Guest tahenen

Carina og Daniel 20-06-09<3

139 indlæg i dette emne

Lidt mere ;)

post-32905-1220487428.jpgpost-32905-1220487469.jpg

post-32905-1220487531.jpg

Hej Miss.Duplo!

Hvor er jeg dog glad for at du siger det, jeg har også allerede stresset over så få sider jeg har.. Men ja - jeg må gøre det i mit tempo, og synes da også at jeg er rimelig langt..

Kjolen fandt jeg på nettet for ca ½ år siden.. den er fra nicolai det er det eneste jeg ved.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHH piger!! Det er simpelthen så svært at have is i maven! Nu skal i høre hvorfor ;)

Vi har fundet den mest fantastiske villalejlighed, som vi gerne vil flytte ind i, når vi er blevet gift. Den koster 1.795.000 og vi har derfor brugt ca. et halvt år på at finde en bank der ville låne til os. Vi var så i banken igår og de vil gerne indgå en købsaftale med os! :7himmel:

Så jeg har for 5 min siden budt på lejligheden, og nu venter jeg bare spændt på at høre hvad sælger siger. Vi vil så gerne have den lejlighed! Den er på 90km2 og fire værelser med de fedeste plankegulve, helt nyistandsat! Det er bare vores hjem! Så fantastisk :bearhug:

Så krydser lige nu alt hvad menneskekroppen kan krydse ;)

0

Del dette indlæg

UHH piger!! Det er simpelthen så svært at have is i maven! Nu skal i høre hvorfor ;)

Vi har fundet den mest fantastiske villalejlighed, som vi gerne vil flytte ind i, når vi er blevet gift. Den koster 1.795.000 og vi har derfor brugt ca. et halvt år på at finde en bank der ville låne til os. Vi var så i banken igår og de vil gerne indgå en købsaftale med os! :7himmel:

Så jeg har for 5 min siden budt på lejligheden, og nu venter jeg bare spændt på at høre hvad sælger siger. Vi vil så gerne have den lejlighed! Den er på 90km2 og fire værelser med de fedeste plankegulve, helt nyistandsat! Det er bare vores hjem! Så fantastisk :bearhug:

Jeg har krydset alt, hvor spændende :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har krydset alt, hvor spændende :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Tak! Så må vi håbe det hjælper :D Skal nok komme med en update så snart jeg ved noget nyt..

0

Del dette indlæg

Hej alle i fantastiske piger!

Jeg lovede jo en update so here it comes -

Vi er nu godt på vej til at være ejere af den mest vidunderlige lejlighed!!

Vi bød 1.7 mio og sælger gik med på den! Så vi skal nu ud og se den en sidste gang i morgen, for derefter at skrive under på papirene! :loveflag:

Jubii!! Og som den fremtidplanlægger jeg er, er jeg allerede godt igang med indretningen i mit hovede hehe :cheerleader3:

kram

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Hej piger,

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!

Jeg har utrolig svært ved at finde sko! Jeg selv er 1.71cm høj og min kommende mand er ca 1.78. Dvs. jeg har ikke meget højde at løbe på :S Jeg vil derfor gerne finde nogle sko hvor der ikke er særlig meget hæl, men jeg har heller ikke lyst til ballerina sko - nogen der kan hjælpe? Har i ikke nogle gode inspirationsbilleder, helst hvor i skriver hvor skoen er fra ;)

takker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med lejligheden... Hvornår skal I så overtage den?

Mine sko har vist 2-3 cm hæl, men er købt over en amerikansk hjemmeside, der kun fører kæmpe størrelser...

Med mindre du planlægger meget højt hår, kan du jo godt bruge en rimelig høj sko...

0

Del dette indlæg

Tillykke med lejligheden... Hvornår skal I så overtage den?

Mine sko har vist 2-3 cm hæl, men er købt over en amerikansk hjemmeside, der kun fører kæmpe størrelser...

Med mindre du planlægger meget højt hår, kan du jo godt bruge en rimelig høj sko...

tak :thumbsupsmileyanim: Vi overtager 1. feb.. Så der er et stykke tid endnu, men så kan jeg da gå og indrette lejligheden inde i mit hoved ;)

0

Del dette indlæg

Kryder alt hvad jeg kan for at lejligheden bliver jeres. :thumbsupsmileyanim:

Kunne du mon lokkes til at lægge et billede af dit strømpebånd ind?

Hej!

Nu har jeg fået taget billeder af strømpebåndet.. Er faktisk blevet lidt i tvivl om det er for bredt, så jeg vil meget gerne høre jeres mening.. ?

Jeg synes, det er et rigtig fint strømpebånd -og jeg synes absolut ikke, det er for bredt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Nu har jeg fået taget billeder af strømpebåndet.. Er faktisk blevet lidt i tvivl om det er for bredt, så jeg vil meget gerne høre jeres mening.. ?

Jeg synes at strømpebåndet er rigtig flot og ikke spor for bredt :hug:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg synes, det er et rigtig fint strømpebånd -og jeg synes absolut ikke, det er for bredt...

Tak :hug: Jeg er også kommet frem til den konklusion, at jeg bruger det til den store dag!

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Som skrevet før, vil jeg gerne finde nogle sko som ikke er for høje men de skal heller ikke være flade. Nu har jeg så bestilt nogle over fra USA og synes de er super fine, men jeg ved hverken om det er den rette størelse eller om de er for høje.. Hvordan har i det med at manden ser skoene? For tænker at det ville være meget rart at øve brudevals med skoene og se hvordan det ser ud i forhold til ham.. ??

Nå men her kommer lidt billeder.

De er i hvid satin, derfor ser kvaliteten lidt sjov ud da paint ikke kan det der med skinnende farver..

I må meget gerne komme med input ;)

post-31599-1221946114.jpg

post-31599-1221946343.jpg

post-31599-1221946354.jpg

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii! Har idag fået mine sko, og de passer bare helt perfekt!

Har godt nok måttet kæmpe med at få dem.. To gange har DHL express været ved min dør, hvor jeg ikke har været hjemme, selvom jeg havde en aftale med dem om, hvornår de skulle komme tsk tsk .. men nu har jeg dem endelig! :bearhug:

Her er de så:

post-31599-1222899576.jpg

post-31599-1222899643.jpg

post-31599-1222899694.jpg

post-31599-1222899712.jpg

post-31599-1222899722.jpg

post-31599-1222899731.jpg

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Som skrevet før, vil jeg gerne finde nogle sko som ikke er for høje men de skal heller ikke være flade. Nu har jeg så bestilt nogle over fra USA og synes de er super fine, men jeg ved hverken om det er den rette størelse eller om de er for høje.. Hvordan har i det med at manden ser skoene? For tænker at det ville være meget rart at øve brudevals med skoene og se hvordan det ser ud i forhold til ham.. ??

De er i hvid satin, derfor ser kvaliteten lidt sjov ud da paint ikke kan det der med skinnende farver..

De er da superfine :bearhug:

Hvor har du købt dem?? Er nemlig selv på jagt efter ikke alt for høje sko - gider jo ligesom ikke være kæmpen i hobitternes land til mit eget bryllup :bearhug:

Jeg har for øvrigt ikke nogen skrubler over, at manden ser skoene - jeg vil også gerne teste brudevalsen i dem + de skal gåes så voldsomt godt til, at jeg har svært ved at gennemskue, hvornår det skal gøres, hvis manden ikke må se dem ;)

0

Del dette indlæg

hov - bad me! - jeg har slet ikke hilst på dig før - glæder mig til at følge din planlægning :bearhug:

Flotte sko :bearhug: Passer de så???

Jeg har også vist min kæreste mine sko - faktisk haft ham til at hjælpe med at vælge dem... :bearhug:

Redigeret af miles
0

Del dette indlæg

Hej piger,

De er da superfine :bearhug:

Hvor har du købt dem?? Er nemlig selv på jagt efter ikke alt for høje sko - gider jo ligesom ikke være kæmpen i hobitternes land til mit eget bryllup :bearhug:

Jeg har for øvrigt ikke nogen skrubler over, at manden ser skoene - jeg vil også gerne teste brudevalsen i dem + de skal gåes så voldsomt godt til, at jeg har svært ved at gennemskue, hvornår det skal gøres, hvis manden ikke må se dem ;)

Hej!

de er købt på www.shoebuy.com og mine sko hedder touch-ups-abby.. De har en masse sko! både høje og lave :cheerleader3: også var de jo ikke engang dyre, jeg har givet 241 kr for skoene og 258 kr i porto godt nok .. men 500kr synes jeg ikke er galt :D

Jeg kom også frem til at min kommende mand godt måtte se skoene, og de er nu set og godkendt heh - Han er stadig højere end mig selvom han står i strømper og jeg i mine brudesko :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer