christinalovesbrian

Brudebuketten

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad gør i andre med jeres brudebuket efter brylluppet..? Jeg ville gerne have min tørret eller hvad det hedder, så den kan holde sig rigtig pæn i mange mange år...

Hvor kan man få gjort det?

Jeg planlægger at lægge min brudebuket på min kærestes brors grav - da jeg heller ikke er så meget til tørrede blomster.

Men jeg har hørt, at man kan få buketten behandlet / "balsameret" så den skulle kunne holde længere - prøv at spørg blomsterbinderen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en veninde, som har fået hendes tørret og presset og nu hænger den hjemme hos dem i stuen i en fin guldramme!!

Helt vildt smart og flot!

Ved ikke lige hvor hun har fået det gjort, men det er i hvert fald noget som jeg har med i overvejelserne :cheerleader3:

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Jeg har også overvejet det meget. Pt. er jeg mest til en brudebuket med liljer og orkideer og jeg har lidt svært ved at forestille mig at de kan tåle at blive tørret. Men balsameret måske. Men ellers kunne jeg finde på at lægge den på min farmors grav. Mit eneste problem er nok at jeg gerne vil gemme så meget fra dagen som muligt for at kunne huske det hele. Men det er jo et eller andet sted noget pjat. For der vil jo blive taget 1000 billeder af den buket. Og så er tanken om at lade min farmor være med på den måde simpelthen fantastisk.

Jeg er ikke helt færdig med at overveje. Så jeg følger med i ideerne her i tråden.

0

Del dette indlæg

Min mormor døde i september sidste år. Hun nåede lige at få at vide, at vi havde valgt at gifte os. Desværre valgte hun at blive brændt og strøet ud over havet, så jeg har ingen grav at ligge min buket på. Derfor tror jeg bare at jeg beholder den som den er, og nyder den så længe det er muligt. Derefter har jeg jo, som en anden skriver, 1000 smukke billeder at kigge på.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Aehm, jeg skal kaste min til en af de ugifte kvinder på festen og så må hun jo bestemme hvad der sker med den bagefter.

Er det ikke meningen at man gør det? Nu bliver jeg jo helt forvirret...

Det er en amerikansk tradition som vist ikke bruges så meget i danmark...

Nå, ok. Jeg er Tysker og festen skal også holdes i Tyskland. Der er det også meget almindeligt at man gøre det og det gør jeg også.

Jeg er nemlig heller ikke til tørrede blomster...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min farmor deltog ikke til vores bryllup, da hun ikke mener at kunne holde til det. Vi kørte op søndag til middag og gav hende buketten. Hun sidder i en stol dagen lang (hvis ikke hun hviler på sofaen) så hun kunne ligeså godt nyde den mens den stadig er pæn. :cheerleader3:

Jeg havde jo fornøjelsen af den en hel dag og har ikke været hjemme til at kunne kigge på den, så jeg har det godt med at hun fik den. Så kan hun jo også vise den til hendes hjemmehjælpere og tale lidt med dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aehm, jeg skal kaste min til en af de ugifte kvinder på festen og så må hun jo bestemme hvad der sker med den bagefter.

Er det ikke meningen at man gør det? Nu bliver jeg jo helt forvirret...

Det er en amerikansk tradition som vist ikke bruges så meget i danmark...

Jeg får lavet sådan en "kaste buket" bare for sjov skyld... Men beholder den originale - på én eller anden måde :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer