Guest AnnWP

Tale til mine forældre

10 indlæg i dette emne

Ja jeg har jo så besluttet mig for at holde tale (inkl. fotomontage) til mine forældres sølvbryllup. Synes ligesom at børnene skal holde tale, og da jeg nu er enebarn, så er jeg jo ligesom "tvangsindlagt" til det :griner:- Den bliver ikke så lang, da jeg har total eksamens/præstationsangst.

Her er talen:

Kære mor og far

Denne dag betyder rigtig meget for mig…! Og ikke mindst for jer!

I har været der for mig hele mit liv. I har støttet mig i mine valg og i min uddannelse. Jeg har kunnet snakke med jer om alt. Og efter jeg er flyttet hjemmefra så kan vi altid ringe, selv for de mindste spørgsmål. Men så er det jo godt at vi ringer gratis til jer :kiss:

I har levet sammen og set på hinanden næsten hver dag i 25 år. Det er flot og jeg håber at I er stolte af jer selv, for det er ikke mange der har Sølvbryllup i dag.

Når jeg kigger på jer, så bliver jeg fyldt med glæde og håb! Glæde fordi jeg elsker at se to mennesker som elsker hinanden så dybt og har levet med hinanden i 25 år og agter at leve videre med hinanden i mange år endnu. Og håb, fordi jeg håber, at jeg selv får, et lige så lykkeligt liv og ægteskab som I har!

Inden jeg slutter, så vil jeg lige vise en fotomontage, med billeder fra jeres liv – fra i blev født til i blev gift og til nu.

Her viser jeg så fotomontage

Så vil jeg slutte af med at sige noget som jeg ikke siger så tit. Jeg elsker jer rigtig højt! Jeg er stolte af jer og det I har sammen og jeg ønsker jer al lykke fra nu af og til evig tid.

Og så vil jeg bede jer alle sammen rejse jer og skåle for mine fantastiske forældre!

Er den ok??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er FLOT! Det synes jeg virkelig. Har du lavet montagen allerede eller er den under vejs endnu? Jeg synes SAGTENS du kan fremføre denne tale uden at skulle være nervøs!!

Kram Heidi

1000tak :kiss::griner:-

Ja montagen er sådanset færdig. Der mangler et afsluttende billede, men det skal være fra selve dagen med morgensang :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot tale, - og den behøver overhovedet ikke være længere :kiss:

Tak!! GP

Synes også det er en god tale du har der, og tror at det vil betyde rigtig meget for dem at du fortæller at du elsker dem, særligt hvis det ikke er ord du ligefrem slynger ud hver dag!!!

Held og lykke...

:hug:

Tak! Det er faktisk ret sjældent jeg fortæller dem det, så synes det var oplagt at sige det her.... :cheerleader3:

Rigtig fin tale. :griner:- Gåsehuden tittede lige frem på mine arme.

Tak :super::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer