Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Maja J

Morgengave - jeg er gravid

16 posts in this topic

Hej tøser..

Ja som I kan se har jeg fundet ud af at jeg er gravid og det skal min kæreste ha´ i morgengave -

hvis I forstår ??!! :-)

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gi´ det til ham.. Om det bare skal være en positiv graviditetsprøve

der er pakket ind eller ??

Er der nogle der har en sjov idé ??

Maja

0

Annonce ♥

En sut hvor der sidder en seddel med "hej far, vil du passe på den her for mig til vi ses?"

Knus og tillykke fra

ViTo

PS ellers spørg inde på babyklar.dk, der kan du garantert få mange forslag til hvordan det skal gøres

Edited by ViTo
0

hørte om en dar i morgengave gav sin kone barnets bog, fordi han synes de skule se at komme igang, men jeg synes helt klart også den kan bruges her... vil personligt nok ikke give ham en tissepind :-)

Louise

0

for det første...TILLYKKE og fed morgengave.... :bearhug:

Jeg synes også en eller anden børne ting....en pakke bleer el den med sutten var oz sød....

Held og Lykke med bryllup og baby :bearhug:

0

Annonce ♥

Finde en trøje eller body i str. 50/56 hvor der står en eller anden sød tekst fx. Fars guldklump - Hvis du ikke kan finde det, kan du få en speciel lavet, det er ikke vildt dyrt, skriv hvis du vil have hjemme side adressen til siden, så skal jeg se om jeg kan finde den. Og læg evt. en sut ved oss :D

0

Hej

Rigtig mange gange tillykke. Det er jo en dejlig morgengave han får!

Synes den med sutten er rigtig sød!!

0

Tillykke med graviditeten :bearhug:

Jeg kom bare til at taenke paa, om han ikke kommer til at opdage det til festen (hvis ikke foer), naar du ikke drikker alkohol eller har du en maade du klarer det paa (alkoholfri vin f.eks.)

Jeg er bare lidt nysgerrig :bearhug:

0

Stort tillykke med graviliteten- har selv lige født så ved hvordan du har det. :bearhug: det en fantastisk følelse..!

jeg fortalte min kommende mand det med det samme- men vi lavede en lille sød tilng til vores familie.

vi kan dem en ramme som var tom i rammen et digt med at de først kunne få fyld til denne ramme til juni for da vil storken komme. ( kan ikke lige husket det helt præcis.)

men kan varmt anbefalde www.babyklar.dk

held og lykke.

Tina

0

Annonce ♥

jeg har en aftale med kæresten om at når jeg bliver gravid så skal hav have noget lego.

Man kan jo give noget babylegetøj eller måske en bog ale "du skal være far" eller sådan noget.

0

Tillykke med graviditeten :loveboard:

Jeg kom bare til at taenke paa, om han ikke kommer til at opdage det til festen (hvis ikke foer), naar du ikke drikker alkohol eller har du en maade du klarer det paa (alkoholfri vin f.eks.)

Jeg er bare lidt nysgerrig :loveboard:

:-) He he ja det har jeg også tænkt over.. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg grejler den... Jeg tror bare mit mål er at nippe til vinen i håb om at ingen lægger mærke til det.. Og senere får bartenderne det at vide så de laver alkofri drinks til mig uden nogen ser det..

Så jeg får måske 1 glas vin i løbet af aftenen og det går jo nok :-)

Men ja :-) Det bliver noget af en prøvelse.. he he

0

Mange gange tillykke herfra - en fantastisk gave! Hvad med at binde et bånd om din mave og sige at han må vente 8-9 måneder med at pakke ud...?

Knus fra Sofie

0

Mange gange tillykke herfra - en fantastisk gave! Hvad med at binde et bånd om din mave og sige at han må vente 8-9 måneder med at pakke ud...?

Knus fra Sofie

Den var sød :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :)

Jeg er bare lidt nysgerrig :cheerleader3:

:-) He he ja det har jeg også tænkt over.. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg grejler den... Jeg tror bare mit mål er at nippe til vinen i håb om at ingen lægger mærke til det.. Og senere får bartenderne det at vide så de laver alkofri drinks til mig uden nogen ser det..

Så jeg får måske 1 glas vin i løbet af aftenen og det går jo nok :-)

Men ja :-) Det bliver noget af en prøvelse.. he he

Ja, det lyder da som en god plan at nippe til vinen og saa faa alkoholfrie drinks senere - held og lykke med det :)

0

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne eller om du evt. når til en form for scanning inden brylluppet.. Men ellers kunne du jo sætte et scannings billede i en ramme til ham, og så evt. med den sut som en forslog.. :D

0

vi haar købt mange til fra navnebaby.dk, der kan du få mange ting med valg fri tekst, bla sutter, og savle smække, m.m.

men den med sutten er en super god ide..

og tillykke med graviditeten, jeg håber at det bliver en god og nem graviditet for dig.

mvh belinda

0

Hej piger..

1000 tak for alle de søde besvarelser og gode idéer :-)

Jeg er glade for jeres positive indstilling - inde på babyklar.dk blev jeg høvlet ned

fordi jeg ikke havde fortalt min kæreste/kommende mand det endnu. Det synes

de ikke jeg kunne være bekendt osv..

SÅ jeg er super glade for Jeres reaktioner og kommentar, jeg glæder mig meget til

at give ham det.. ( Det er på lørdag vi skal giftes )

Jeg kender en der arbejder hos en urmager, så jeg har fået et ur-etui af hende. PÅ

de måde tror han at han får et ur, men når han åbner æsken vil han jo så finde ud af at

det er noget HELT ANDET :-)

Knus M

0

Annonce ♥