Sign in to follow this  
Followers 0
Mizzangel

Invitere veninde

8 posts in this topic

Vil gerne have min veninde med til vores bryllup, og vil gerne have hende til at hjælpe mig med slør osv. Altså en slags 1. brudepige. Dog skal hun ikke gå op af kirkegulvet, men måske hjælpe vores børn, når de skal ind osv, så jeg ikke skal tænke på det.

Hun bor ikke sammen med sin kæreste og han blir skiftet ud jævnligt plus vi aldrig har mødt ham - Kan man tillade sig at lade være med at inviterer ham?

Da vi ikke ønsker et kæmpebryllup har vi kun inviteret nærmest familie med, og måske én ven hver (kommer an på om jeg invitere min veninde)!

0

Annonce ♥

Hvor længe har din veninde og hendes kæreste været kærester? For hvis det er lidt længere end et par måneder synes jeg, at kæresten skal med, da de jo så er et par. Det kommer dog også an på, hvordan hun selv ser kæresten. Hvis hun ser ham som forbigående, så nej og hvis hun ser ham, som noget, der virkelig godt kunne holde, så ja.

0

Vi lavede en regel, der hed, at man skulle enten bo sammen, eller også skulle vi have haft noget med kæresten at gøre.. :cheerleader3: Det synes jeg var en udemærket regel. :heart:

0

Hvor længe har din veninde og hendes kæreste været kærester? For hvis det er lidt længere end et par måneder synes jeg, at kæresten skal med, da de jo så er et par. Det kommer dog også an på, hvordan hun selv ser kæresten. Hvis hun ser ham som forbigående, så nej og hvis hun ser ham, som noget, der virkelig godt kunne holde, så ja.

Jeg tror jeg vil sige ligesom Pernille, for hvis hun jævnligt skifter kæresten ud kan det jo være hun har en anden inden i når til jeres bryllup. Så hvis ikke de bor sammen og i heller aldrig har mødt ham, synes jeg godt i kan tillade jer ikke at nvetere ham, for hvis i ønkser et lille bryllup er der måske nogen i hellere vil have med som betyder noget for jer og ikke én i har sldrig har set.

Håber i finder den rigtige løsning :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Et eller andet sted kan jeg heller ikke tro at han vil synes at det er fedt at komme med hvis det kun er famillie og han ingen kender og hans kæreste har en rolle der gør at hun ikke er hos ham hele tiden. Jeg synes også sagtens I kan invitere hende uden ham.

0

Jeg må indrømme at jeg har samme holdning som Pernille (igen)

For selvom hun måske tidligere har skiftet kærester ud så kan det jo være at denne fyr er den rigtige.

Før jeg mødte min kommende mand havde han mange flyske forhold og da jeg blev presenteret derhjemme så var det hjerteligt men alligevel med lidt afstad for tænk nu hvis jeg bare var en af de andre mange i rækken... Det gjorde ondt! Min kæreste hold dog på at jeg skulle med til alt - det var os begge eller ingen af os :cheerleader3:

Om ikke andet så tage en snak med din veninde og se hvad hun siger - måske det løser sig på denne måde.

0

Vi lavede en regel, der hed, at man skulle enten bo sammen, eller også skulle vi have haft noget med kæresten at gøre.. :cheerleader3: Det synes jeg var en udemærket regel. :heart:

same here...

0

Tjjaaaa - et bryllup er kærlighedens fest og jeg ville være ked af at blive inviteret uden min kæreste, også selvom jeg kun havde kendt ham i nogle få måneder.

Jeg synes, du skal spørge din veninde, hvis I er så tæt, som jeg får opfattelsen af, at I er, så svarer hun nok ærligt!

Vi har kun en regel, og den hedder, at man ikke inviterer folk til et bryllup uden deres kærester, og da slet ikke, hvis kæresten er inde i billedet når invitationerne bliver sendt ud - men det er jo bare min mening :cheerleader3:

Håber I finder en løsning, der passer jer!

0

Annonce ♥