Guest Trumpf

2009 brude

297 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op hvor denne tråd bare vokser :shooter::):):)

Hvis du vil have kirke med, så er det Gladsaxe Kirke, at vi skal vies den 8/8-09 (Pernille og Richard)

Ja, det er lækkert den sådan vokser :bearhug: Og jeg har tilføjet kirke ved jer, vil have tidspunktet med?

Hejsa .....Vi skal giftes d 27-06-09.

Skulle have været d 8-8 -09 men mine svigerforældre skal på en lang rejse.

Kan se vi er flere der skal den dag :bearhug: 27-06-09

GLÆDER MIG :carrot:

Hejsa .....Vi skal giftes d 27-06-09.

Skulle have været d 8-8 -09 men mine svigerforældre skal på en lang rejse.

Kan se vi er flere der skal den dag :bearhug: 27-06-09

GLÆDER MIG :carrot:

Carola og Hans

Kan godt forstå du glæder dig. Man får en anden glæde ved det hele når man har en dato på det og kan se frem til den og tælle ned. Sådan har jeg det i hvert fald. I er også kommet på listen :bearhug:

Redigeret af Trumpf
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi (Brian & Jannie) skal giftes den 27.06.09

Vielsen skal foregå udendørs på Møgelø, en ø der ligger midt i Julsø v. Himmelbjerget.

Et FDF bryllup?

Niks - men vi bor i Laven (den lille stationsby overfor Himmelbjerget) og synes Møgelø er super hyggelig. Og spejderhytten derude som hedder Juulsborg er fantastisk - synes vi ;) Vi er ikke spejdere, men alle kan leje hytten. Men det er vildt svært at få "en plads", for den bliver brugt meget af spejdere, skoler osv. Engang i tidernes morgen var jeg selv med min 7. klasse på lejrskole der, dengang boede jeg i Odense. Så derfor er der lidt minder derovre fra, for mit vedkommende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi (Brian & Jannie) skal giftes den 27.06.09

Vielsen skal foregå udendørs på Møgelø, en ø der ligger midt i Julsø v. Himmelbjerget.

Et FDF bryllup?

Niks - men vi bor i Laven (den lille stationsby overfor Himmelbjerget) og synes Møgelø er super hyggelig. Og spejderhytten derude som hedder Juulsborg er fantastisk - synes vi ;) Vi er ikke spejdere, men alle kan leje hytten. Men det er vildt svært at få "en plads", for den bliver brugt meget af spejdere, skoler osv. Engang i tidernes morgen var jeg selv med min 7. klasse på lejrskole der, dengang boede jeg i Odense. Så derfor er der lidt minder derovre fra, for mit vedkommende.

Okay, det var lige min nydgerrighed jeg skulle have styret :heart: Som du nok gættede er jeg FDF'er. Det er nemlig meget svært at leje den, da den er MEGET populær. Men fedt med et anderledes bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa vil da bare lige tilføje lidt til mine data...

20.06.09 Malene1207 , Thomas og Malene, Ølstykke Kirke kl. 13, min tråd er her

Synes selv det kunne være rigtig lækkert hvis dem som har lavet en tråd også tilføjede den, det kan være ret svært at finde folk ellers..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEy hey!! :bearhug:

Vil også med på listen.. Iih hvor er det spændende :thumbsupsmileyanim:

7. Marts 09

Rådhuset og derefter reception

Zeynep og Jason

Er nogle der ved hvor man kan få personaliserede chokoladestykker?

På den måde at fx indpakningen er i hvidt og din og din mands navn og det hele står på?

Så lige at Munck Abildgaard havde dem til sit bryllup men hun havde så selv lavet dem (hold da op hvor er hun kreativ) men da jeg er ikke fiks på hænderne ville jeg ikke kunne lave dem så leder efter en firma der kan lave dem måske? :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer