Posted November 4, 2008 · Report post Hej Piger Er nyankommet til forummet og fandt lige denne tråd, så derfor vil jeg også lige melde mig under fanerne Vi skal giftes d. 15/08 2009 i Glud Kirke ved Horsens - Maria & Mogens knus Maria Hej Maria. Hjertelig velkommen Dejligt med flere på listen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2008 · Report post Sikke et godt tiltag Jeg vil også gerne tilføjes på listen Jesper & Majken, 6. juni 2009, Assentoft Kirke (tror vi nok ) Mangler en del planlægning!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2008 · Report post lilleconnie - Winnie og Mads (Taps kirke) 19/9-09 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2008 · Report post Vi har flyttet vores bryllup og skal derfor flyttes fra 11. juli til 4. april 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2008 · Report post Hej Super god ide´ Er ret ny herinde, så har ikke rigtig fået lært at lave de fine ting endnu.. Men vil gerne tilføjes listen Vi skal giftes 18 juli 2009, Teestrup Kirke Hilsen Mette (og Lars) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2008 · Report post Sikke et godt tiltagJeg vil også gerne tilføjes på listen Jesper & Majken, 6. juni 2009, Assentoft Kirke (tror vi nok ) Mangler en del planlægning!!!! Så er I med på listen og jeg takker lilleconnie - Winnie og Mads (Taps kirke) 19/9-09 Tilføjet Vi har flyttet vores bryllup og skal derfor flyttes fra 11. juli til 4. april Nu er jeg meget nysgerrig, hva kan det være I har rykket brylluppet frem? Og I er selvfølgelig blevet flyttet til april Den måned er rigtig god til bryllupper (skal selv giftes der) HejSuper god ide´ Er ret ny herinde, så har ikke rigtig fået lært at lave de fine ting endnu.. Men vil gerne tilføjes listen Vi skal giftes 18 juli 2009, Teestrup Kirke Hilsen Mette (og Lars) Du skal nok hurtig lære alle de små finurligheder ved denne side 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2008 · Report post Hej Trumpf! En lille detaljeændring; vi skal giftes udenfor (eller i festlokalerne, hvis vejret er dårligt) i stedet for Skt. Lucas Kirken. Det ku' jo være, at der var en anden, der gerne ville bestille kirken den dag... Mange hilsner, Ane 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2008 · Report post hejsa... jeg medler mig også herinde... vi skal giftes den 8 aug... camilla og jacob.... knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2008 · Report post Hej Trumpf!En lille detaljeændring; vi skal giftes udenfor (eller i festlokalerne, hvis vejret er dårligt) i stedet for Skt. Lucas Kirken. Det ku' jo være, at der var en anden, der gerne ville bestille kirken den dag... Mange hilsner, Ane Så Ane er detajlen rettet hejsa... jeg medler mig også herinde... vi skal giftes den 8 aug... camilla og jacob.... knus Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2008 (edited) · Report post Hej Jeg skal være februar brud i skibby kirke (sjælland) d 21 :-) Flor arbejde Edited December 8, 2008 by Karina/Peter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2008 · Report post Velkommen til og mange tak for rosen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2008 · Report post Vi vil der også gerne være med. Martin og Julie 4. april 2009 i Sakskøbing Kirke 14.00 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2008 · Report post Vi vil der også gerne være med.Martin og Julie 4. april 2009 i Sakskøbing Kirke 14.00 I skal være hjertelig velkommen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2008 · Report post Hejsa Er (næsten) ny herinde Vil skal giftes d. 29. aug.... Håber at få en masse gode råd og ideer herinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2008 · Report post HejsaEr (næsten) ny herinde Vil skal giftes d. 29. aug.... Håber at få en masse gode råd og ideer herinde Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2008 · Report post Hej, Jamen så hopper jeg med på vognen - og godt arbejde mht. opdateringer osv. for listen. Vi (Anders og Louisa) skal vies d. 23. maj 2009 i Garnisons Kirken. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2008 · Report post Hej,Jamen så hopper jeg med på vognen - og godt arbejde mht. opdateringer osv. for listen. Vi (Anders og Louisa) skal vies d. 23. maj 2009 i Garnisons Kirken. Hjertelig velkommen Jo flere jo bedre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2008 · Report post Jeg vil også gerne skrives på. Maria & Jan.. vi skal giftes d. 7. februar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2008 · Report post Jeg vil også gerne skrives på.Maria & Jan.. vi skal giftes d. 7. februar Velkommen til listen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2008 · Report post Jeg vil også gerne skrives på.Maria & Jan.. vi skal giftes d. 7. februar Velkommen til listen Mange tak Er jo meget ny herinde, så må se om jeg kan lære at finde rundt herinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2008 · Report post Jeg vil også gerne skrives på.Maria & Jan.. vi skal giftes d. 7. februar Velkommen til listen Mange tak Er jo meget ny herinde, så må se om jeg kan lære at finde rundt herinde Det lærer man hurtigt, ellers skal du bare spørge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2008 · Report post Vil da også lige melde mig under fanerne. Vi (Katrine og Finn) skal sige ja til hinanden d. 26. september i Haraldskirken. Glæder mig til at snuse rundt herinde og blive inspireret! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 13, 2008 · Report post Vil da også lige melde mig under fanerne.Vi (Katrine og Finn) skal sige ja til hinanden d. 26. september i Haraldskirken. Glæder mig til at snuse rundt herinde og blive inspireret! Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2008 · Report post Hej hej Fed idé! Vi vil også være med. Vi skal giftes den 18. april i mine forældres have i Ullerslev kl 12. Knus Ditte & Mikkel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2008 · Report post Hej hejFed idé! Vi vil også være med. Vi skal giftes den 18. april i mine forældres have i Ullerslev kl 12. Knus Ditte & Mikkel Velkommen til listen og især til april (Er selv aprilbrud) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites