Qategorina

Gaveæsker, chokolade osv.

22 indlæg i dette emne

Hej Brudepar

Er vi det eneste brudepar, der ikke bruger en masse penge på gaveæske, chokolade osv. til gæsterne?

Vi har ikke tænkt os at lave gaver til gæsterne, da vi hellere vil have flere venner med til festen eller bruge pengene på noget andet.

Er vi de eneste, for jeg har kun læst om nogle brude, der har lavet gaver?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Brudepar

Er vi det eneste brudepar, der ikke bruger en masse penge på gaveæske, chokolade osv. til gæsterne?

Vi har ikke tænkt os at lave gaver til gæsterne, da vi hellere vil have flere venner med til festen eller bruge pengene på noget andet.

Er vi de eneste, for jeg har kun læst om nogle brude, der har lavet gaver?

Vi har også valgt, at vi ikke skal have det. Jeg synes det er en super idé med de æsker, men de er bare ikke lige os. Giver det mening ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt af den simple grund at mange andre ting er "nedprioriteret" og vi har købt biligt tøj osv..

Så vi har valgt at "forkæle" gæsterne med lidt gaver :bunny_4:

Har ingen pris på det, og er oz ligeglad :bunny_4: Men det en detalje jeg synes er vildt fed og hyggelig :cheerleader3:

Men nej du er nok ikk den eneste... Jeg havde f.eks ikk hørt/set om det før jeg kom herind!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ.. vi laver heller ikke nooget specielt til gæsterne.. altså vi laver toiletkurve, men mest fordi vi selv syntes det er sjovt (og kæresten har helt selv fået lov at bestemme hvad der skal i herre kurven!!) og så kan vi jo selv bruge alle tingene bagafter!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heller ikke gaveæsker til gæsterne... Synes at vi har gjort så meget ud af dagen også for gæsterne - lige nu kan jeg ikke helt overskue mere, men synes egentlig det er en meget sød idé. Tror måske bare at det bliver lige i overkanten - men det kommer jo også meget an på hvad man er til. Håber at det gav mening :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Brudepar

Er vi det eneste brudepar, der ikke bruger en masse penge på gaveæske, chokolade osv. til gæsterne?

Vi har ikke tænkt os at lave gaver til gæsterne, da vi hellere vil have flere venner med til festen eller bruge pengene på noget andet.

Er vi de eneste, for jeg har kun læst om nogle brude, der har lavet gaver?

Hej

Vi har hellere ikke chokolade osv. Det eneste ekstra er kysseklokker på bordene og sæbebobler til efter brudevalsen. Vi har købt det billigt herinde at nu gifte tøser, så det har været ekstra billigt. Ellers havde vi heller ikke gjort det.

Men os der ikke laver alle de ting har jo hellere ikke det behov at vise frem hvor meget vi har lagt i af kræfter, så det er nok derfor du kun læser om dem :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SLET IKKE til sådan noget, så vi har heller ikke nogen æsker, chokolade osv. Jeg synes folk får så meget i oplevelsen ved et bryllup i forvejen. Men det er da sagen for detaljefreaks, og har man overskuddet og lysten, så er det da en hyggelig ide. Tror bare de fleste efterlader æskerne alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Brudepar

Er vi det eneste brudepar, der ikke bruger en masse penge på gaveæske, chokolade osv. til gæsterne?

Vi har ikke tænkt os at lave gaver til gæsterne, da vi hellere vil have flere venner med til festen eller bruge pengene på noget andet.

Er vi de eneste, for jeg har kun læst om nogle brude, der har lavet gaver?

Hej

Vi har hellere ikke chokolade osv. Det eneste ekstra er kysseklokker på bordene og sæbebobler til efter brudevalsen. Vi har købt det billigt herinde at nu gifte tøser, så det har været ekstra billigt. Ellers havde vi heller ikke gjort det.

Men os der ikke laver alle de ting har jo hellere ikke det behov at vise frem hvor meget vi har lagt i af kræfter, så det er nok derfor du kun læser om dem :bunny_4:

Hej

Jeg kan godt se idéen i toiletkurv.

Vi kommer til at bruge mange penge på invitation, menu og bordkort, da det er noget, jeg godt kan lide at lave og bruge tid på. Derudover laver vi gelelys med glimmer i til pynt på bordene sammen med blomsterdekorationerne. Så jeg synes egentligt, at det er nok.

Vi har et vennepar, som var til bryllup, hvor der var gaveæsker med kondomer, slik, chokolade osv i og det var ikke halvdelen af gæsterne, der tog dem med sig. Jeg synes, at det er ærligt, når der er lagt så megen energi og krafter i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godmorgen.

Ja vi laver heller ikke nogen af de ting, mener folk selv må sørge for at have et lommetørklæde med hvis de regner med at fælde en tåre i kirken, ris sørger jeg heller ikke for ( meeen nu skal vi heller ikke have flere børn, har tre), toilet kurve jaa jeg ved at min taske altid indeholder de ting som er nævnt i putter i, og sys lidt at de der gave æsker det bliver altså lidt for Amerikansk. Men vi er heldigvis forskellige allesammen så det der virker rigtigt for den ene behøves jo ikke at gøre det for den anden.

Knuzz Lone ( som er klar til på lørdag) :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, du er bestemt ikke den eneste, vi laver altså heller ikke sådan noget. Jeg synes det er fedt for dem der er til sådan ekstra lir, men for os er det for meget og slet ikke vores stil..

Vi kræser lidt ekstra om maden, har indkøbt chips og guf som de kan fornøje sig med som de lyster, og det må så være det :bunny_4:

Og så har jeg jo bestemt heller ikke haft tiden til at gå sådan i detaljer :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi havde ikke gaveæsker til gæsterne, tilgengæld havde vi toiletkurve. Vi synes det var en sjov ide og puttede hovedsagdeligt kun ting i som vi selv kunne bruge bagefter.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver æsker, men jeg putter ikke særligt meget i, synes det var en fed detalje og en god måde at lave bordkort på.. :bunny_4:

Jeg har ikke tænkt mig at ofrer en formue på ting der skal i æsken, men har købt så jeg kan lave the-breve og så skal der lidt chokolade og lidt bolcher i, regner jeg med.. Altså noget gæsterne kan bruge i løbet af aftenen, eller tage med sig hjem, hvis det er det de vil.. :bunny_4:

Men kan sagtens forstå dem som ikke laver æskerne, da det alligevel tager tid at lave dem, og at der er nogen, hvor det bare ikke er deres stil med sådan noget.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver ikke gaveæsker eller chokolader.... Måske køber vi klokker og benytter som bordkortholdere, men det vil være det eneste.

Derudover tror jeg også det ender med at halvdelen af æskerne står på bordet bagefter eller ligger rundt i lokalet - og jeg kender godt rengøringspersonalet..

Laver kirkehæfter da vielsen kommer til at foregå i Sverige, og håber på danske salmer, og lidt en hjælp så man kan følge med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg er så en af dem der har valgt at lave både gaveæsker, chokolader, engangskameraer og toiletkurve. Jeg eeeeelsker at sidde med sådan noget krativ "fillerværk", og alle vore gæster ved jeg går meget op i detaljer, så det vil ikke komme bag på nogen ;) Min kæreste var helt med på ideen, og syntes det var super hyggeligt og sjovt. Så længe han ikke skulle klippe klistre!!

Tingene er ikke lavet særlig dyre, det har selvfølgelig kostet oceaner af tid. Men pyt, vi har begge hygget os med at finde på ideer og købe ind til det, så det har været en sjov måde at forberede bryllupppet på :bunny_4: Og jeg håber da at vore gæster syntes det er lidt sjovt og hyggeligt, selvom det ikke har nogen betydning for hvor god en fest vi forhåbentlig får :bunny_4:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Brudepar

Er vi det eneste brudepar, der ikke bruger en masse penge på gaveæske, chokolade osv. til gæsterne?

Vi har ikke tænkt os at lave gaver til gæsterne, da vi hellere vil have flere venner med til festen eller bruge pengene på noget andet.

Er vi de eneste, for jeg har kun læst om nogle brude, der har lavet gaver?

Vi laver det heller ikke... vi har visse traditioner vi vil overholde, men det skal heller ikke blive alt for amerikansk, så lige det har vi valgt fra... Vi vil også hellere bruge pengene på noget andet i stedet for

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har også valgt gave æsker fra.

Vores bryllup er et mindre bryllup, og håber vi kan nøjes med at bruge 30.000 kr.¨

Derfor må vi vælge noget fra.

Hejsa

Tak for Jeres svar. Det var dejligt, at vi ikke er det eneste brudepar, der ikke har gaveæsker.

Jeg tager hatten af for dem, der har tiden og lysten.

Knus fra mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi regner ikke med at lave gaveæsker til alle gæsterne. I stedet laver jeg nogle gaveposer til børnene, som de kan hygge sig med i løbet af dagen. Og så laver jeg personlige gavekurve til de af gæsterne som har hjulpet med noget i løbet af dagen (f.eks. toastmaster, videofilmning, fotografering, småkagebagning osv).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer