Nina&Jimmy

Risposer

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg regner med, vi skal bruge grødris -det er det, jeg forbinder med "kaste-ris"... Og har også hørt, at de pletter tøjet, men har til gengæld også hørt, at pletterne skulle være lige til at børste af... Så jeg skal lige have lavet en prøve med et par sorte bukser og en klædebørste, inden vi pakker risposerne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

af hensyn til fuglene bruger vi solsikkefrø :D

Nu var det ikke så meget det, jeg spurgte til. Jeg ved godt, der er mange synspunkter på dette område.

Da jeg spurgte Danmarks Ontologiske Forening sagde de, at de fugle, der ikke kan tåle ris lader værd med at spiste det. Så det holder jeg mig til.

Men jeg er stadig i tvivl, om hvilken ris der er bedst i forhold til afsmitning på kjolen. Jeg synes ikke det har været helt entydigt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg regner med, vi skal bruge grødris -det er det, jeg forbinder med "kaste-ris"... Og har også hørt, at de pletter tøjet, men har til gengæld også hørt, at pletterne skulle være lige til at børste af... Så jeg skal lige have lavet en prøve med et par sorte bukser og en klædebørste, inden vi pakker risposerne!

Jeg tror som sådan også, at det godt kan børses af, problemet er bare, hvis det regner, eller er fugtigt i vejret, så kan støvet ikke børstes af, og så giver det pletter..

0

Del dette indlæg

Inde på www.somethingblue.dk kan man købe hjerteris, de blir opløst ved regn og er ikke skadelige for fugle. dem har jeg tænkt mig at bruge.

Hilsen

Mille

Jep det overvejede jeg også - de er godt nok lidt dyre, men i posen skulle der til gengæld være til 100 små risposer.

Men ved kirken styrer man det vel ikke så meget selv ???? De bryllupper jeg har været med til har vi da selv haft ris med. Så det kan jo være lidt svært at styre hvilken slags om om de er blevet vasket - det er de næppe ;-)

Men bort set fra alt det så vil jeg mene at de "rigtige" ris at kaste med er grødris.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inde på www.somethingblue.dk kan man købe hjerteris, de blir opløst ved regn og er ikke skadelige for fugle. dem har jeg tænkt mig at bruge.

Hilsen

Mille

Jep det overvejede jeg også - de er godt nok lidt dyre, men i posen skulle der til gengæld være til 100 små risposer.

Men ved kirken styrer man det vel ikke så meget selv ???? De bryllupper jeg har været med til har vi da selv haft ris med. Så det kan jo være lidt svært at styre hvilken slags om om de er blevet vasket - det er de næppe ;-)

Men bort set fra alt det så vil jeg mene at de "rigtige" ris at kaste med er grødris.

Jeg mener også at de "rigtige" ris man kaster med er grødris, hvis man ikke slev finder på en bedre ide.

0

Del dette indlæg

Hilsen

Mille

Pas på med at bruge dem i regnvejr! Som du selv skriver så bliver de opløst i regn, hvilket gør, at de pletter på kjolen og på mandens tøj, og derudover så bliver de bare rigtig smattet når de bliver våde..

Som Lisab herindefra skrev i sin tråd, efter hun fandt ud af, hvor smattede de blev, ved en lille smule fugt, så var hun bange for hvordan det blev, hvis der forputtede sig nogle ris ned i kavalergangen.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hilsen

Mille

Pas på med at bruge dem i regnvejr! Som du selv skriver så bliver de opløst i regn, hvilket gør, at de pletter på kjolen og på mandens tøj, og derudover så bliver de bare rigtig smattet når de bliver våde..

Som Lisab herindefra skrev i sin tråd, efter hun fandt ud af, hvor smattede de blev, ved en lille smule fugt, så var hun bange for hvordan det blev, hvis der forputtede sig nogle ris ned i kavalergangen.. :cheerleader3:

Ja, den havde jeg ikke lige tænkt over :cheerleader3:

Det må lige med i overvejelserne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hilsen

Mille

Som Lisab herindefra skrev i sin tråd, efter hun fandt ud af, hvor smattede de blev, ved en lille smule fugt, så var hun bange for hvordan det blev, hvis der forputtede sig nogle ris ned i kavalergangen.. :)

Det er fordi hjerterisene ikke er ris men sukker. Derfor pletter de i fugtigt eller vådt vejr.

Lige meget hvad man vælger, vil der vel egentlig altid være risiko for, at det kan efterlade pletter. En fugtig klud eller en rulledims, kan garanteret gøre underværker :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer