karenv

Advarsel til naboerne

9 indlæg i dette emne

Hej alle

Dette indlæg er nok mest til de af Jer, der som os holder festen hjemme.

Vi har netop udfærdiget en lille skrivelse, som vore naboer får i postkassen et par dage forinden:

"Kære naboer!

Vi holder bryllupsfest lørdag den 1. maj fra kl. 11 til ??

I den forbindelse beder vi Jer undskyde eventuelle parkerede biler, høj musik eller andre gener.

Vi håber, I bærer over med os.

Venlig hilsen

XX og XX, snart familien Hansen"

- og så adr. og tlf. nr.

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karen

Smart ting...

Hvis det ikke gør noget, tror jeg at jeg kopiere ideen :-)

Vi skal holde vores bryllup hjemme i haven d. 5. juni, så vi har samme "problem".

Vi kender ikke ret mange af vores naboer, da vi flyttede ind i efteråret!

Mai-Britt

:super: Hug bare løs! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ville du bare være min ynglings nabo hvis vi boede ved siden af hinanden, for så er man forberedt på det, og så kan man tage væk hvis det er noget man ikke vil høre på.

Gjorde det samme til vores indflytterfest i SEP, og samtlige huse omkring os fik en seddel ind ad døren, eller en mundtlig advarsel fra os om dato og tid.

Synes det er meget humant at gøre det på den måde.

Knus fra

0

Del dette indlæg

da jeg på et tidspunkt - flyttede i en 3 ´er med en veninde - lavede vi også et opslag til naboerne med "undskyld vi larmer - men vi holder indflytterfest - i er velkomne til at komme forbi til en enekelt"

Der gik 2 timer fra vi havde hængt den op i elevatoren til vi fik den igen med maskineskrift. " Bliver der den mindste lyd fra jer - ringer vi til politiet!!!!"

Og det gjorde de.... :vippe: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif ()():)

Så føler man sig rigtig velmeommen i opgangen - men super ide - tror også at folk reagerer bedre på et bryllup, end på en indflytterfest :drink2: :)

Kh Chahis

Redigeret af chahis
0

Del dette indlæg

da jeg på et tidspunkt - flyttede i en 3 ´er med en veninde - lavede vi også et opslag til naboerne med "undskyld vi larmer - men vi holder indflytterfest - i er velkomne til at komme forbi til en enekelt"

Der gik 2 timer fra vi havde hængt den op i elevatoren til vi fik den igen med maskineskrift. " Bliver der den mindste lyd fra jer - ringer vi til politiet!!!!"

Og det gjorde de.... :vippe: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif ()():)

Så føler man sig rigtig velmeommen i opgangen - men super ide - tror også at folk reagerer bedre på et bryllup, end på en indflytterfest :drink2: :)

Kh Chahis

Arj, no'en spader!

Spielverderber... - kaldes de her i hytten. Vi regner ikke med at få larm, men eftersom vi bor i et sølvbryllupskvarter, så er det vist bare en venlig nabogestus.

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen hos mine foraldre og regner med at goere det samme. Men vi goer det ikke foer dagen foer tror jeg ikke, for man skulle jo noedig have en smaalig nabo til at undersoege politivedtageter vedr. live/musik ikke beboleseshaver inden da *GG*

Men hvis folk har smaa boern eller f.eks. planlaegger gaester i haven samme dag, kan det jo vaere rart for dem at vaere forberedt paa lidt larm og fest i nabolaget.

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gjorde faktisk det samme dengang vi blev gift men skrev samtidig at de var velkommen til at komme over efter spisningen, hvad nogle valgte at gøre. Derved var det jo vanskeligt for nogle at brokke sig. De havde jo fået tilbuddet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer