiss:

Har lige taget kontakt til hestevognsfirmaet ang. rute, så mangler at høre fra dem.

Skal ud til blomstercenteret og aftale nærmere ang. bordpynt.

Jeg skal have arrangeret kurvene til toiletterne. Indholdet er købt så det skal lige stå pænt i kurven.

Det kom lige til at stå lidt rodet... Håber i overlever :sm:

Hvor langt er i andre 5. juli brude nået? :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

lige et pip fra en anden 5. juli-brud (oveni købet også kl. 13.30..) :bearhug:

Vi er stort set ved at være færdige og klar parat til start! :kiss: Vi glææææder os så meget.. Der er selvfølgelig nogle ting der ikke er helt lavet færdigt, men mange ting bliver man bare nødt til at vente med... men alle aftaler osv er helt på plads, så vi er godt med! :loveboard: Kig endelig forbi min tråd :sm: ! Vi er jo ikke så mange 5. juli-brude der kan følges...

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes 5. juli, dog allerede kl. 12.

Vi er overhovedet ikke godt med :bearhug:

På onsdag skal vi begge til bacherloreksamen, så det har været svært at prioritere brylluppet, det sidste stykke tid.

I går fik vi endelig en aftale om maden, men menuen er ikke aftalt endnu.

Vi mangler tusind ting, af de største kan nævnes KJOLE, tøj til gommen, fotograf og ring. AHH!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den 5 juli er en god dag :bearhug: (mon ikke jeg bliver den første så med vielse kl. 11 :sm: )

Puha ja hvor langt er vi egentlig :loveboard:

Vi har vist styr på de fleste ting heldigvis, men mangler dog

- lærer brudevalsen :carrot:

- kjolen :unsure: skal først syes lige inden, da jeg har termin 5 uger efter brylluppet

- ordne haven :bearhug: - vi skal holde stor reception hjemme

- morgengave

- at være på polteraben :kiss:

- hmm og så ALLE de ting der først kan gøres til allersidst :sm:

Janni

0

Del dette indlæg

Her kan jeg også være med. 5. juli 2008, kl.13:30 (på rådhus) :kiss: .

Jeg er ok tilfreds med hvad vi har på plads.

Vi mangler:

-beslutte os for hvad der skal indgraveres i vores ringe

-undertøj og strømper til mig

-undertøj og strømper til manden

-skjorte og slips til manden (kunne ikke købes før, da jeg ikke havde købt kjolen på det tidpunkt hvor vi købte hans tøj)

-at få tilrettet min kjole (som først bliver gjort to uger før brylluppet)

-en bil som vi kan køre i fra rådhuset til feststedet (det er dog ikke så vigtig for os; hvis vi ikke finder noget "særligt", tager vi bare vores egen bil)

-at lave/printe bordkort og menukort

-købe lidt dekoration, som jeg dog hvad hvordan det skal se ud

-bestemme, hvilke kager der skal bages af hvem

-afstemme menuen med feststedet (vi ved hvad vi vil, er dog ikke sikker på at de kan lave det hele)

-lave overraskelsesposer til de børn som vil være tilstede (bl.andet vores egen datter)

Det virker i hvert fald overskueligt for mig, så mon ikke vi kan nå det hele?

:bearhug:

Redigeret af sda
0

Del dette indlæg

Jeg håber også på at blive klar til d.5.juli kl.13

Vi skal vies i Bording kirke og holde festen på den efterskole hvor vi mødte hinanden.

Mad er der styr på, samt musik og fotograf.

Kjolen er købt og skal op og sige hej til den igen i morgen. Glæder mig helt vildt! Den skal heldigvis ikke tilrettes så meget.

Kærestens tøj er købt og betalt.

Der er booket en veteran bil der skal hente os ved kirken

der er lavet kurve til toiletterne, der er taget boudoir billeder og brudebuketten er bestilt.

brudevalsen kan vi heldigvis :bearhug:

Så jeg mangler:

- at blive færdig med min moviemontage

- lave bordhæfter

- købe servietter og lys

- bestille blomster til hende der skal lave borddekorationerne

Så jeg skulle vist nok nå det og har fri to uger før pga.tidlig sommerferie fra studiet. Så det er bare rigtig lækkert :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Det gik lidt stærkt med mit første indlæg - har indtil nu bare læst og suget til mig af andres skriverier, men når det nu handler om DATOEN, så må man da være aktiv :thumbsupsmileyanim: Skulle bare lige se, om det virkede.

Vi har stort set også styr på det hele. Musikeren har givet mig mange grå hår i hovedet ved ikke at svare på telefon, sms eller breve. Heldigvis fandt jeg ham på Facebook, sendte en mail, og fik svar. Puhhh, det har trukket tænder ud.

-Kirke og feststed er der styr på

-Brudekjolen skal tilrettes 6.6 sammen med min mor. Hun syr meget selv, så jeg er i fuldstændig trygge hænder med hende og de utrolig søde folk i Lucca Bride.

-Ringe er lavet privat og er helt vores egne.

-Skoene er købt ved Lilly

-Alle gæster (70) har givet svar (godt nok 10 afbud, men de fleste vidste vi i forvejen).

-Frisør er bestilt med prøveopsætning.

-DVD med brudevals er købt, så nu skal der øves

-Vi mangler at bestille brunchsted til min kæreste og hans familie + ven til lørdag morgen. De har fået lov til at klæde om ved en veninde i byen. De skulle jo nødig rende rundt herhjemme. :cheerleader3::cheerleader3:

- Bordkort og gæstebeskrivelse er lige ved at være der.

-I morgen aften skal vi snakke menu med forsmalingshuset

Jeg er pt. på barsel med søn nummer to. Har derfor haft tid til at lave alt det praktiske. Skal starte på arbejde den 2. juni, men er skolelærer og har derfor fri i juli. Det giver lige en uges forberedelsestid!!!Mine egne forældre og svigerforældre tager en dreng hver fra onsdag til fredag inden festen. De er simpelthen den mest fantastiske famiie :cheerleader3:

En venindes forældre passer drengene på selve dagen. Når de kun er o og 2, får de ikke alverden ud af sådan en fest.

Håber I kom igennem hele smøren :bearhug::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Det gik lidt stærkt med mit første indlæg - har indtil nu bare læst og suget til mig af andres skriverier, men når det nu handler om DATOEN, så må man da være aktiv :thumbsupsmileyanim: Skulle bare lige se, om det virkede.

Vi har stort set også styr på det hele. Musikeren har givet mig mange grå hår i hovedet ved ikke at svare på telefon, sms eller breve. Heldigvis fandt jeg ham på Facebook, sendte en mail, og fik svar. Puhhh, det har trukket tænder ud.

-Kirke og feststed er der styr på

-Brudekjolen skal tilrettes 6.6 sammen med min mor. Hun syr meget selv, så jeg er i fuldstændig trygge hænder med hende og de utrolig søde folk i Lucca Bride.

-Ringe er lavet privat og er helt vores egne.

-Skoene er købt ved Lilly

-Alle gæster (70) har givet svar (godt nok 10 afbud, men de fleste vidste vi i forvejen).

-Frisør er bestilt med prøveopsætning.

-DVD med brudevals er købt, så nu skal der øves

-Vi mangler at bestille brunchsted til min kæreste og hans familie + ven til lørdag morgen. De har fået lov til at klæde om ved en veninde i byen. De skulle jo nødig rende rundt herhjemme. :cheerleader3::bearhug:

- Bordkort og gæstebeskrivelse er lige ved at være der.

-I morgen aften skal vi snakke menu med forsmalingshuset

Jeg er pt. på barsel med søn nummer to. Har derfor haft tid til at lave alt det praktiske. Skal starte på arbejde den 2. juni, men er skolelærer og har derfor fri i juli. Det giver lige en uges forberedelsestid!!!Mine egne forældre og svigerforældre tager en dreng hver fra onsdag til fredag inden festen. De er simpelthen den mest fantastiske famiie :cheerleader3:

En venindes forældre passer drengene på selve dagen. Når de kun er o og 2, får de ikke alverden ud af sådan en fest.

Håber I kom igennem hele smøren :):):)

Se nu bliver jeg jo lidt nysgerring, når du skriver Lucca Bride... Er det den i Sindal? For der har jeg også en aftale d. 6/6! :cheerleader3: Skal op og prøve (og måske hente) min færdige kjole!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Se nu bliver jeg jo lidt nysgerring, når du skriver Lucca Bride... Er det den i Sindal? For der har jeg også en aftale d. 6/6! :thumbsupsmileyanim: Skal op og prøve (og måske hente) min færdige kjole!

Hej

Nej det er i Vejle, men det er folk oppe fra Sindal, der kører ned til butikken nogle gange om ugen. Designeren selv var der, anden gang jeg prøvede kjolen. Det er nogle fantastiske modeller (min hedder Anita fra 2007), og nogle utrolig søde personer, der arbejder der. Hvilken model skal du i?

0

Del dette indlæg

Hej

Nej det er i Vejle, men det er folk oppe fra Sindal, der kører ned til butikken nogle gange om ugen. Designeren selv var der, anden gang jeg prøvede kjolen. Det er nogle fantastiske modeller (min hedder Anita fra 2007), og nogle utrolig søde personer, der arbejder der. Hvilken model skal du i?

okay... det kunne ellers være sjovt hvis vi begge skulle derned d. 6... :thumbsupsmileyanim: Min kjole er også en fra 2007, den hedder Amanda.. Kan lige finde et billede... Der er maaaaasser af flere billeder af kjolen i min tråd! :cheerleader3: Det her er taget allerførste gang jeg havde den på..

post-25361-1211803644.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Aaaij, den her tråd skal da ikke ligge og gemme sig på side 8, når der i dag kun er 1 måned til vores store dag! :thumbsupsmileyanim:

Er I ved at være klar piger? Jeg skal hente min kjole i mirgen, jeg er bare SÅÅÅ spændt!! håber den sidder helt perfekt nu! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt den lige bliver hevet frem :cheerleader3::cheerleader3::balloons:

Var med mine brudepiger ude i fredags og finde kjoler til dem... Vi var igennem hele strøget, havde ømme fødder, trætte og varme... Havde hjemmefra kikket på en butik, men vi kunne jo ikke huske adressen. Ringe hjem til kæresten og få adressen. Vi finder det langt om længe og i løbet af 3 min er de begge klædt på i den HELT rigtige kjole, smykker, sjal og sko :thumbsupsmileyanim: WOW de var flotte! Hvor svært kan det være !! De fik kjole, sjal og smykker for 797,- er det lige billigt eller hva!!

De var så søde og behjælpelige i butikken så de kan klart anbefales!! Mannequinnshop i KBH - http://www.mannequin-shop.dk/

Det UHELDIGE sker så da vi er på Jensen´s og spise... :balloon: Vi havde bestilt velkomstdrink, noget med hyldeblomst. Tjerneren får så væltet alle glassene ud på bordet og uheldigvis rammer det ned i den ene pose, hvor kjolen er i :balloon: Vi håber det forsvinder når kjolen tørrer, men kunne godt se at det gjorde den ikke. Fat i tjerneren igen og forklarer. De vil så gerne betale for en rensning af kjolen, hvilket jo også bare manglede :cheerleader3:

Kjolen bliver sendt til rens, men min veninde får af vide, at det IKKE er sikkert det kan komme af fordi der er noget farve i hyldeblomst :cheerleader3:

Hun skulle hente den i går, men kunne ikke nå det. Hun ringer derned i stedet for vi er alle ved at dø i ventetiden... Pletten ER kommet af :balloons::thumbsupsmileyanim:

Super lettet vi alle er, da det var de sidste kjoler de havde i butikken, så de kunne ikke engang bestille nogen hjem...

Der er kun 1 måned til og jeg har mareridt om dagen og min mave tér sig allerede... så det skal nok blive rigtig sjovt!!

Jeg skal til 2. prøvning d. 12 og regner med at få den med hjem, hvis den sidder som den skal. Ellers skal jeg først hente den d. 2/7... 3 dage før brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja nu er der ski ikke længe til, men alligevel længe nok til at vi ikke er kommet længere end ved sidste besvarelse :thumbsupsmileyanim:

Eller dvs. vi er da kommet igang i haven - men lige nu er der nok lidt mere kaos end orden :thumbsupsmileyanim:

Har bestemt mig for ikke at stresse - det er ikke sundt for mig eller min baby ;)

Janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære alle 5. juli brude..

Jeg håber I havde en ligeså fantastisk og uforglemmelig dag som vi havde.. :unsure: Glæder mig meget til at høre om den!

der ligger nogle billeder fra vores dag i min tråd.. tror de ca begynder fra s. 243.. Var så heldig at have besøg af nogle søde globryllupsgæster, som har taget nogle super gode billder! :thumbsupsmileyanim: Og fantastiske foto-loller har også smidt et par stykker ind! Kig endelig forbi!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer