FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Vi vågnede begge tidligt næste morgen... :thumbsupsmileyanim:

Mark kyssede mig og sagde, at det var sidste gang, han skulle kysse mig godmorgen som min kæreste :denmarkflag::cheerleader3:

Bilen blev kørt ind i gården og pakket med alt muligt!!! Nej, hvor er jeg dog glad for, at vi har en stor stationcar, for der var faktisk ikke engang plads til det hele! :denmarkflag:

Vi kørte ud til Mark's værksted for at hente køleskab, sodavand, øl, vin, sipritus osv... Nøj, hvor var der meget!!! :) Hvem havde dog købt alt det?! :blink:

post-16434-1216984035.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi hentede min svigermor og på vej til feststedet fik jeg en besked fra min mor, som også skulle komme og hjælpe til med at dække borde og pynte op... Mine søstre og deres far, som havde været i Italien i to uger, var kommet hjem for en time siden og de ville også komme og hjælpe til! :blink:

Jeg blev SÅ glad! De skulle først ha' været hjemme sent om aftenen, og jeg havde lidt frygtet, at de ville være for trætte til lørdagens udfordringer. Men bekymringerne kunne jeg ha' sparet mig selv :)

Opgaverne blev straks uddelegeret... Jeg havde lavet laaaange lister over hvem, der skulle gøre hvad, for ikke at stå og træde hinanden over tæerne, når der nu var så mange opgaver, der skulle laves :cheerleader3:

Mark slæbte borde frem sammen med mine søstre :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1216984333.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min smukke brudekjole var i trygge hænder hos den fantastiske skrædder Esther, som med lidt trylleri fik kjolen syet om til min drømmekjole :cheerleader3:

Det var en fornøjelse at komme til prøvning hos hende og kjolen blev smukkere og smukkere for hver gang! :blink:

D. 4. juli fik jeg lov at få den med hjem… En lille uge inden jeg skulle giftes :denmarkflag:

Kjolepr_vning_002.JPG

Kjolepr_vning_004.JPG

Kjolepr_vning_005.JPG

:)

nej hvor flot - så dejlig hygge :thumbsupsmileyanim: tillykke bor i på nørebro - vores søn og svigerdatter

bor også der

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og straks gik min mor igang med at sætte dem i vaser... Der var 200 blomster, så vi havde nok at tage af. Det var bare lige med at finde ud af, hvor mange, der skulle være i vaserne :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1216985267.jpg

0

Del dette indlæg

Hold da op en skøn beretning. Hvor er det fantastisk at I har kendt hinanden siden I var børn. Det kan man ikke sige om min mand og mig, som begge har været i forhold tidligere og har børn fra tidligere forhold. Vi har dog aldrig været gift nogle af os, så vi glæder os ikke mindre :-)

Glæder mig til at læse om den store dag.

Nå ja og TILLYKKE selvfølgelig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer