Guest møgelvang

Til kirken

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg sad lige og tænkte den "store dag" igennem, for at se om jeg nu har glemt noget.

Og pludselig slog det mig :smash: Hvordan skal min mor komme i kirke?

Skal hun køre sammen med min far og mig?

Eller skal hun hentes af evt. mine søskende?

Skal hun have lov til at gå? :iloveyou:

Hmm, jeg kunne jo bare spørge hende, for der er da plads i bilen med min far og mig. Hun har nemlig ingen kørekort eftersom hun er begyndt at se dårligt. Jeg ved godt, at det kun er 5 min. gang fra mine forældre til kirken. Men med "gå i byen" sko på, er det jo ikke så sjovt at gå for langt.

Hvad gør jeres mødre?

:bamsekram: Iben.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vo har også "kun" 5 minutters gang til kirken, min mor følges med min kommende, jeg ved at de har snakket om at gå, for som min mor siger"så kan han få nerverne til at falde lidt til ro" :iloveyou:

Knuz tina

P.S. Hun siger også selv at hun IKKE vil køre med min far og jeg, det tur skal vi have for os selv, men prøv at spørg dine søskende om de tager hende med i kirken

0

Del dette indlæg

Min mor vil gerne være i kirken når gæsterne kommer. Der er en del hun ikke kender (bl.a. en del af svigerfamilien fra Skotland) og dem vil hun gerne hilse på. Så hun tager i kirken ca. 14:30 og jeg tror faktisk at hun går. Det er en dejlig lille tur hvor hun kan ryuge en stille cigaret og glæde sig over hvad dagen vil byde på.

Men ellers synes jeg da at hun bare skal køre med diug og din far og så lige smutte ind inden jer.

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Jeg tror helt sikkert min mor skal køre med mig og min far. Hun er nemlig meget bekymret for om kjolen nu sidder pænt, slæbet er glat osv. når jeg skal gå op af kirkegulvet. :iloveyou: På den måde får hun nerverne i ro og jeg har en der har styr på om det hele sidder pænt :)

Knus Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine forældre er jo skilt, så min mor kører i kirke med sin nye kæreste. ;)

Men min fars kone skal jo selvfølgelig i kirke. Jeg regner simpelthen med at min far først smider min stedmor og min bror af i kirken, og så kører han og min søster (brudepige) hen og henter mig. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Altså;

min kæreste bliver hentet af sin far og min mor sætter min far af ude ved os og kører så til kirke i deres bil.

Min far tager så vores bil og kører mig!

Det er foreløbig planen.

Er der noget i vores plan, I eventuelt kunne bruge?

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg

Min mor ville mægtig gerne med i bilen med min far og jeg.

Men jeg synes den tur tilhører min far og jeg alene, så jeg har sagt at hun må køre med mine søskende.

Det forstod hun jo godt, tror egentlig også bare hun sagde det i sjov.

Men alligevel fik jeg en smule dårlig samvittighed :balloon:

Knus

JJ

0

Del dette indlæg

Hej,

Min mor skal køre med min søster og svoger, så skal min far, jeg og brudepigerne (mine små niecer) køre sammen. Der er ikke plads til flere i vores bil. Vi har fået en gammel Chevrolet fra 1932, en Cabriolet som vi skal køre i, så der er kan ikke være flere. På det tidspunkt vil jeg også have min far for mig selv :lol::)

Min mor er en der får MEGET stress flere uger, før, det er næsten lige meget hvilken fest det er, så jeg kan nok godt bruge min stille, rolige og skønne far til at dulme mine nerver :lol:

Jeg tror også min mor gerne vil være i kirken først, vi har altid været nogle af de første til alle festerne, vi skulle jo nødig komme for sent :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far kører min mor, lillesøster + kæreste og min mormor ned til kirken i go' tid, og så kører han hjem efter mig bagefter. Jeg overnatter ovre hos en veninde's forældre (sammen med min veninde), så jeg går ud fra at det er derovre min far skal hente mig - og så kører vi sammen os to ned til kirken når tiden er til det.

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer