ninaschmidt

Nina & Michaels fantastiske dag...

272 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Måtte lige dele dette med jer..... Det er lidt fedt.

Jeg arbejder på en skole hvor vi er med i et anti-mobbe projekt i samarbejde med Red Barnet. Kronprinsesse Mary er jo projektor for red barnet, og derfor skal hun nu besøge skolen (på onsdag) for at se vores arbejde med projektet.

Jeg blev derfor for et par måneder siden spurgt om jeg ikke kunne komponere en ny anti-mobbesang til besøget.

Jeg tog udfordringen op, og har fået komponeret en sang, som (hvis jeg selv skal sige det) er blevet rigtig god...

Nu skal den så spilles for Mary på onsdag når hun kommer....så jeg har ydermere fået til opgave at få et skolekor og orkester op at stå. Jeg fik samlet 44 unger til koret og 5 til bandet....og VI STYRER FOR VILDT.... hehe.... nej, vi er super gode. :cheerleader3:

Ud over min sang skal vi også synge/spille red barnets officielle "fri for mobberi" sang.

Men ugen op til efterårsferien stod på at øve musik og sang....og mens jeg sad der ved klaveret og koret sang og bandet spillede min sang...jeg fik helt gåsehud, og blev helt rørt...for det var jo min sang....og det lød godt....det var så fedt...kæmpe oplevelse.

Og nu har jeg så fået en mail fra tv2.....de vil særligt fokusere på min sang på onsdag, og så vil de gerne have lov til at bruge den til et dokumentarprogram om Mary og Maryfonden..... Det er lidt stort synes jeg...

Ihhh.... jeg ville bare lige dele min begejstring med jer....er jo nok lidt stolt indeni.

I kan se det i nyhederne onsdag aften....der kommer alverdens pressefolk, så jeg ved ikke lige om det er dr, tv2, eller tv syd der sender det...men ved ihvertfald at tv2 laver noget... SKal nok melde tilbage når jeg ved mere om kanal og tidspunkt.

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måtte lige dele dette med jer..... Det er lidt fedt.

Jeg arbejder på en skole hvor vi er med i et anti-mobbe projekt i samarbejde med Red Barnet. Kronprinsesse Mary er jo projektor for red barnet, og derfor skal hun nu besøge skolen (på onsdag) for at se vores arbejde med projektet.

Jeg blev derfor for et par måneder siden spurgt om jeg ikke kunne komponere en ny anti-mobbesang til besøget.

Jeg tog udfordringen op, og har fået komponeret en sang, som (hvis jeg selv skal sige det) er blevet rigtig god...

Nu skal den så spilles for Mary på onsdag når hun kommer....så jeg har ydermere fået til opgave at få et skolekor og orkester op at stå. Jeg fik samlet 44 unger til koret og 5 til bandet....og VI STYRER FOR VILDT.... hehe.... nej, vi er super gode. :cheerleader3:

Ud over min sang skal vi også synge/spille red barnets officielle "fri for mobberi" sang.

Men ugen op til efterårsferien stod på at øve musik og sang....og mens jeg sad der ved klaveret og koret sang og bandet spillede min sang...jeg fik helt gåsehud, og blev helt rørt...for det var jo min sang....og det lød godt....det var så fedt...kæmpe oplevelse.

Og nu har jeg så fået en mail fra tv2.....de vil særligt fokusere på min sang på onsdag, og så vil de gerne have lov til at bruge den til et dokumentarprogram om Mary og Maryfonden..... Det er lidt stort synes jeg...

Ihhh.... jeg ville bare lige dele min begejstring med jer....er jo nok lidt stolt indeni.

I kan se det i nyhederne onsdag aften....der kommer alverdens pressefolk, så jeg ved ikke lige om det er dr, tv2, eller tv syd der sender det...men ved ihvertfald at tv2 laver noget... SKal nok melde tilbage når jeg ved mere om kanal og tidspunkt.

:):):):(:(

Hvor sejt. Ihh hvor er du dygtig. Sikke en oplevelse. Tillykke med det. Glæder mig til at se det.

Flot skatpigen :cheerleader3:

Vi skal til Randers i dag for at fejre min fars 55 prs fødselsdag så jeg har lavet prøvekage til Anja og Thomas(min søster). Den blev ret flot, glæder mig til at skulle vise hende den.

Håber snart vi kan finde tid. Skal vi ikke få sat en dato? Kom med nogle forslag. Det nytter ikke noget at vi ikke får set hinanden bare fordi hverdagen fylder. Savner jer tøzer.

Kæmpe knus

Jeg er så stolt af dig

0

Del dette indlæg

Hej søde... håber I nød fødselsdagen...Blev kagen god???

Og tak for de søde ord...glæder mig helt...vi har lige haft lydprøver osv idag...det er godt nok en masse teknik der skal passe sammen for at tv kan filme det... ihh sikke en masse bøvl for så lidt hehe...

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Så er det vel overstået.....det gik bare super godt...

Red Barnet var vilde med min sang, og de vil gerne have den indspillet på cd, og bruge den videre i deres kampagne. FEDT...

Mary sang med på min sang, og sagde at hun havde siddet og været helt rørt over den, og teksten i den.... Total optur :-) Er sgis'me

lidt stolt lige nu må jeg indrømme...

Det hele bliver vist i aften i tv2 nyhederne samt på tv syd.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har der været ULTRA kort indslag i tv2 og tvsyd...men et lidt længere i go'aften danmark... Mine forældre så så også at der var et bedre og længere i DR1 nyhederne...så det må jo komme igen kl 21.... nu må vi se.

Ja øv, jeg så kun det korte indslag på TV2. Men jeg håber at det har været rigtig skægt og spændende at deltage. :carrot:

0

Del dette indlæg

Tak søde....

Ja det var nogle korte klip de viste.... i go'aften danmark, kunne man trods alt høre det meste af omkvædet.... men det hele bliver også brugt i en dokumentar om maryfonden og red barnet, så der skal min sang bruges. Inden det skal den jo så også indspilles...uhhh spændende.

Det skulle eftersigende blive vist mellem jul og nytår.

0

Del dette indlæg

Så nærmer den første bryllupsdag sig... Utroligt at der allerede er gået et år.

Har lige bestilt bord på kroen til på søndag, så vi kan fejre vores første bryllupsdag samme sted som fejrede vores store dag...

Inden vi smutter til kroen, skal vi dog lige spise toppen af vores bryllupskage, som har ligget trygt og godt i fryseren siden brylluppet...

Mums, den var god..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Nina,

Jeg ville bare lige sige tak for beretningen, og at jeg simpelthen synes sin buket er SÅ smuk! Det er helt vildt. Jeg har tilladt mig et printe et billed af den, som jeg kan tage med ned til min blomsterhandler, og se, om hun kan lave noget i den stil (er lidt spændt på prisen..)

Tillykke med jeres første bryllupsdag, håber den bliver helt speciel.

Kærlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Tak for din hilsen...

Og du skal være velkommen til at bruge min buket som inspiration :-)

Var selv super lykkelig for den...

Vi havde en rigtig dejlig dag igår. Min mand kom med den største og smukkeste buket blomster jeg nogensinde har fået... Senere på eftermiddagen kom vores forældre og spiste bryllupskagen med os... Og aftenen tilbragte vi på kroen med en lækker middag. Vi havde ikke været der siden brylluppet, så det var helt specielt at komme tilbage.... Chefen kunne sagtens huske os og kom og ønskede tillykke, og der var flag på bordet...

Alt i alt, en perfekt 1. bryllupsdag :-)

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg har en lille bøn til jer....

Jeg har lige tilmeldt os til "drømmen" på tv3 for at opfylde min kræftsyge mands drøm...

Hvis I vil hjælpe os, ved at stemme på vores drøm, så den kan blive valgt, vil jeg blive ubeskriveligt glad...

I kan se vores drøm her, og stemme på den (det koster ikke noget, blot en nem login)

http://www.tv3.dk/drommen/dream/i/762/

Følg linket, og ellers kan den findes inde under brugernes drømme under "hjælp min kræftsyge mand". den er vist på side 2 eller 3...(oprettet af mig ninakulow)

Håber I vil hjælpe mig... det vil betyde alt...

Knus

0

Del dette indlæg

Sikke en forfærdelig historie, håber det aller aller bedste for jer! både at din mand bliver rask og i får det hus i drømmer om - og ikke mindst en lille familie!

Stort kram!

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer