Sign in to follow this  
Followers 0
JaneDuedal

Takkekort

9 posts in this topic

Hej tøser,

Hvor lang tid efter brylluppet sendte I takkekort ud ?????

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor lang tid der højst må gå, men vi blev gift for 1½ uge siden og takkekortene bliver sendt i dag (der mangler kun frimærkerne).

0

Det sidste bryllup jeg var til, gik der flere måneder før vi fik det. Men jeg ville nok personligt vælge at sende tidligere end dét. Men på den anden side, så synes jeg ikke, at man skal stresse helt vildt over det. Folk sidder jo ikke og venter på noget, som de ikke kan undvære.

0

Jeg synes sagtens man kan vente en måneds tid, hvis man ikke har overskud til det :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg tror det er meget individuelt fra par til par, og det afhænger vel også af om brudeparret er på bryllupsrejse, og i så fald om hvor længe de er væk.

Jeg regner med at bestille billedet til takkekortene inden vi rejser, og så lave dem som noget af det første når vi er hjemme igen. Så håber på at gæsterne modtager dem senest 3 uger efter vores bryllup.

Personligt synes jeg ikke at gæsterne bør "vente" mere end en måned!

0

Synes jeg kan huske noget med at der ikke bør gå mere end en måned...

Min bror som så har været gift i 5-6 år efterhånden har endnu ikke sendt takkekort... :bearhug:

0

Vi har ikke sendt dem alle ud på en gang - men taget lidt ad gangen som vi kunne overskue det - så det har taget mellem 1 og 2½ måned.

Det var længere tid end jeg egentlig havde regnet med og glæder mig til at få det helt ud af verden, men sådan er det bare. For det første fik vi først billederne efter en måned, for det andet vil jeg gerne skrive dem i hånden (dem til gæsterne i hvert fald) og for det tredie har der bare været travlhed med arbejde osv.

Jeg tror, ikke man skal pine sig selv alt for meget med at det skal være inden en bestemt dato - men gøre det, når der er tid.

0

Ja, jeg vil sige en måneds tid er vel også rimeligt. Der går jo gerne lige lidt tid inden man har fået billederne, er kommet sig over festen, og lige har fået styr på, hvem der skal have...

Hvem sender I takkekort til? Alle der var med til festen? Eller alle, som man har fået hilsner fra også?

0

Annonce ♥

Jeg ville sige en måneds tid.

Og jeg ville gøre det til alle, som man har fået gaver eller kort fra og ikke kun dem, der er med til festen :bearhug:

0