brud 2008

Tøjet til bryllupsnatten..

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal ud - her i sidste øjeblik - og købe undertøj og nattøj til bryllupsnatten. Jeg vil derfor lige høre, hvor I andre evt. har købt jeres?

Tak! :cheerleader3:

Jeg har købt mit i H&M - se evt i min tråd via index s. 1 - Lingeri til bryllupsnatten.

0

Del dette indlæg

Jeg købte lidt til morgengavebillederne, som jeg også regner med at skulle bruge til bryllupsnatten. Hvis jeg når at få det på, for det skal nemlig ikke under brudekjolen. Jeg kiggede på de to internetbutikker:

www.lingeributik.dk

www lingeributikken.dk

Der er rigtig meget sødt og sexet og også noget af det sjove.

0

Del dette indlæg

Jeg havde bare det undertøj på jeg havde købt til at have under brudekjolen. DA vi kom til hotellet smed jeg BH'en og tog en lille sexy natkjole på købt i Magasin, men jeg havde i virkeligheden ikke brug for den, da vi faldt i søvn omgående efter en lang dag. Næste morgen vågnede vi kl 07 og var vildt sultne, da ingen af os havde spist noget særligt dagen før. Så vi stod op og gik ned i hotelles restaurant og spiste morgenbuffet, hvorefter vi kørte hjem til vores hus og hyggede med de gæster der havde sovet der. Først om aftenen i egen seng blev der overskud til lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer