FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er simpelthen den mest fantastiske beretning! :blink: Sluger hvert et ord med den største glæde! :)

Du er så sød! :denmarkflag:

Hmmm... jeg har lige siddet og skrevet min egen beretning, og alligevel er det din der giver mig tårer i øjenen.. Du er godt nok god til at få sat ord på detaljerne og følelserne.. :cheerleader3:

Tak, søde Rikke :denmarkflag: Så kan vi tude over hinandens beretninger :blush:

Hvilken fantastisk beretning...

Du skriver vildt godt og historien om hvordan han scorede dig var bare i top...

Glæder mig til fortsættelsen...

Tusind tak :heart:

Hvis du lover mig en tur i din nye bil, så skriver jeg lidt hurtigere og lægger ekstra mange billeder ind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I er så skønne, piger! :denmarkflag:

Lige hjemvendt fra Sverige kommer jeg herind og ser din fantastiske, tåredrivende og yderst velskrevne beretning, jeg har gåsehud og tårerne er flere gange trillet ned af mine kinder, det er smukt søde, smukt!

Jeg glæder mig, ja kan nærmest ikke vente, til at du fortsætter dette moderne eventyr

:denmarkflag:

Velkommen hjem!!!

Og tusind tak! :heart:

WAUW!!!

Sikke et eventyr!! Hvor er du god til at fortælle (eller skrive) Føler virkelige jeg har været med hele vejen :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til ENDNU MERE beretning!!!

:)

Dejligt... Mange tak :blush: Det er jo det, der er meningen!

:blush: på grund af beretningen

:) på grund af pause

Glæder mig til at læse mere!

Hvor er du sød! :blush:

mere mere mere.....

Jeg sidder her en lørdag formiddag og :) Din beretning er så smuk at læse, du skriver FANTASTISK :blink:

Og hvor er da smuk, og du ser så lykkelig og glad ud

Glæder mig til at læse mere!!!

Knus Nymann

Tak! :blink: Jeg var og er også vildt lykkelig og glad!

Hvor er det bare en fantastisk smuk beretning. :heart:

Glæder mig til at læse mere :cheerleader3:

Knus Nathasia

Tak, Nathasia :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort stort stort tillykke - hvor lyder det bare vidunderligt - og ser vidunderligt ud! Jeg kan sagtens genkalde mig følelsen, men ja, sidder netop over forberedelserne til en anden stor begivenhed, og er mindst ligeså spændt som den gang for lidt under et år siden da det var os det gjaldt. Glæder mig til at se flere lækre billeder! Og til at høre at jeres bryllupsrejse bare gik lige efter bogen.

Knus og kærlige hilsner Helene!

0

Del dette indlæg

Ih, fortsætter du snart, Malene? :blink::):cheerleader3:

Elsker at du har hele forhistorien med :) Og kan slet ikke vente med at læse mere endnu :denmarkflag:

Jeg fortsætter i morgen... Har aftenvagt i aften og de næste 5 dage, så formiddagerne skal bruges på bryllupsfortælling! :blush:

FANTASTISK!

Mere

:denmarkflag: mere :heart: mere :blush: mere!

Tak :blink:

Sikke en absolut fantastisk fortælling!!! :thumbsupsmileyanim:

Men hvor længe skal vi vente i spænding nu??? :):heart:

Ihhhhhhhh, hvor er det dejligt for en forholdsvis ny brud at genopleve stemningen, og hvor skriver du DEJLIGT!!

Dorte.

Bare lige et halvt døgn endnu :)

Tak :blush:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en fantastisk beretning du er i gang med Malene! :cheerleader3:

Har været fuldstændig opslugt af den, håber du snart fortsætter igen.. :thumbsupsmileyanim::blink:

Tak, søde Katrine :blush:

Jeg fortsætter igen i morgen tidlig :heart:

mer mer mer :)

og ps : hvor var du bare smuk og sikke du strålede søde malene :denmarkflag:

Tusind tak! :)

Stort stort stort tillykke - hvor lyder det bare vidunderligt - og ser vidunderligt ud! Jeg kan sagtens genkalde mig følelsen, men ja, sidder netop over forberedelserne til en anden stor begivenhed, og er mindst ligeså spændt som den gang for lidt under et år siden da det var os det gjaldt. Glæder mig til at se flere lækre billeder! Og til at høre at jeres bryllupsrejse bare gik lige efter bogen.

Knus og kærlige hilsner Helene!

Dejligt at se dig, Helene :)

Nu er det også snart, at I bliver flere :denmarkflag:

:heart:

0

Del dette indlæg

Kronologien holder ikke helt, men det går nok... :blink:

Imens min far, mine brudepiger og jeg stod i våbenhuset og forsøgte at få ro på nerverne, stod min kommende mand og hans lillebror inde i kirken - og forsøgte at få ro på deres nerver! :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1217231201.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Læg mærke til de gule blomster... Mark havde joket med, at de garanteret ville pynte kirken med gule blomster... Jeg haaaaaaaaaaader gule blomster! :blink: Og tænk, jeg lagde endda mærke til det! :)

post-16434-1217231507.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi satte os ned og begyndte at synge den første salme, som var en salme til min oldemor. Hendes yndlingssalme, som vi sang til hendes bisættelse for lidt over to år siden :blink:

O kristelighed!

du skænker vort hjerte, hvad verden ej véd,

hvad svagt vi kun skimte, mens øjet er blåt,

det lever dog i os, det føle vi godt,

mit land, siger Herren, er himmel og jord,

hvor kærlighed bor!

Lyksalige lod,

at leve, hvor døden har mistet sin brod,

hvor alt, hvad som blegned, opblomstrer på ny,

hvor alt, hvad der segned, opfarer i sky,

hvor kærlighed vokser som dagen i vår,

med roser i hår!

Livsalige land,

hvor glasset ej rinder med gråd eller sand

hvor blomsten ej visner, hvor fuglen ej dør,

hvor lykken er skinnende klar, men ej skør,

hvor dyrt ikke købes til krone på bår

de snehvide hår!

0 vidunder-tro!

du slår over dybet din gyngende bro,

som isgangen trodser i brusende strand,

fra dødningehjem til de levendes land,

bo lavere hos os, det huger dig bedst,

du højbårne gæst!

Letvingede håb!

gudbroder, nyfødt i den hellige dåb!

o, lån os den fjederham, ånden dig gav,

så tit vi kan flyve til landet bag hav,

hvor evigheds sol skinner klart allen stund

på saligheds grund!

O kærlighed selv !

du rolige kilde for kræfternes elv!

du fylder med Frelserens gavmilde ord

velsignelsens kalk på det kristne Guds-bord

o, vær du vor livdrik på jorden og bliv

vort evige liv!

O kærligheds ånd!

det evige liv i fuldkommenheds bånd!

o, smelt du vort hjerte ved højaltrets ild,

og klar du jordklimpen i solglansen mild,

saa glade vi føle, os skabes i bryst

de levendes lyst!

Jeg sang med på de første par linier og derefter sad jeg ellers bare og kiggede rundt i kirken og nød øjeblikket... Kiggede på min kæreste for én af de aller sidste gange og vores øjne mødtes indimellem :thumbsupsmileyanim: Vi hviskede til hinanden. Det var så hyggeligt. Og de fleste af gæsterne var dybt begravet i kirkehæfterne :)

post-16434-1217232365.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg koncentrerede mig meget om at høre efter, hvad præsten sagde... Det kunne da ikke være så svært :)

Men jeg husker stort set intet... :denmarkflag: Kan huske, at jeg smilte meget. At jeg nød at sidde dér :cheerleader3: At det var fine ord, præsten sagde... Noget med, at kærligheden er størst :thumbsupsmileyanim:

Derefter sang vi anden salme, som er én af mine yndlings sommerviser :denmarkflag:

En yndig og frydefuld sommertid

i al sin herlighed,

den glæder og trøster så mangen en,

alt ved Guds kærlighed.

Den fører blomsterskaren frem,

og rosen rød, så dejlig og sød,

den ser du da igen.

Blandt alle disse blommer véd jeg én,

en rose for dem alle,

udsprungen af en dejlig gren,

ud af en yndig stamme.

Vel er der mange smukke til,

men jeg for sandhed sige vil:

han overgår dem alle.

Ja, var jeg nu så lykkelig,

jeg kunne rosen få!

Mit hjerte brænder ret inderlig

med længsels stor attrå.

Mit hjerte ler, hver gang jeg ham ser,

og det ud af stor kærlighed

la'r ikke ro mig få.

Går jeg om dagen ud eller ind,

ihvor det være må,

da er du stedse i mit sind,

om natten ligeså.

Og når jeg sover sødelig,

om dig jeg drømmer lykkelig,

ret som du hos mig var.

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter denne skønne vise, var det tid til præstens tale til os... Nu var det nu! :thumbsupsmileyanim:

Igen koncentrerede jeg mig om at høre efter og jeg fangede da også brudstykker :denmarkflag:

Han citerede blandt andet visen, som vi netop havde sunget...

Går jeg om dagen ud eller ind,

ihvor det være må,

da er du stedse i mit sind,

om natten ligeså.

Og når jeg sover sødelig,

om dig jeg drømmer lykkelig,

ret som du hos mig var.

Til samtalen med ham, ugen inden brylluppet, havde han spurgt os om, hvad det værste ved at bo sammen er... Jeg svarede, at det var at gå og vente på at den anden kommer hjem, så man ikke er alene... Eller noget i den stil :denmarkflag: Det passede meget fint til dette citat, syntes han :)

Han sagde også, at vi blev gift på vores 7års kærestedag og at det var en dato, der betød meget for os :cheerleader3:

Jeg har skrevet og spurgt ham, om vi må få hans tale og så skal jeg nok sætte den herind, hvis vi får den... Men den var meget smuk! :blink:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Vi svarede "ja!" de rigtige steder på det rigtige tidspunkt og vi skulle derefter "give hinanden hånd derpå"... :)

Vi tog hinandens hænder og det var SÅ fantastisk!!! :thumbsupsmileyanim: Jeg ville slet ikke slippe. Mark klemte min hånd, som var jeg ved at falde fra ham og jeg klemte tilbage. Det var så dejligt... :denmarkflag: Der gik et stykke tid, før vi slap... :cheerleader3:

Jeg kan ikke huske, om vi udvekslede ringe før vi knælede eller ej... Men ringene kom på og det var så skønt endelig at have sin fine vielsesring på :blink:

Vi knælede og bad Fadervor :denmarkflag:

post-16434-1217233549.jpg

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Og nu skete det magiske!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi satte os ned - på samme side - side om side - som ægtemand og ægtehustru :cheerleader3:

De fleste gjorde sig vel klar til at synge næste salme... Det gjorde jeg faktisk også :denmarkflag: Derfor blev jeg en lille smule overrasket, da en kvinde begyndte at synge - uden at orgelet var begyndt at spille! :)

Mark fortalte bagefter, at han ud af øjenkrogen, havde set én gå op ad kirkegulvet og havde tænkt hvem det dog var, men ellers ikke tænkte videre over det :denmarkflag:

Det var fantastiske Maria Holm Søby, som sang "Love me Tender" af Elvis og blev akkompagneret af en meget dygtig guitarist. Det var SÅ fantastisk smukt!!! :blink:

post-16434-1217234115.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er så glad for, at hun kom :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1217234289.jpg

post-16434-1217234297.jpg

Maria og den dejlige guitarist var det store samtaleemne resten af dagen og aftenen og alle var enige om, at hun var den dygtigste sangerinde, de nogensinde havde hørt :)

Mark blev så glad og rørt og han har hørt sangen lige siden... Bare med Elvis :denmarkflag:

I sådanne situationer var jeg lidt ked af det over, at vi ikke fik videofilmet dagen... Men omvendt synes jeg også, at et øjeblik som dette bare skal huskes og ikke gentages, hvis I forstår? :cheerleader3:

:blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer