grisling_plys

Festlokale i Ballerup og omegn

13 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg kan simpelthen ikke finde et lokale, jeg støder gang på gang på de samme forhindringer.

1. Man skal ha lukket og slukket kl 02 (det er aaaalt for tidligt)

2. Man skal være ude og ha rydder op og gjort rent kl 05 (gaab, hvem kan lige overkomme det)

3. Man må ikke stille DJ op

Jeg leder efter et sted hvor man ikke skal betale for mad, dvs. forsamlingshus, hytte eller andre gode foreslag.

Vi regner med ca. 60 gæster. (dog behøver der ikke være plads til alle kan sidde ned og spise).

Krydser fingre for at der er nogen der kender det helt rigtige sted..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg kan simpelthen ikke finde et lokale, jeg støder gang på gang på de samme forhindringer.

2. Man skal være ude og ha rydder op og gjort rent kl 05 (gaab, hvem kan lige overkomme det)

Jeg leder efter et sted hvor man ikke skal betale for mad, dvs. forsamlingshus, hytte eller andre gode foreslag.

Vi regner med ca. 60 gæster. (dog behøver der ikke være plads til alle kan sidde ned og spise).

Omegn.... hvor langt væk er det???

Vi har et dejligt et i Ishøj....(dog skal det være en der bor her, der lejer det)

Hvornår skal I holde fest?

Hilsen Frittefrej

0

Del dette indlæg

Hej,

Vi har et dejligt et i Ishøj....(dog skal det være en der bor her, der lejer det)

Hilsen Frittefrej

Hvis du tænker på Ishøj Forsamlingshus så er det et helt perfekt sted og der er ingen tidsbegrænsning på. Hvad med Smørum kro ? (nedlagt/anvendes til udlejning men har hørt noget om at det skulle stoppe).

PS. Der havde lige indsneget sig en fejl idet jeg havde skrevet Sengeløse Kro, men den fungerer i bedste velgående som spisested/kro. Der skulle have stået Smørum Kro, hvad der også gør nu.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså vi er jo fra smørum og havde lidt samme problem... Vi har lejet hestestalden i ballerup (pederstrup) til reception.. Festen holder vi i gundsølillehallen ( som faktisk er nogle lokaler og ikk en hal).. de har en hjemmeside http://www.gundsoelillehallen.dk/ men tag ud og kig det er meget hyggeligere end på billedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej,

Hilsen Frittefrej

Hvis du tænker på Ishøj Forsamlingshus så er det et helt perfekt sted og der er ingen tidsbegrænsning på. Hvad med Smørum kro ? (nedlagt/anvendes til udlejning men har hørt noget om at det skulle stoppe).

PS. Der havde lige indsneget sig en fejl idet jeg havde skrevet Sengeløse Kro, men den fungerer i bedste velgående som spisested/kro. Der skulle have stået Smørum Kro, hvad der også gør nu.

Nej det var ikke lige Ishøj forsamlingshus jeg tænkte på ;)

Men noget der hedder Svanereden, og ligger i noget der hedder Vildtbanegård 2.... (Gildbrostien 26).

Der er ligenøjagtig service til 60 personer, hvis jeg ikke husker meget galt, og der er ikke begrænsninger med hensyn til musikken.

Og man lejer det normalt fra lørdag morgen til søndag... men mod betaling, kan man leje det i flere dage omkring.

Og til grisling... Har du fundet ud af noget??? Du er så stille :cheerleader3:

Hilsen Frittefrej

0

Del dette indlæg

Hej,

Tak for de mange gode svar ! :bearhug: og undskyld jeg hare været så stille, men skal på ferie til tunesien med vores datter på 6mdr, så der er lige en masse ting der lige skal være styr på, så har derfor ikke haft tid til at være på BK.

Frittefrej, svanegården (hvis det var det stedet hed) hvordan lejer man det, skal man netop kende nogen som kender nogen?

Det er ikke til vores bryllup, da vi der er faldet for Skjalm Hvide Hotel, men derimod til et Black and White party, da vi synes vores venner trænger til at komme ud og få fundet de gamle dansesko frem for skabet, og efterlade babybleer, økonomiske problemer og skilsmisser derhjemme, og for et par timer bare nyde livet og hygge sig uden alle hverdagens bekymringer. Vi tænker på engang i efteråret, dvs. slutningen af september eller oktober.

BB1980, Vi har kigget på ballerups hjemmeside, men alle lokaler udlejet af kommunen skal festen slutte kl. 02. Derudover har vi kontaktet alle boligforeningers lokaler, dvs. alle dem i egebjerg, bispevangen, grantoften, eksebjerggård, maglesø/mose noget i den stil.

smørum kro kender jeg slet ikke ?? men vil lige se om jeg kan finde den på nettet, det samme gælder gundsølillehallen.

Tusind tak for de gode forslag.. vidste det var det rigtige sted at spørge-

0

Del dette indlæg

smørum kro kender jeg slet ikke ?? men vil lige se om jeg kan finde den på nettet, det samme gælder gundsølillehallen.

Tusind tak for de gode forslag.. vidste det var det rigtige sted at spørge-

Jeg ved ikke om du kan finde en kontakt på nettet til kroen men ellers prøv Ledøje-Smørum Fodboldklub. De ved helt sikkert hvem man skal kontakte (spillede til en af ledernes fødselsdag derude fornylig).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smørum kro er der ikke længere mulighed for at leje desværre......

Okey - Der var godt nok nogle der talte om at det skulle lukke da jeg var derude men ikke noget om hvornår. Det er synd. Det var ellers et rigtig godt sted. Tror der var 2-300 mennesker set over hele dagen da jeg spillede fødselsdagsfest derude (flest fra fodboldklubben).

Hvordan er det med "Bondegården" i Ballerup. Er den til at leje og er der nogle restriktioner (det er mange år siden jeg var derude).

0

Del dette indlæg

Okey - Der var godt nok nogle der talte om at det skulle lukke da jeg var derude men ikke noget om hvornår. Det er synd. Det var ellers et rigtig godt sted. Tror der var 2-300 mennesker set over hele dagen da jeg spillede fødselsdagsfest derude (flest fra fodboldklubben).

Hvordan er det med "Bondegården" i Ballerup. Er den til at leje og er der nogle restriktioner (det er mange år siden jeg var derude).

Vi holdt vores datteres dåb på smørum kro - et rigtig hyggeligt sted. Om faktisk os min søsters 18 års i april- men det var os en af de sidste heldige, men kan ikke længere reserve stedet. Det er nu malet hvidt det skal være kontoer.

Mener du ryttergården i pederstrup? Man skal bo i ballerup og være ude kl 01 eller 02....

0

Del dette indlæg

Bondegården i ballerup - kan faktisk være 2 steder: "bondegården" i Lundegården eller lokalerne i Pederstrup. Lokalern ei pederstrup er gode - men der er mange restriktioner! Man skal feks. være ude kl 2 og der må ikke spilles højt efter kl. 24 osv.

Bondegården i Lundegården er udmærket lokaler - jeg syntes personligt de er ret små, der er officelt plads til 50-60 men så sidder man virkelig som sild i en tønde og kaffestuen er alt for lille. Man skal desuden være beboer i området for at kunne leje dem (eller blot kende nogen der kende nogen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer