Guest Trumpf

2009 brude

297 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi vil da også gerne med på listen :cheerleader3:

Vi skal giftes d. 04.07.2009 (martin & jeanette i Gurre kirke)

:balloons:

Den krike er bare så smuk, kørte forbi den så sendt som i dag :cheerleader3: Hvem skal I giftes af...?? (jeg er selv komfimeret i Tikøb kirke, men vores præst var også i gurre kirke, så måske det er den samme) -HAHA-

Og tillykke med det kommende bryllup -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen vi skal vies af Annemette Nissen :balloons:

Den er bare så smuk... Vores børn er også døbt der.....

:cheerleader3:

Ja, det var det hun hed :cheerleader3: Kunne ikke huske det, det var også hende jeg blev konfrimeret af, hun er bare en rigtig sød præst....

Det kunne være at vi skulle høre hende om hun kunne vig os, hvis der ikke kommer en præst mere i vores kirke -HAHA- (den præst der skulle have giftede os har sagt op, så nu går vi og venter på der kommer en ny eller en vikar)

Ved at min faster og Onkel også er blevet gift der og jeg har været der et par gange til jule-gudstjenester (kommer selv fra Helsingør men er flyttede til Frederiksværk)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil da gerne lige tilføje at vi skal giftes i Århus domkirke kl 14:00 til listen... Bare så al info er med :balloons:

Xaksia (Wow 9 sider, vi er godt nok mange nu)

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg

jamen vi skal vies af Annemette Nissen :cheerleader3:

Den er bare så smuk... Vores børn er også døbt der.....

:cheerleader3:

Ja, det var det hun hed -HAHA- Kunne ikke huske det, det var også hende jeg blev konfrimeret af, hun er bare en rigtig sød præst....

Det kunne være at vi skulle høre hende om hun kunne vig os, hvis der ikke kommer en præst mere i vores kirke -HAHA- (den præst der skulle have giftede os har sagt op, så nu går vi og venter på der kommer en ny eller en vikar)

Ved at min faster og Onkel også er blevet gift der og jeg har været der et par gange til jule-gudstjenester (kommer selv fra Helsingør men er flyttede til Frederiksværk)

ej hvor skægt :)

det var da trist hun har sagt op, men gurre kirke er super smuk og den ligger bare så flot deroppe....

det må i da lige undersøge :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres tillykker :cheerleader3: Den 6. oktober fik vi en lille dreng på 58 centimeter og 6120 gram. :boohoo:

Men nu er listen opdateret igen. Også selvom der var et stykke at skulle igennem :thumbsupsmileyanim: God weekend

:heart: tillykke med den lille mand.... Han er da godt nok en stor dreng :heart: dejligt...

Knus jeanette

0

Del dette indlæg

Mange tak for jeres tillykker :cheerleader3: Den 6. oktober fik vi en lille dreng på 58 centimeter og 6120 gram. :boohoo:

Men nu er listen opdateret igen. Også selvom der var et stykke at skulle igennem :thumbsupsmileyanim: God weekend

:heart: tillykke med den lille mand.... Han er da godt nok en stor dreng :) dejligt...

Knus jeanette

Mange tak Jeanette. Ja, han var lige lidt større end ventet, men mindst lige så dejlig :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer