Brabrandpigen

Somethingblue.dk ??

14 indlæg i dette emne

hej Piger

Jeg har bestilt en kagefigur hos something blue og jeg gjode det i torsdags og skal bruge den på lørdag..

Men har nogen af jer piger erfaring med om de sender hurtigt når nu man har betalt over nettet??

Måske jeg er utålmodig .. *SS* ville bare lige spørge jer ..

knus Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min erfaring er desværre at de er elendige til at svare på mails.

Så må man så spørge om vi taler om en enkelt situation eller flere situationer. Jeg kender Mette her fra bryllupsklar.dk og har bl.a. lavet "bryllupsseminar" sammen med hende, Ki, Bettina Pihl med flere inde på Hansens Køkken & Bar for nogle år siden. Nu er det lang tid siden jeg sidst har talt med hende eller set hende på forum, men jeg ved at Mette brænder meget for det hun laver. Man kunne jo overveje at ringe til hende/Something Blue, hvis man nu ikke får svar på en mail indenfor den tid som man syntes er rimelig. Det kan jo være at mailsystemet har været nede eller at man af andre grunde har været afskåret fra at kunne komme til sin mail.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Har desværre samme oplevelse. Jeg måtte selv skrive mange gange og skrue bissen lidt på. Der skete flere fejl og jeg endte med ikke at få noget som helst derfra. Fik dog mine penge retur, men først på eget initiativ, men var temmelig skuffet. Men det kan jo være at det bare var en række uheldige omstændigheder der gjorde at jeg oplevede stedet som useriøst og dårligt. Jeg har læst herinde at flere har købt ting derfra og været tilfredse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Ja prøv og skriv til dem og hør. Jeg ville ikke have for store forhåbninger for, at det når og komme.:-( Jeg bestilte mit for 5 uger siden, nu har jeg fået halv delen, ( fik af vide der ville gå lidt længere til end normalt på invitationerne, fordi de ikke havde dem hjemme), men ikke det aller vigtigeste hjerte risene til min venindes bryllup. Skrev og spurgte 2 gange og fik til sidst af vide at der var lægere vente tid på risene og, at det havde de skrevet til mig i første mail. Men jeg mindes kun at have set, at det var invitationerne som der var lidt længere vente tid på. Og jeg synes jo 4 uger i forvejen er lang ventetid... De kunne ikke love at jeg ville få mine ris inden første september, blev tilbudt,, at trække handlen tilbage, men det vil jeg jo ikke, mangler dem jo. Men må jo bare tage chancen og vente 4 uger mere... Så er der jo KUN 9 ugers ventetid, pga ferie og høj sæson for brylluper.:-(

Synes det er rigtig ærgeligt, for det virker som en okay butik, så synes det er synd de skal få en del utilfredse kunder på grund af travlhed. Mit forslag, ansæt en ekstra...

Held og lykke med det og håber i får det inden brylluppet.

Missmormus

0

Del dette indlæg

Så må man så spørge om vi taler om en enkelt situation eller flere situationer. Jeg kender Mette her fra bryllupsklar.dk og har bl.a. lavet "bryllupsseminar" sammen med hende, Ki, Bettina Pihl med flere inde på Hansens Køkken & Bar for nogle år siden. Nu er det lang tid siden jeg sidst har talt med hende eller set hende på forum, men jeg ved at Mette brænder meget for det hun laver. Man kunne jo overveje at ringe til hende/Something Blue, hvis man nu ikke får svar på en mail indenfor den tid som man syntes er rimelig. Det kan jo være at mailsystemet har været nede eller at man af andre grunde har været afskåret fra at kunne komme til sin mail.

Hej!

Som du nok kan høre er der flere af os herinde, som har lidt dårlige erfaringer med, somethingblue. Så det må vel være flere situationer... Måske er Mette en rigtig sød og rar pige, som brænder for det hun laver, men som kke kan følge med i de travle perioder, men hvis du kender hende synes jeg du skal foreslå hende og ansatte en ekstra hånd i disse perioder. Det vil være godt givet ud, da hun vil få flere tilfredse kunder ud af det. Og bryllupsklar er nok en af de værste steder, at få dårlig omtale. Håber der er flere med gode oplevelser end dårlige.

Du foreslår, at man ringer til dem, hvis man synes svar tiden på emails er for lang. Kan så til info fortælle dig, at der ikke er noget telefon nummer og finde nogen steder, så det er en mulighed, som man ikke har.

Hilsen

Missmormus

0

Del dette indlæg

Hej Piger

Tak for alle svarene det er dejligt at høre de forskellige meninger.

Vi har nu sendt mail og prøvet at ringe flere dage i træk og de svarer ikke. Vi fandt telefonnummeret via adressen på krak 63 25 00 23

Det er osse forrykt at man ikke har et telefonnummer når man har en forretning.

Men jeg syntes da osse hende mette skulle ansætte en extra hånd så folk kan få sin varer osse selvom der er ferie..

Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du foreslår, at man ringer til dem, hvis man synes svar tiden på emails er for lang. Kan så til info fortælle dig, at der ikke er noget telefon nummer og finde nogen steder, så det er en mulighed, som man ikke har.

Hilsen

Missmormus

Okey - Ja så har man ikke umiddelbart den mulighed. Gu ve - for at sige det på jysk - hvad der går galt. Måske taler vi om bestillinger i ferieperioden o.l. for det lyder slet ikke som Mette (men også i ferieperioder burde man jo have en form for reply på). Det er - som jeg skriver - lang tid siden jeg har talt med hende (nok et par år siden) og jeg har heller ikke et telefonnummer til hende. Så der kan jeg ikke hjælpe, men man bliver da lidt urolig når man hører om sådan noget, og samtidig ved at vi her taler om seriøs leverandør.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer