betina23

søger en asti champagne

12 indlæg i dette emne

jeg smagte en VILD god asti champagne til min brors studenterfest (en af hans kammerater havde den med ud på skolen da min bror fik hue på), men jeg kan ikke huske hvad den hedder. Men er sikker på jeg kan kende den når jeg ser et billed af flasken, så vil høre om der er nogle af jer der har billeder til at lægge af de forskellige asti champagner, da jeg ikke synes jeg kan finde nogel andet end en martini og det er ikke den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er fakta's

post-30580-1213354456.jpg

Ellers er der et par zilla'er der har lavede asti-test.. ser HER

Den der er rigtig god. Vi serverede den til vores bryllup :cheerleader3:

Ja den er super god.. Også kendt som Konge-Asti blandt dem der holdte asti-test ;)

0

Del dette indlæg

så lige linket igennem med asti testen, og mener bestemt det var fontanafredda asti han havde med ind på skolen. Må lige prøve at købe den en dag vi evt skal noget og så smage den igen...

Den dessert vin jeg også gerne vil have er nemlig også en asti...... Den hedder Moscato D´asti Hvis I ikke har smagt den skulle I tage at smage den.. den er helt KANON. Dog rimelig sød, så hvis man ikke er til det søde er den nok ikke noget..

mange tak for hjælpen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

så lige linket igennem med asti testen, og mener bestemt det var fontanafredda asti han havde med ind på skolen. Må lige prøve at købe den en dag vi evt skal noget og så smage den igen...

Den dessert vin jeg også gerne vil have er nemlig også en asti...... Den hedder Moscato D´asti Hvis I ikke har smagt den skulle I tage at smage den.. den er helt KANON. Dog rimelig sød, så hvis man ikke er til det søde er den nok ikke noget..

mange tak for hjælpen :cheerleader3:

Så vil jeg da lige fortælle dig - at dr for tiden er tilbud på Fontana Fredda Astien til 50 kr i super brugsen/kvickly osv. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer