sus125

Brudebuket pris?

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi betalte 1380 kroner for brudebuket, tre brudepigebuketter og tre knaphulsblomster... Men prisen afhænger jo enormt meget af hvilke blomster man vælger - vores buketter var udelukkende lavet i calaer fx.

Vedhæfter lige et billede hvor du kan se min buket og min mands knaphulsblomst - pigernes buketter var i tre forsk. størrelser, men ellers i sammen stil som min!

post-34244-1215539251.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved jo hvad du gerne vil have, så måske skal du bare ringe rundt/kigge forbi de forskellige blomster butikker i lokal området og hører hvad det skal have for det samme. Jeg ved at der i mit lokal område er nogle butikker der er dyrer end andre, men de har så nogle andre kvaliteter end lige prisen og nogle gange værdsætter jeg så dem og andre gange er det prisen der har betydning.

Miea

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Vi gav 1075,- kr. for brudebuket, 3 knaphulsblomster og 1 brudepigebuket. (brudebuketten kostede 700,-)

Jeg havde taget et print fra internettet, som viste cirka form og farver. Det billede tog jeg med til byens 2 blomsterhandlere.

Udfra samme billede kom 2 vidt forskellige priser - 700,- og 1200-1300,-. Det kan altså godt betale sig at indhente flere tilbud.

En anden ting, som kan gøre buketten lidt billigere, er valget af blomster.

Jeg ville have hvide roser, men resten af blomsterne skulle bare være hvide eller cremefarvede, så måtte de selv om resten.

Hvis blomsterne er i sæson er de nemlig billigere.

Håber, det giver lidt mening. :shopping:

Mange hilsner fra

Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer