mizzdaydream

Er der nogen der kender....?

9 indlæg i dette emne

Det allerførste vi bestemte os for da vi gik i gang med at arengere bryllupet, var at vi skulle have teatertjenerne ud og sætte gang i det hele i starten.

Men jo nærmer vi kommer jo mere tænker jeg på hvordan det vil virke.... :)

Men er der nogen der kender til disse teatertjener, og ved hvad de gør??? :shooter:

Jeg kender dem nemlig ikke, men har hørt at nogen der skulle lave det samme skulle være rigtig sjovt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har oplevet de skøre tjenere og nogle stykker andre. Kan ikke huske om det var dem du omtaler. Men jeg har kun oplevet disse tjenere til firmafester og runde fødselsdage. Uanset hvor gode de så måtte være ville jeg nok være betænkelig ved at bruge sådanne tjenere til et bryllup. Ikke fordi de ikke er morsomme - for det er de utvivlsomt - og ikke fordi det ikke vil være et sjovt indslag - for det vil det. Men tidsplanen til et bryllup er i forvejen som regel ret presset, og medmindre I vil starte middagen tidligt og sidde til bords i 6 timer eller mere, skal man nok passe på med at lave for mange tidskrævende indslag udover de mange taler og sange som typisk vil komme fra gæsterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke fordi de ikke er morsomme - for det er de utvivlsomt - og ikke fordi det ikke vil være et sjovt indslag - for det vil det.

Uha uha, så skete det. For første gang nogensinde (som jeg husker det) er vi uenige. :hug:

Jamen det skal der da også være plads til. Men som jeg siger har jeg kun oplevet andre lignende tjenerne, og det skulle da være underligt hvis de ikke er morsomme/sjove (ellers ville de næppe nå langt i den branche). Hvis det du mener er at det ikke vil være et passende indslag til et bryllup, så er vi sådan set enige for der er så mange andre ting og en stram tidsplan. Men er vi uenige så lad os da være uenige :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jeg har oplevet teatertjenerne til et bryllup sidste år, og det løsnede lige op for hele selskabet fra starten og alle sad og skræl grinede (dog faldte de ikke i brudens smag, for de sagde til hende om hun nu ikke havde fået nok og drikke... her tag noget vand) super super godt, ulempen er hvis man ved der kommer mange indslag skal man passe på, men det virker godt, men her var der også alt for mange indslag så vi sad til bords alt for længe til min smag.

0

Del dette indlæg

ulempen er hvis man ved der kommer mange indslag skal man passe på, men det virker godt, men her var der også alt for mange indslag så vi sad til bords alt for længe til min smag.

De fleste der holder bryllupsfester har et ønske om ikke at sidde over middagen i 5-6 timer og uanset hvor mange indslag der er (der vil altid være nogle) så vil det presse programmet lige lovlig meget hvis man sætter sådan et hold tjenere på. Igen: De gør sig bedst til firmafester og fødselsdagsfester hvor programmet er knapt så presset. Samtidig kan man måske sige at de flytter fokus fra det som festen som egentlig handler om (brudeparret).

Jeg talte med nogle (ikke lige teatertjenerne) da jeg spillede firmafest i Legoland fornylig og de lavede stort set kun firmafester.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg har lige været inde på bandportalen.dk og der kunne jeg se at de havde mange pakkeløsninger til bryllupper, bl.a. også med skøre tjenere.

Her bliver de omtalt som Frk. Olsens serveringsteater. :cheerleader3:

Du kunne jo se ad om det var noget hvis i ikke allerede ved hvad i vil have af musik kunne en sådan pakkeløsning måske lige være noget..

Jeg har ikke noget erfaring med deres musik og pakkeløsninger selv, men kom bare i tanke om din tråd, da jeg faldt over hjemmesiden..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer