dorkim

Vores bryllup kommer i tv2

53 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv jeg glemte det - jeg havde endda sat en reminder i min telefon, men den mindede om det til middag og så glemte jeg det inden jeg nåede hjem. Total bryllupslam hjerne.

Er der nogle der har det optaget eller ved nogle steder man kan se det på nettet. Har I selv fået det elektronisk, så du kan lægge det et sted. Jeg vil vildt gerne se det. Håber det lykkes. Jeg synes det er en vildt romantisk historie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun ét ord: ÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Hvor var I bare dejlige at se på!!!!!!!!

Skynd jer nu at komme hjem, så du kan lave din bryllupsberetning, så vi kan høre, hvordan det gik!!!!!!!!!!! HJ og jeg glæder os for VILDT til at se ALT *griner*

STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen og tusind tak for alle de søde ord .-)

Det var en kanon oplevelse og alle detaljer kommer senere - lige nu er der bare lidt travlt :-)

Til jer der ikke så det så kan det ses på goaften.tv2.dk gratis :-)

Jeg vender frygteligt tilbage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej osse fra mig .... :cheerleader3: og TILLYKKE med brylluppet.

jeg så da osse dig vil jeg lige sige ... :cheerleader3: og såå tænkte jeg HENDE kender jeg ... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Det var rigtig godt og du var smuk...

Mange knuser Sanne

0

Del dette indlæg

Jeg så det også - og hvor var det godt!

Det var jo helt perfekt... Både jeres optræden i "Go'aften Danmark", men bestemt også brylluppet! Det så det ihvertfald ud til! Hvor var du smuk!!! Jeg fik helt tårer i øjnene!

Og rigtig hjertelig tillykke med i lørdags! :thumbsupsmileyanim:

Knuz

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg missede det desværre i første omgang, da sønnike og jeg var i fuld sving med at pakke flyttekasser ud....

........MEEEEN, jeg så det senere på aftenen helt og aldeles ganske gratis på Sputnik og jeg måtte da lige tørre en lille tåre i øjenkrogen.

For filan da, Dorthe hvor var du smuk....... og HURRAAAAA, du havde jo valgt det lange hår - det var så flot en frisure som passede perfekt til din smukke kjole.

Rigtigt hjerteligt tillykke og de bedste ønsker for jeres ægteskab til både Kim og dig :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe :thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg ville så gerne have set jer, men jeg var hos min søster, der ikke kan tage TV2 - skumle!!

Hvordan pokker kan jeg komme til at se det? Er det kun gratis den dag det er blevet vist eller hvad? ÆV!

Håber I nød det hele - bryllup, TV m.v.

Du går ind på det her TV2-link, vælg Sputnik i menuen nederst til venstre og vælg derefter udsendelsen fra 4/8-08 i menuen til venstre. Her klikker du på "Bryllup med med Go'aften Danmark".

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg også lige været forbi linket - og har set jeres interview...

Nååååååååååååårrrhhhh - hvor er i søde !!!! :thumbsupsmileyanim:

Og hvor så i bare fantastiske ud i kirken... - og jeg er slet ikke i tvivl om, at lommetørklæderne blev godt brugt henover hele dagen... - WOW !!

Glæder mig til at høre beretning fra dagen.

maya

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor kan jeg ikke se det gratis i dag på sputnik? øv øv.

Nu har jeg lige set den lille film du Dorte har lavet til Kim, hvor var det smukt.

Men nu vil jeg jo gerne se slutningen.

Tine

Øv bøv!

Ville gerne have set det, men man kan ikke se det uden og give penge for det. Er der ikk nogen som er medlem der kan ligge det ind?

missmormus

Go'aften Danmark er gratis på Sputnik.... jeg har ikke login til det i hvertfald.

Hvis I bruger den "guide" jeg har lagt ind et par indlæg længere oppe virket det - jeg har lige checket og set det dejlige indslag med Dorthe og Kim igen for 2 minutter siden.

Hvis I går direkte ind via Sputnik kunne jeg godt forestille mig at den kunne drille, jeg har kun brugt den anden vej ind og den virker.

:denmarkflag: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Jeg kunne i første omgang heller ikke se det. Jeg klikkede ind via Sputnik og så fandt jeg afsnittet i udsendelsen. Det ville den altså ikke!

Så i stedet klikkede jeg bare som ville jeg se hele udsendelsen, og det virkede for ca. 10 minutter siden! :denmarkflag:

Tillykke med det hele :denmarkflag: , Dorte og Kim - hvor var I bare smukke! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer