kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og på ægte Royal prinsessevis vinker jeg nu Adjö og på gensyn ! og takker alle for at have fulgt med i min beretning - hvis I har nydt det bare en mikrodel som mig, så er det ikke så skidt :) Jeg har nydt at drømme mig tilbage på dagen igen og huske de dejlige øjeblikke og stunder, og sommerfuglene i maven lever skam i bedste forelskede velgående :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

post-29043-1214082345.jpg

0

Del dette indlæg

muligt takkekort

post-29043-1214081209.jpg

post-29043-1214081284.jpg

Der er rigtig mange suuuuper fantastiske billeder - men de to her med parasollen er jeg helt forelskede i... Og de kommer lige ned i inspirationsmappen - har nemlig også købt vifte og parasol :thumbsupsmileyanim:

taak søde :cheerleader3: Er beæret :) Det er fede detaljer med vifte og ply :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et par billeder bare af mig... jeg synes de er så gode... ja undskyld jantelov :(

post-29043-1212699855.jpg

Når man er så smuk som dig, så ski.. hul i Janteloven.....!!!!!

WOW, hvor en fantastisk oplevelse. Jeg skulle lige lure her på BK inden jeg skulle i seng. Det er 3 timer siden nu. Jeg er simpelthen blevet så betaget af din beretning, at jeg ikke kunne komme i seng! Simon har sovet godt de sidste 2 timer :)

Jeg har fået super meget inspiration, og har været så betaget af din smukke fortælling om en helt speciel skøn dag. Jeg er vildt betaget af, hvor dejlige, naturlige og smask forelskede I ser ud! Fantastiske taler, dejlig middag, god stemning.... Jeg kan simpelthen ikke finde smukke ord nok. Tak fordi du "inviterede" os med på en gennemgang af jeres bryllup.

Ups: til slut: Til takkekort syntes jeg, at fx det første fra slotsporten er skønt! -men det er svært at vælge... Jeg syntes, at, at I skal have et billede fra det smukke slot med -holder I fast i bagsidenbilledet, hvor I går mod slottet, vil jeg dog syntes, at dette er et af de smukkeste:

post-18853-1214084113.jpg

Jeg vil ønske jer al mulig lykke og held! :)

:cheerleader3: , AnnaBritta

P.S. Hvor har du købt de fantastiskesko henne? Gotta get me some! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Lige et par billeder bare af mig... jeg synes de er så gode... ja undskyld jantelov :(

post-29043-1212699855.jpg

Når man er så smuk som dig, så ski.. hul i Janteloven.....!!!!!

WOW, hvor en fantastisk oplevelse. Jeg skulle lige lure her på BK inden jeg skulle i seng. Det er 3 timer siden nu. Jeg er simpelthen blevet så betaget af din beretning, at jeg ikke kunne komme i seng! Simon har sovet godt de sidste 2 timer :)

Jeg har fået super meget inspiration, og har været så betaget af din smukke fortælling om en helt speciel skøn dag. Jeg er vildt betaget af, hvor dejlige, naturlige og smask forelskede I ser ud! Fantastiske taler, dejlig middag, god stemning.... Jeg kan simpelthen ikke finde smukke ord nok. Tak fordi du "inviterede" os med på en gennemgang af jeres bryllup.

Ups: til slut: Til takkekort syntes jeg, at fx det første fra slotsporten er skønt! -men det er svært at vælge... Jeg syntes, at, at I skal have et billede fra det smukke slot med -holder I fast i bagsidenbilledet, hvor I går mod slottet, vil jeg dog syntes, at dette er et af de smukkeste:

post-18853-1214084113.jpg

Jeg vil ønske jer al mulig lykke og held! :)

:cheerleader3: , AnnaBritta

P.S. Hvor har du købt de fantastiskesko henne? Gotta get me some! :thumbsupsmileyanim:

WAUW Hej søde!

Tusind tusind tak for din mega søde besked - den er gået lige i hjertet og varmer utrolig meget!!

Tak for dine rosende ord om mig :cheerleader3: - blir total flov :)

Mega dejligt at høre, at det har været en "smuk fortælling" :bearhug:

jeg regner helt sikkert med at bruge bagsidebilledet - tror et eller andet sted det er min favorit :cheerleader3: og så et af de andre - iih det er svært at vælge :cheerleader3:

Mine sko har jeg købt hos " Irenes Skrædderi" - her er linket tryk her - det er dem der hedder Flamingo by pink! de var SUPER GODE at gå i! og SÅ smukke synes jeg :rolleyes:

kæmpe krammer til dig AnnaBritta:bearhug:

0

Del dette indlæg

Uhh ELSKER overspringshandlinger... og så det EKSTRA fedt at der er ENDNU flere beretnigns billeder :)

Hmm... KU være jeg sku få den opgave færdig så jeg ku ferie!!! Så der nemlig 110% tid til BK!! :)

:thumbsupsmileyanim:

Tak igen igen søde Mie... det var et fantastisk bryllup at være "med til"... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer