Engly

Musik

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil høre hvad I vælger når det kommer til musikken til jeres bryllup. Det er en af de ting jeg desværre ikke har en holdning til og min kæreste har heller ikke en holdning til det. Nu har jeg så forsøgt at kontakte nogle musikkere, som kunne spille under middagen, men de har været fuldt optaget alle sammen. Nu er jeg så kommet dertil hvor jeg påtænker at lade musikken komme fra en pladespiller, men desværre kan jeg ikke helt forene mig med denne tanke. Jeg var naturligvis nødt til at høre hvad andre har gjort, samt om der er nogle der har nogle gode referencer til en solist som både kan spille lidt under maden og så spille op til dans. Det skal også helst være en som ikke koster det hvide ud af øjnene.

Håber at høre jeres mening

Engly

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også meget i tvivl om musikken - se evt. min tråd fra i går om musik til 40 gæster.

Måske kunne man samle en masse god musik på pc'en og så afspille det under middagen?

På den anden side, så kan "live" musikere være med til at skabe en god stemning, de

har erfaringen og kan fornemme havd gæsterne vil høre etc., og selvfølgelig spille til evt. sange. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fylder den den bærbare pc op med dejlig musik - både under spisningen og til festen! Og vi har selvfølgelig en trådløs dims, så vi kan skifte mellem melodierne HVIS det skulle blive nødvendigt - men det bliver det formentlig ikke, andet end når sangene og indslagene kommer. Vi har jo lavet afspilningslister, og de kører jo automatisk :cheerleader3:

Vi er selv musikere, så vi har selvfølgelig selv spillet akkompagnementerne til de sange, vi véd kommer :loveboard:

Sådan, en billig og tilfredsstillende løsning for os :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg har været til 2 bryllupper hvor der var live bandt efter middagen og set synes jeg var super godt. Vi havde faktisk også bestem os for at hyre det band som vi oplede til det sidste bryllup, men du kunne desværre den dag, og stort set alle de andre vi fik fat på efterfølgende kunne ikke eller var for dyre. Vi havde regnet med at det ville koste ca. 8.000,- men de fleste tog omkring14.000,- hvilket er over vores budget. Nu har vi så bestemt os for at leje en jukebox, men idén med at ligge en masse numre ind på en PCér var måske også en god mulighed... :cheerleader3:

Redigeret af cyrano
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer