signepigen

Vinterbrude

13 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er ny på forum, men jeg prøver lige at oprette en tråd :cheerleader3:

Jeg skal selv giftes d. 31 januar 2009, og nu hvor jeg har valgt et vinterbryllup, så vil jeg da også gerne gøre det lidt anderledes og få lavet et rigtig hyggeligt tema ud af det... jeg er desværre bare ikke altid så kreativ, så jeg vil vildt gerne dele erfaringer med jer andre der også skal giftes til vinter.

Kan vi ikke snakke sammen på den her tråd og komme med gode ideer til hinanden?

Jeg kan fortælle om mig selv at jeg skal giftes på Fyn i kirke. Havde aldrig troet jeg ville se det som noget overdrevet stort (har et barn og det er jo det største :loveflag:) Meeen jeg bliver mere og mere spændt og glæder mig nu helt vildt og har lyst til at planlægge den dejligste fest, selvom budgettet ikke er stort.

Vi lejer et sted fra fredag til søndag i min barndomsby hvor gæster langt fra kan overnatte, og så skal vi alle spise morgenmad dagen efter.

Jeg har lige fundet den skønneste fine kjole i Casa Lezar.. godt nok dobbelt så dyr som jeg havde regnet med, men da først jeg fandt den, så var der ingen tvivl om at alle mine principper omkring hvor meget man må bruge på en kjole - ja de var pist væk :cheerleader3:

Min kæreste og jeg har også lige været ude at finde et jakkesæt til ham. Det er fra Bruuns Bazar og sidder så godt. Vi er ikke lige til kjole og hvidt, sååå :boohoo:

Det var lidt om mig. Jeg håber der er nogen vinterbrude derude som vil være med på ideen.

Mange hilsner

Signe

Redigeret af misspuzzycatz
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg skal også være vinterbrud. Skal giftes til december næste år. Jeg har ikke oprettet en tråd, da vi holder vores bryllupsplaner (at vi overhovedet skal giftes) hemmeligt for alle undtagen familien indtil invitationerne skal sendes ud til sommer engang.

Der er vist ikke så mange vinterbrude herinde, men prøv at kigge under "inspiration via billeder" og derefter "andre bryllupsrelaterede billeder", der er der en masse inspiration til vinterbryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mine umiddelbare tanker omkring farver når jeg hører vintertema går i retning af hvid, sort, grå og sølv og så en masse glas og måske spejle. Men man kan selvfølgelig også vælge at gå i totalt PANG farver for at modvirke alt det typiske. Jeg tror jeg ville holde mig fra grøn og bordaux, for at det ikke skal blive for meget jul.

Det var lige min umiddelbare tanke. Glæder mig til at høre mere om hvad I finder på.

0

Del dette indlæg

Nu skal vi jo ikke ligefrem holde vinterbryllup, så jeg er ikke så meget inde i temaer og muligheder, men, men, men...

...jeg faldt på et tidspunkt over en hjemmeside fra et par, der var blevet gift i vores kirke, om som havde kørt et virkelig gennemført vintertema - så I kan da lige få et link, det kan jo være, at I kan bruge noget derfra: Vinterbryllup

Håber det hjælper lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes d. 10. januar og er således også vinterbrud. :cheerleader3:

Vi har valgt farverne hvid (og ikke variationer af hvid), lyseblå og et strejf at sølv. Sølv fordi det glimtrer og giver den effekt, som minder om sne.

Jeg har som min signatur fortæller en planlægningstråd.

Indtil videre har vi sendt invitationer ud, jeg har købt kjole og et strømpebånd, der passer til et vintertema.

Lige nu er gaveæskerne under udarbejdelse - det samme gælder det, der skal være i dem.

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes d. 10. januar og er således også vinterbrud. :cheerleader3:

Vi har valgt farverne hvid (og ikke variationer af hvid), lyseblå og et strejf at sølv. Sølv fordi det glimtrer og giver den effekt, som minder om sne.

Indtil videre har vi sendt invitationer ud, jeg har købt kjole og et strømpebånd, der passer til et vintertema.

Lige nu er gaveæskerne under udarbejdelse - det samme gælder det, der skal være i dem.

Prøv at se her

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes d. 10. januar og er således også vinterbrud. :thumbsupsmileyanim:

Hej Anja!

Dejligt med en der skal giftes nogen lunde samtidig :hug: Så kan jeg se om jeg er helt bagud hehe :hug: Hvor har du købt strømpebånd henne? Gaveæske?? Nu har jeg aldrig været til et bryllup, så jeg aner slet ikke hvad man skal. Er det noget alle gør?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes d. 10. januar og er således også vinterbrud. :thumbsupsmileyanim:

Hej Anja!

Dejligt med en der skal giftes nogen lunde samtidig :hug: Så kan jeg se om jeg er helt bagud hehe :hug: Hvor har du købt strømpebånd henne? Gaveæske?? Nu har jeg aldrig været til et bryllup, så jeg aner slet ikke hvad man skal. Er det noget alle gør?

Signe, jeg har købt strømpebåndet på Ebay - der kan man finde så mange flotte og ikke mindst anderledes til ikke ret mange penge :hug: Du kan søge på "winter garter". Jeg har lige gjort det - se her.

Her er mit:

befd_1.JPG

Gaveæske er sådan nogle, som hver gæst kan få med hjem, og som står ved hver kuvert. Det er noget amerikansk "noget", som er ved at vinde indpas i Danmark også. Jeg synes, ideen er meget sød, så kæresten og jeg har valgt at lave sådan nogle. Hvad der helt nøjagtigt kommer i, har vi ikke helt fundet ud af endnu, dog skal det være noget, som er vinterrelateret.

Selv har jeg aldrig været til et bryllup, hvor der har været gaveæsker, så derfor skal det afprøves.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Signe, jeg har købt strømpebåndet på Ebay - der kan man finde så mange flotte og ikke mindst anderledes til ikke ret mange penge :hug: Du kan søge på "winter garter". Jeg har lige gjort det - se her.

Her er mit:

befd_1.JPG

Gaveæske er sådan nogle, som hver gæst kan få med hjem, og som står ved hver kuvert. Det er noget amerikansk "noget", som er ved at vinde indpas i Danmark også. Jeg synes, ideen er meget sød, så kæresten og jeg har valgt at lave sådan nogle. Hvad der helt nøjagtigt kommer i, har vi ikke helt fundet ud af endnu, dog skal det være noget, som er vinterrelateret.

Selv har jeg aldrig været til et bryllup, hvor der har været gaveæsker, så derfor skal det afprøves.

Okay... også en vildt god ide med gaveæsker.. det er sådan lidt hyggeligt.. men nu må vi se :biggrin: Jeg synes hele tiden der dukker nye fantastiske ideer op :bearhug:

Jeg må lige lære ebay at kende.. kan man søge på en måde, så man ikke finder noget der sælges fra USA? Jeg vil nemlig ikke købe derfra, hvis varerne bliver taget i tolden.. det har jeg prøvet og det er bare såå surt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Jeg er også vinterbrud, skal giftes d. 6/12-08 på min 30års fødselsdag :balloons: Det var faktisk bare fødselsdag at vi planlagde da der kom et generiøst tilbud fra min far om at vi ku låne penge af ham så ku vi blive gift samtidig. Havde planlagt at det skulle være i sep. 09. Så nu fik vi travlt, på 3 dage var der bestilt : Feststed, næsbyholm slot. Mad : Privat kok. Musik : Peter Reiming under middagen og en gl. kollega spiller mobildisc senere. Invitationer blev sendt ud. Frisør : Min kusine. Blomster: en Veninde der er vildt kreativ. Fotograf: Gratis vennetjeneste. Bryllupskage også en gl. kollega der er konditor. Så de fleste store ting var på plads på rigtig kort tid. Brudekjolen blev købt en uge efter har fundet en fantatisk kjole fra Benjamin Roberts og den sidder som syet til mig skal bare ligges op. Er en lille nibs i str 34.

Vi har også valgt vinter tema til vores fest hvid isblå/lysblå og lidt sølv.

Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer