Guest snehvide

Hvad gør man.....

9 indlæg i dette emne

Overskriften afslører vist hvad mit spørgsmål handler om.

Vi er lige kommet hjem fra globryllup. Datteren til vores rigtig gode genboer skulle giftes.

Jeg elsker bryllupper, men hader at jeg hyler som hvis jeg havde fået tæv. :cheerleader3:

Når jeg hyler over naboens datters bryllup, hvordan skal det så ikke gå til vores eget bryllup?

Er der nogen som har samme "problem" eller nogen som ved hvordan man kan lære at styre sit tuder. For det er da lidt irriterende ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg kan kun fortaelle, at jeg ogsaa plejer at tude helt vildt til andres bryllupper, men ved vores eget var jeg helt fattet og cool, hvilket jeg slet ikke havde regnet med.... altsaa nu snakker jeg om lige inden min far og jeg gik ind i kirken og ogsaa paa vej op af kirkegulvet. Senere faellede jeg en taare eller to, men det var slet ikke som da jeg selv "bare" var gaest og slet ikke kunne styrre taarene.

Maaske kan det berolige dig lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Dejligt at der er en der tør stille det store tude sprøgsmål. Selv er jeg også lidt spændt på hvordan turen op af kirkegulvet og ikke mindst festen vil blive.

Til kirken har jeg allieret mig med min storebror som er rimelig fattet, så det håber jeg smitter af på mig når vi går op gennem kirken.

Til festen regner jeg med at jeg skal ha en masse lommetørklæder med og en masse reserve make-up.

Måske er vi bare så heldige at vi er lidt i en chok tilstand der gør at vi kan komme helskindet op gennem kirken.

Men jeg satser på en del lommetørklæder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer også til at tudbrøle. Og jeg ved sgu ikke om der er så meget at gøre ved det. Men vi græer jo af glæde - denne gang vores egen glæde.

Jeg har det samme med fødsler, men var faktisk overrasket da jeg fødte første gang og faktisk i starten undrede mig over at jeg slet ikke tudede. Så hvem ved måske bliver det lige sådan til mit eget bryllup. Men jeg tør nu ikke satse på det. Jeg har forhørt mig med stylisten om makeuppen holder til de store tudeture og det siger hun den gør. Og så må jeg ellers ha ekstra makeup med i tasken. Jeg køber det af stylisten så jeg er sikker på at det passer til det hun gir mig på.

Nå ja en ting jeg har gjort også for at undgå at gøre mig selv helt til grin er at undlade at holde tale. Jeg har slet ikke overvejet at skulle tale. Jeg lader i stedet præsten præsentere en sangerinde (en pige på 18 vi kender) som synger en sang for min mand i kirken. Overvejede at lave fotomontage også, men synes måske det blev for meget, så i stedet tror jeg at jeg skriver et sødt brev, som han får sammen med morgengaven.

Men jeg kommer til at tude mange gange i løbet af dagen - det ved jeg. Håber bare at jeg også kan få nogle ordentlige billeder, hvor man kan se mig lykkelig og glad uden tårer.

Hmmm ingen gode råd - mere bare sådan en vi-er-flere-i-samme-båd - besked.

0

Del dette indlæg

jeg har fået et godt råd af min svigermor. Når dørene går op, og man er rystende nervøs og er ved at tude - så skal man bare forestille sig alle gæsterne uden tøj på! Det skulle tage det meste af nervøsiteten, siger hun, for så fokuserer man lidt på noget andet... måske får man endda et lille smil på læben... ;o)

0

Del dette indlæg

jeg har fået et godt råd af min svigermor. Når dørene går op, og man er rystende nervøs og er ved at tude - så skal man bare forestille sig alle gæsterne uden tøj på! Det skulle tage det meste af nervøsiteten, siger hun, for så fokuserer man lidt på noget andet... måske får man endda et lille smil på læben... ;o)

Det er da i hvert fald en alternativ løsning. Men måske man skulle prøve det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer