MissHM

Helene og Mads 2. aug. 2008

60 indlæg i dette emne

Jeg vil da også have en planlægningstråd.

Det hele startede med at min fødselsdagsgave var fanget i tolden og derfor ikke kom til tiden. Derfor blev jeg inviteret ud 2 maj 2008, jeg skulle bare gøre mig klar og tage løbe tøj med. Det gjorde jeg og vi kørte og kørte. Vi endte på en restaurant hvor vi elsker at komme, helt perfekt. Vi havde en helt vidunderlig middag, hygge og snakkede.

Efter middagen kørte vi hjem ad. Da vi nærmede os, kørte vi ud også solnedgangen over havet - det var så utrolig smuk. Vi kørte til et andet sted som Mads gerne ville vise mig. Turen gik gennem en en skov, vi endte på en lille p-plads. Der var en lille sti som næsten ikke var betrådt og ved siden løb en å. Det eneste man kunne høre var åen der rislede. Vi gik ned ad stien, her kom havet og en lille strand til syne. Havet var blik stille og himlen orange/rød af solnedgangen. Vi gik en tur langs stranden, når jeg kiggede til højre var havet og til venstre skoven hvor træerne voksede udover stranden. Det var så smukt… der var ingen andre end os, det var som om det var vores strand.

Pludselig siger Mads til mig, vent her, jeg skal lige op i bilen! Husk ikke at kigge efter mig! Okay tænkte jeg, han har nok fået min gave hjem. Jeg kunne høre han kom igen og han sagde at nu måtte jeg kigge. Jeg vendte mig om og her lå han på knæ med den største buket roser. Jeg begyndte at tude…. Han spurgte om jeg ville giftes med ham og jeg svarede selvfølgelig JA. Vi sad på en sten og krammede kyssede til solen var gået ned….romantisk…. Han havde planlagt det i 2 år og fandt dette perfekte sted. Han havde spurgt min far om ham måtte fri til mig. Det synes jeg er helt vildt sødt :ilovebryllupsklar:

Vi snakkede om hvornår det skulle være og blev enige om at vi ikke kunne vente til næste år. Derfor blev det 2 . aug. 2008.

Haha og løbe tøjet, det fik jeg aldrig brug for :)

Vores farver er limegrøn, hvid og guld

Følgende er på plads:

Invitationer er lavet (45 kommer og 2 afbud)

Kirke Rørvig Kirke

Lokale

Musik (2 mands band fra kl. 17 til vi går hjem)

Mad Smageriet

fotograf (heldags) Henrik Asserhave

Kjole

Blomster

Service

Overnatning til os

Kage

Undertøj

Morgengaven

Mads´tøj

Kreative ting

Invitationer

Til fugtige øjne

Det blå

Morgengave

Boudoirbilleder Charlotte Trippetti

Læg gerne en hilsen, det så hyggeligt

Redigeret af MissHM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik du gang i din planlægningstråd! :ilovebryllupsklar:

Fantastisk frieri - hvor er han sød...

Og 2. august - MASSER af tid... SÆT IGANG!! ;)

:cheerleader3: Ja, der er god tid.

Vi har været igang siden d. 3 maj, vi skal nok nå det.... :) Utroligt nok har vi alt det her på plads: invitationer 45 kommer og 2 afbud, kirke, feststed, serveringspersonale, mad, kjole, morgengave til manden, ringe (er under produktion), vin (vinsmagning er godt), øl, sodavand, sprut :smolf: , blomster.

Tak for hjælpen.

0

Del dette indlæg

Så fik du gang i din planlægningstråd! :ilovebryllupsklar:

Fantastisk frieri - hvor er han sød...

Og 2. august - MASSER af tid... SÆT IGANG!! ;)

:cheerleader3: Ja, der er god tid.

Vi har været igang siden d. 3 maj, vi skal nok nå det.... :) Utroligt nok har vi alt det her på plads: invitationer 45 kommer og 2 afbud, kirke, feststed, serveringspersonale, mad, kjole, morgengave til manden, ringe (er under produktion), vin (vinsmagning er godt), øl, sodavand, sprut :smolf: , blomster.

Tak for hjælpen.

Jamen hvor er så alle billederne ?????????????????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord.

Jeg har ikke billeder af mig selv i kjolen desværre. Men jeg kan tage nogle når jeg skal til tilretning d. 1 juli. Glæder mig helt vildt til at prøve den igen :ilovebryllupsklar:

I starten troede jeg heller ikke vi kunne nå alt det planlægning, men alting 7-9-13 flasker sig.

Vi har forresten og bestilt heldags fotograf og bryllupskage. Vi var til kagesmagning :yeah: det var godt.

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde ord.

Jeg har ikke billeder af mig selv i kjolen desværre. Men jeg kan tage nogle når jeg skal til tilretning d. 1 juli. Glæder mig helt vildt til at prøve den igen :ilovebryllupsklar:

I starten troede jeg heller ikke vi kunne nå alt det planlægning, men alting 7-9-13 flasker sig.

Vi har forresten og bestilt heldags fotograf og bryllupskage. Vi var til kagesmagning :yeah: det var godt.

Super at dét er på plads - jeg er virkelig imponeret over jeres hurtige planlægning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opdate

I dag har vi snakket med kokken. Vi fik menuen på plads, det er dejligt. Nu behøver vi ikke tænke på det mere.

Velkomst kl. 17.00 med Asti :cheerleader3:

Forret:

- Laksemousse, rejer, silkeasparges, krydderurte dressing og hjemmebagt brød

Buffe til hovedret.- Oksefile med flødekartofler, babymajs, grill-tomater, råstegte gulerødder, ristede champignon og rødvinssauce OG MEGET MERE....

- Honningmarineret kylling med en masse tilbehør

- Lammekølle med en masse tilbehør

- Glasseret skinke med en masse tilbehør

- Tag selv salatbar med ALT

Dessert:

- Ta´selv bord med 10 salgs kager, mousse, frugttærte, is og meget mere

Natmad

-Rester fra hovedretten med rugbrød

Herefter frisk frugt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen skal jeg ud og se på undertøj :cheerleader3: Jeg synes det er så svært at finde noget, Er jeg den eneste der har det sådan?

Nej slet ikke, jeg har også svært ved at finde noget.

Jeg venter lidt med at finde undertøj endnu, for jeg er næsten lige (for en måned siden) stoppet med at amme, og jeg ved at min BH størelse bliver mindre. Men hvor meget mindre og hvor længe skal jeg vente? Jeg vil jo også gerne snart ha' det på plads. Det er sk.. øhh møg svært.

Held og lykke, jeg håber at du finder det fedeste undertøj :cheerleader3: .

0

Del dette indlæg

Hej Helene

Velkommen til - Selvom jeg går ud fra du har luret noget tid herinde :-)

Det er en super smuk kjole, og sikke en masse du/I allerede har styr på!! Glæder mig rigtig meget til at se billeder af dig i kjolen :cheerleader3:

Jeg kender udemærket det med undertøjet - Synes også det er rigtig svært - Og dyrt! Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du befinder dig, men hvis du har mulighed for det, så tag i Magasin i Rødovre Centret en af de nærmeste dage. Der er op til 70% på undertøj i øjeblikket og fandt selv 2 corsager til samlet 300 kr igår.

Glæder mig til at følge din videre planlægning! :-)

/Sandra

0

Del dette indlæg

I morgen skal jeg ud og se på undertøj :cheerleader3: Jeg synes det er så svært at finde noget, Er jeg den eneste der har det sådan?

Nej slet ikke, jeg har også svært ved at finde noget.

Jeg venter lidt med at finde undertøj endnu, for jeg er næsten lige (for en måned siden) stoppet med at amme, og jeg ved at min BH størelse bliver mindre. Men hvor meget mindre og hvor længe skal jeg vente? Jeg vil jo også gerne snart ha' det på plads. Det er sk.. øhh møg svært.

Held og lykke, jeg håber at du finder det fedeste undertøj :boohoo: .

Puha ja den er svær. Jeg ville nok vente så længe som muligt med at købe noget. Jeg ville gå ud og finde "sættet" men vente med at købe til lige før tilretning af kjolen.

Jeg fandt et sæt fra Marie Jo til puha mange penge. Derfor har jeg sagt til mig selv, at jeg skal bruge det mange gange efter :super: Det er rigtig lækkert og vildt dejligt at have på. Det er et corsage, et STORT ønske fra Mads´side :)

0

Del dette indlæg

Hej Helene

Velkommen til - Selvom jeg går ud fra du har luret noget tid herinde :-)

Det er en super smuk kjole, og sikke en masse du/I allerede har styr på!! Glæder mig rigtig meget til at se billeder af dig i kjolen :)

Jeg kender udemærket det med undertøjet - Synes også det er rigtig svært - Og dyrt! Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du befinder dig, men hvis du har mulighed for det, så tag i Magasin i Rødovre Centret en af de nærmeste dage. Der er op til 70% på undertøj i øjeblikket og fandt selv 2 corsager til samlet 300 kr igår.

Glæder mig til at følge din videre planlægning! :-)

/Sandra

Mange tak. Ja jeg har kigget lidt på sidelinien :boohoo:

Ja der er sket en masse på meget kort tid. Pt er jeg igang med gæstebogen det er vildt hyggeligt.

Tusinde tak, jeg glæder mig også helt vildt til at komme i kjolen igen. Da jeg prøvede den i HOB var den 2 str. for stor. Derfor bliver det lidt vildt når den er kommet hjem i min størrelse. Jeg håber på at kan tage lidt billeder af mig i kjolen, det bliver desværre kun med min mobil da min søde hund har spist min kort til kameraet :)

Jeg fandt som tidligere nævnt mit undertøj og er rigtig glad for det. Men det er dyrt.... Jeg køber normalt mit undertøj i H&M og der er ved gud en forskel i prisen :cheerleader3:

Der var da en super pris du fik corsagerne til :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer