Betina-86

Erfaringer med all4love.dk

13 posts in this topic

Hej med jer..

Er der nogle herinder, der har erfaring med at købe ringe igennem www.all4love.dk?

Umiddelbart ser det ud til at være en svensk internetbutik, men er der problemer ved at handle der?

Umiddelbart kan jeg få drømmeringen til lidt under halv pris af i danmark, og så er det 18 karat i stedet for 14 karat :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Har lige været inde og finde pris på et sæt der er til at sammenligne..

På all4love koster det 4.765 kroner for 2 ringe i 18 karat guld, hvor der er diamanter på 0,125 karat i dameringen..

Hos bræmer vil det koste 12.625 kroner for 2 ringe i 14 karat guld, hvor der i dameringen er diamanter på 0,11 karat.

Det er altså noget af en besparelse..

0

Hej jeg har købt vores ringe der inde.... Uden problemer jeg havde så spørgsmål, og fik svar indenfor rimelig tid... Jeg kan kun rose dem, vi tog i den næste guldsmed og fandt vores størrelse... Det skal siges vi overførte penge så det tog lige to tre dage mere før ringene var der.. men de er som forventet

0

Annonce ♥

Hej jeg har købt vores ringe der inde.... Uden problemer jeg havde så spørgsmål, og fik svar indenfor rimelig tid... Jeg kan kun rose dem, vi tog i den næste guldsmed og fandt vores størrelse... Det skal siges vi overførte penge så det tog lige to tre dage mere før ringene var der.. men de er som forventet

Okay, jeg syntes jeg læste at man kunne bestille en fingermåler først, som så skulle sendes tilbage og så ville man få ringene efter de havde modtaget den retur.. Men det gjorde i ikke?

Ringende du til dem eller stillede du spørgsmål over mail?

0

nej vi valgte bare gå ned i den nærmest butik og finde vores størrelse

jeg mailede til dem fredag og fik svar lørdag

vi har ikke så mange penge til bryllup så vi valgt dem da man kunne få nogen flotte og billig ringe uden vi skulle gå på kompromi (staves?)

og i overholdte leverings tiden der stod 10 dag de kom ingen for 7 efter pengene var kommet til dem

lige et billede af vores ringe

post-32974-1211799987.jpg

0

Annonce ♥

Hej majbrud2014

Jeg tror faktisk ikke rigtigt at all4love eksisterer mere i den form, som vi har set det tidligere.

Det er jo et gammel indlæg, som du har fundet her.

HER finder du en lang række butikker - både fysiske og netbutikker - der sælger vielsesringe i alle prisklasser.

God jagt :shooter:

0

Annonce ♥

Hej majbrud2014

Jeg tror faktisk ikke rigtigt at all4love eksisterer mere i den form, som vi har set det tidligere.

Det er jo et gammel indlæg, som du har fundet her.

HER finder du en lang række butikker - både fysiske og netbutikker - der sælger vielsesringe i alle prisklasser.

God jagt :shooter:

Edited by henni25
0