Guest tahenen

Carina og Daniel 20-06-09<3

139 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Eftersom jeg nu har kigget med herinde en del tid, tænkte jeg, at nu var det på tide at oprette min egen planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Mit navn er Carina og jeg er 19 år. Jeg blev forlovet med min Daniel d. 24/02-08, hvor han kom riddende på hesteryg iført prinsekostume og det hele :)

Til dagligt arbejder jeg som lærervikar, og jeg elsker det! Jeg skal starte på lærerseminariet sep 09, hvilket jeg ser frem til. Daniel er i lære som konditor og er færdig feb 09. Til januar 2010 skal han ud og sejle med kongeskibet dannebrog hvor han skal arbejde som konditor :heart:

Lige pt. er han ved at kvalificere sig til OL i canada som er til sep 09.. ret vildt :)

Og er der noget bedre end gratis jordbærtærter om sommeren :loveboard:

Vi har indtil nu fundet:

kirke : Hillerød Kirke kl 13.00

reception: Betlehem forsamlingshus

Feststed: Prindsen i roskilde

købt inspirationsbog fra panduro

købt den nye bryllupsbog (hvor man kan samle minder ideer osv)

købt gæstebog

Lavet monogram (skal lige finjusteres lidt)

Købt/designet ringe + indgravering (Daniel og jeg havde kigget på ringe for at finde ud af hvad vi ville have til når dagen kom og derefter købte han dem så alene) (vi har dem på venstre hånd nu, som forlovelsesringe, og til brylluppet bliver de så sat på højre) .. ved ikke om i forstår mig hehe

gæsteliste

STD magneter

menu

fundet hvilken type kjole det skal være

købt brudesko

farvetema

købt det første papir til invitationerne

lavet gavelíste i inspiration

strømpebånd --- jeg havde bestilt panayotis magasin for 2008 og 2009 og der var et gratis strømpebånd med i pakken og det er bare så fint! Det er det pæneste jeg har set, så det er bare super fedt.se her!

fotograf er bestilt

makeup - min veninde skal lægge den

frisør -min mors frisør gennem 18år skal lige spørges men regner bestemt med at hun vil.

forlover

toastmaster

gave nedskriver

vi har købt den lejlighed vi skal bo i sammen

post-31599-1217542951.jpg

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, hvor romantisk! Total :thumbsupsmileyanim: til din kommende mand for at have planlagt det...

Glæder mig til at følge jeres planlægning!

For at sætte et link ind trykker du på det lille ikon med den grønne pil med et lille grønt plus på (lige under skrifttype-menuen)... Så kommer der en boks frem, hvor du skriver web-adressen og trykker OK, og derefter skriver du, hvad du vil kalde linket (den tekst, der skal vises i din tråd) og trykker OK igen... Du kan også markere en tekst og lave det til link; det er samme fremgangsmåde, blot skal du kun skrive web-adressen, da den selv ved, at det er den markerede tekst, der skal vises i indlægget... Håber, du forstår min lidt kringlede forklaring...

0

Del dette indlæg

Ih, hvor romantisk! Total :thumbsupsmileyanim: til din kommende mand for at have planlagt det...

Glæder mig til at følge jeres planlægning!

For at sætte et link ind trykker du på det lille ikon med den grønne pil med et lille grønt plus på (lige under skrifttype-menuen)... Så kommer der en boks frem, hvor du skriver web-adressen og trykker OK, og derefter skriver du, hvad du vil kalde linket (den tekst, der skal vises i din tråd) og trykker OK igen... Du kan også markere en tekst og lave det til link; det er samme fremgangsmåde, blot skal du kun skrive web-adressen, da den selv ved, at det er den markerede tekst, der skal vises i indlægget... Håber, du forstår min lidt kringlede forklaring...

Hej Helle,

Forstod din forklaring og fandt straks ud af hvor nemt det er at sætte link ind;) Tak for hjælpen!

carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må simpelthen bare lige fortælle jer om min fantastiske veninde!

Min veninde Josefine ,som jeg har kendt i mange år, har sagt ja til at være min første brudepige. Hun skal ikke gå op af kirkegulvet men hjælpe mig med diverse ting inden vielsen og hvad en førstebrudepige nu gør. Men hun ringede her forleden og fortalte, at hun nu har booket tider i diverse brudeforetninger og der var styr på det hele, jeg skal simpelthen bare møde op! :griner:-

Det er bare så rart at der i stressede tider er én som har overskudet og som gerne hjælper til.

Man kan vidst også godt sige at hun er lidt a la en weddingplaner, da hun er med i mange af beslutningerne, hjælper til hvor hun kan og kommer med gode idéer. :kiss:

Så nu hedder det altså at jeg skal prøve min første kjole d. 29 august :D uhh er spændt :carrot:

0

Del dette indlæg

Jeg har også lige et lille spørgsmål ang BK.. Hvordan skriver jeg sådan et underemne når jeg fortæller om nye ting i min planlægning? Altså hvis man trykker på nye besvarelser står der alting emnets overskrift som Carina og Daniel 20-06-09 men dertil står der så også en underoverskrift som ihh hvor er det fantastisk at... forstår i mig??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh nogle smukke ringe :griner:-:kiss:

hvor er din veninde sød :super: Og dejligt, at hun hjælper jer med planlægningen og du bare skal møde op til kjoleprøvningen GP

du ændrer underoverskrift ved at gå ind i det første emne i din tråd og trykker på knappen "edit". Herefter trykker du på "fuld redigering" og du kan ændre underoverskriften. :hug:

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Tror i så ikke at jeg kommer hjem til en konvulut i postkassen fra prindsen i roskilde hvor der i brevet står at de er glade for at vi har haft tanker om at holde vores arrangement ved dem! - Her tænker jeg -hvad!?? Vi skulle da allerede gerne have booket lokalerne samt værelsene, så i min lettere shockeret tilstand og rædslen ved at vores lokaler måske ikke er ledige mere, ringede jeg for at høre hvad der lige forgik.. Receptionisten var dog vældig flink og de var bare kommet til at lave en fejl og havde sendt et forkert brev afsted - festsalene er bookede samt hele 45 dobbeltværelser :kiss::griner:- pyh lige en lille forskrækkelse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror i så ikke at jeg kommer hjem til en konvulut i postkassen fra prindsen i roskilde hvor der i brevet står at de er glade for at vi har haft tanker om at holde vores arrangement ved dem! - Her tænker jeg -hvad!?? Vi skulle da allerede gerne have booket lokalerne samt værelsene, så i min lettere shockeret tilstand og rædslen ved at vores lokaler måske ikke er ledige mere, ringede jeg for at høre hvad der lige forgik.. Receptionisten var dog vældig flink og de var bare kommet til at lave en fejl og havde sendt et forkert brev afsted - festsalene er bookede samt hele 45 dobbeltværelser :kiss::griner:- pyh lige en lille forskrækkelse

Puha for en gyser. Godt det bare var en fejl

0

Del dette indlæg

ja heldigvis :hug:

jeg må lige høre dig.. kan man ikke lave flere emner under sin planlægning? Det var lidt der jeg ville hen af sidst også?? hehe

0

Del dette indlæg

Tror i så ikke at jeg kommer hjem til en konvulut i postkassen fra prindsen i roskilde hvor der i brevet står at de er glade for at vi har haft tanker om at holde vores arrangement ved dem! - Her tænker jeg -hvad!?? Vi skulle da allerede gerne have booket lokalerne samt værelsene, så i min lettere shockeret tilstand og rædslen ved at vores lokaler måske ikke er ledige mere, ringede jeg for at høre hvad der lige forgik.. Receptionisten var dog vældig flink og de var bare kommet til at lave en fejl og havde sendt et forkert brev afsted - festsalene er bookede samt hele 45 dobbeltværelser :hug::griner:- pyh lige en lille forskrækkelse

ja heldigvis :super:

jeg må lige høre dig.. kan man ikke lave flere emner under sin planlægning? Det var lidt der jeg ville hen af sidst også?? hehe

Ahhh så misforstod jeg. Nej desværre ikke. Men du kan lave en overskrift i den pågældende post og så linke til de forskellige emner/overskrifter via et indeks på side 1. Sådan gør jeg det. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg gjort det!!

Jeg har simpelthen bestilt STD magneter selvom jeg var meget i tvivl om det er mig.. Nu er jeg bare spændt på at se hvordan de ser ud, nu hvor jeg har brugt 400 kr på det! Blev ret overrasket over, at det er så dyrt, men skal jo også bruge 100 stk..

Til gengæld er jeg kommet i tanke om at jeg er kommet til at skrive: "derfor vil vi bede dig" og ikke "derfor vil vi bede dig/jer" Men hvad nu hvis hver person får en og ikke bare hvert par, tror i så det vil gå? Jeg kan jo ikke rigtig lave det om.. ??

De ser ca sådan ud (hurtigt lige lavet i word, så man skal se på det med lidt forbehold) Skriftype, placering osv. er lidt anderledes på magneten.. Hvad siger i?

BK.doc

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Hej Carina

Skal da lige skrive et velkommen til her i din planlægningstråd! :bearhug:

Hyggeligt med en 2009-brud mere :bearhug:

Synes jeres STD-kort ser rigtig fine ud.

Og teksten er rigtig god. Tror ikke der er nogen der tænker over det der med dig/jer.

Vi har lige selv sendt ud (skal giftes til maj). Var også lidt i tvivl om vi ville sende dem, men folk har taget pænt imod dem.

Som de allesammen har sagt: nu har vi jo ingen undskyldning for ikke at komme den dag :kiss:

(håber de synes det er positivt, men mon ikke :hug: )

0

Del dette indlæg

Hej Carina, og velkommen til... :bearhug:

Kan se at i har valgt samme dag som os.. ( d. 20.06.09) :bearhug: så kan vi jo følges hele vejen...

Var for nogle år siden til bryllup på Prindsen... så er lidt sjovt at se billeder derfra igen..

malene

0

Del dette indlæg

Hej Carina, og velkommen til... :kiss:

Kan se at i har valgt samme dag som os.. ( d. 20.06.09) :bearhug: så kan vi jo følges hele vejen...

Var for nogle år siden til bryllup på Prindsen... så er lidt sjovt at se billeder derfra igen..

malene

Hej malene,

Dejligt at vi bliver flere og flere 2009 brude og 20/06 er jo bare dagen :bearhug:

Har slet ikke hørt fra nogen andre at de kendte til prindsen. Hvordan var jeres opfattelse af stedet, maden osv..? bare vær ærlig for hvis der er noget jeg evt kan lave om ville det være rart at vide :D

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Hej Carina

Skal da lige skrive et velkommen til her i din planlægningstråd! :bearhug:

Hyggeligt med en 2009-brud mere :bearhug:

Synes jeres STD-kort ser rigtig fine ud.

Og teksten er rigtig god. Tror ikke der er nogen der tænker over det der med dig/jer.

Vi har lige selv sendt ud (skal giftes til maj). Var også lidt i tvivl om vi ville sende dem, men folk har taget pænt imod dem.

Som de allesammen har sagt: nu har vi jo ingen undskyldning for ikke at komme den dag :kiss:

(håber de synes det er positivt, men mon ikke :hug: )

Hej jeppesen?

Tak! Er så spændt på at få dem.. Skal nok lægge nogle billeder ind af dem når jeg får dem.. Ville gerne have haft at de matchede temaet men da jeg ikke er sikker på hvordan invitationer, menukort og meget andet skal se ud tog jeg beslutningen at lave nogle lidt neutrale nogle.. Håber også at folk tager STD magneterne med positiv begejstring..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer