miles

Camilla & Michael - 28. marts 2009

624 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha det er lang tid siden jeg har skrevet noget i min planlægningstråd, men jeg synes alle andres er mere spændende end min egen :cheerleader3:

Desuden har jeg også været på ferie (meget aktiv: Cykelferie i Jylland :lol: ) så der har ikke været så meget tid til at skrive

Men jeg må hellere opdatere lidt

Billede af vores bånd

post-31300-1219513556.jpg

De kommer til at indgå på vores invitationer (som jeg snart skal til at lave), kirkehæfter og bordkort/menu

0

Del dette indlæg

Billede af vores gavepose

post-31300-1219513981.jpg

Jeg regner med at de skal indeholde følgende: vand, panodil, chokolade og mandler (og måske nogle blomsterfrø) De skal så på værelserne når gæsterne kommer, da vi jo inviterer alle til at sove og spise morgenmad med os på hotellet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla

Et lidt forsinket velkommen til BK - Danmarks bedste forum for kommende (og gifte) brude :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge dig i planlægningen af den store dag :cheerleader3:

I dag er der kun 31 uger til brylluppet :cheerleader3::loveboard:

Mærkedag.

post_31283_1214041608.gif31 UGER TIL post_31283_1214041608.gif

Sådan noget må I ikke sige!! Det gav mig helt stress... Jeg ved godt 31 uger er rigtig lang tid endnu, men jeg føler overhovedet ikke der er styr på noget - og så kun 31 uger :rolleyes: GISP

men tak alligevel :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er dagen endelig sat, hvor jeg skal ud at kigge på brudekjoler for første gang :7himmel: Det er dog først d. 24. oktober - så jeg har lige lidt tid til at tabe mig en smule mere :bearhug:

Jeg glæder mig helt vildt, og håber jeg kan finde bare et eller andet, hvor jeg ikke får kvalme når jeg kigger i spejlet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er dagen endelig sat, hvor jeg skal ud at kigge på brudekjoler for første gang :7himmel: Det er dog først d. 24. oktober - så jeg har lige lidt tid til at tabe mig en smule mere :bearhug:

Jeg glæder mig helt vildt, og håber jeg kan finde bare et eller andet, hvor jeg ikke får kvalme når jeg kigger i spejlet :cheerleader3:

Håber du finder en kjole der viser dig fra den bedste side - så du er glad for hvordan du ser ud.... Men ellers kan du jo nå at tabe dig endnu mere det næste ½ år :cheerleader3:

Cellofan-poser

Jeg har lige købt de her cellofan kræmmerhuse på ebay - til at blive fyldt med kakao-pulver og mini-marshmellows :thumbsupsmileyanim:

Rigtig sød ide....

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig helt vildt, og håber jeg kan finde bare et eller andet, hvor jeg ikke får kvalme når jeg kigger i spejlet :cheerleader3:

Håber du finder en kjole der viser dig fra den bedste side - så du er glad for hvordan du ser ud.... Men ellers kan du jo nå at tabe dig endnu mere det næste ½ år :cheerleader3:

Cellofan-poser

Jeg har lige købt de her cellofan kræmmerhuse på ebay - til at blive fyldt med kakao-pulver og mini-marshmellows :thumbsupsmileyanim:

Rigtig sød ide....

Tak :cheerleader3: jeg er ikke den eneste der har fået den idé, men jeg synes det er lidt hyggligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fyyyy skamme mig at jeg slet ikke havde set din tråd!!!

Jeg kan godt forstå dit valg af kirke for den der nymoderne er da æhhh ret alternativ (det var vist det pæneste jeg lige kunne finde på) Hvorimod sådan en gammel hvidkalket er superflot :thumbsupsmileyanim:

Sikke nogle fede sko :) skønt at de ikke er hvide som man jo måske ellers har en tendens til at købe, men ja oki når du ikke vil have strømpebånd så er det jo et fedt alternativ :)

Jeg er sikker på at du finder en kjole hvor du også selv synes at du er smuk... sådan er brudekjoler jo gudskelov indrettet at de er skabt til alle former og figurer ;)

Rigtig flot feststed. Det ser rigtig lyst og dejligt ud!

Glæder mig til at følge din planlægning.

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Velkommen til dette (som andre har skrevet) meget vanedannende forum :)

Kan se at vi skal følges hele vejen - Jesper og jeg skal også giftes den 28. marts 2009.

Glæder mig til at følge din videre planlægning...

.... og forresten . vildt flotte sko du har købt.

Knus

Anja

Tak for velkomsten - jep, vi skal følges hele vejen... men som jeg også har skrevet i din tråd, er du vist betydelig længere end jeg er :thumbsupsmileyanim:

Sikke nogle fine sko. Er vild med at de er blå og ikke kridhvide :)

Tak :)

Fyyyy skamme mig at jeg slet ikke havde set din tråd!!!

Jeg kan godt forstå dit valg af kirke for den der nymoderne er da æhhh ret alternativ (det var vist det pæneste jeg lige kunne finde på) Hvorimod sådan en gammel hvidkalket er superflot :)

Sikke nogle fede sko :) skønt at de ikke er hvide som man jo måske ellers har en tendens til at købe, men ja oki når du ikke vil have strømpebånd så er det jo et fedt alternativ :)

Jeg er sikker på at du finder en kjole hvor du også selv synes at du er smuk... sådan er brudekjoler jo gudskelov indrettet at de er skabt til alle former og figurer ;)

Rigtig flot feststed. Det ser rigtig lyst og dejligt ud!

Glæder mig til at følge din planlægning.

Ja, grimme, grimme rigtige kirke - jeg er bare så glad for at det bliver den anden... måske skulle jeg overveje snart at tage ned og se den indefra :)

Jeg håber også jeg kan finde en pæn kjole, men nu må vi se...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået booket steder at kigge på kjoler med min mor og søster. Desværre gik det ikke helt som håbet at få dem booket, så nu skal vi nok kun 2 steder hen.

Det er en fredag, så både min søster og jeg har taget fri hele dagen, men min mor og søster kommer fra Randers op til Aalborg, så vi kunne ligesom ikke starte alt for tidligt. Desuden skal vi slutte i Randers - hvor vi skal drikke portvin efter prøvningerne :smolf:

Men programmet for fredag d. 24. oktober ser således ud:

kl 11.30 - 13.30 - Skott i Rold

kl 15.30 - 17.00 - Kennedys i Randers (hvor de har Disney-kjoler, og den eneste kjole jeg har set, jeg absolut må prøve, men som sikkert ikke klæder mig :hug:)

Hvis der havde været et sted i Aalborg, kunne vi måske have klemt det ind inden Rold, men enten sætter de for lang tid af, eller også åbner de for sent - og det er næsten lidt synd for min mor og søster, hvis de skal op kl 04.00 eller noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået booket steder at kigge på kjoler med min mor og søster. Desværre gik det ikke helt som håbet at få dem booket, så nu skal vi nok kun 2 steder hen.

Det er en fredag, så både min søster og jeg har taget fri hele dagen, men min mor og søster kommer fra Randers op til Aalborg, så vi kunne ligesom ikke starte alt for tidligt. Desuden skal vi slutte i Randers - hvor vi skal drikke portvin efter prøvningerne :smolf:

Men programmet for fredag d. 24. oktober ser således ud:

kl 11.30 - 13.30 - Skott i Rold

kl 15.30 - 17.00 - Kennedys i Randers (hvor de har Disney-kjoler, og den eneste kjole jeg har set, jeg absolut må prøve, men som sikkert ikke klæder mig :))

Hvis der havde været et sted i Aalborg, kunne vi måske have klemt det ind inden Rold, men enten sætter de for lang tid af, eller også åbner de for sent - og det er næsten lidt synd for min mor og søster, hvis de skal op kl 04.00 eller noget :ilovebryllupsklar:

Hejsa, du kan godt glæde dig til besøget i Kennedy's - de (hvert fald ejeren) er super sød. Og det er et rigtig lækkert prøverum med god plads modsat mange andre forretninger. Men men men, nu aner jeg jo ikke, hvad dit budget er, men: "Brudekjoler fra Disney´s Fairy Tale Weddings, The Collection, koster fra ca kr. 13.000 til omkring kr. 35.000". Synes, det er helt vildt...

Men held og lykke med det - håber at se nogle fine billeder. Mange hilsner...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer