Pjuske

Lydia og Jens' bryllupsplanlægning 4. juli 2009

42 indlæg i dette emne

Lydia og Jens' bryllupsplanlægning 4. juli 2009

Mig: er blevet 26 i januar. Er i gang med kandidatdelen af min uddannelse. Jeg er lige flyttet til Bjerringbro. Kommer oprindeligt fra Sønderjylland, men kunne ikke tage uddannelsen der.

Jens: er 29, og læser Ph.d. på DTU, Lyngby. Kommer også fra Sønderjylland ikke så langt fra min hjemstavn, men vi har mødt hinanden i København.

Vi mødtes til en julefrokost 1. april 2005 (ja, det var altså en julefrokost med sild, snaps og hvad dertil hører!!!) -og vi har været sammen lige siden :cheerleader3:

Vi flyttede sammen i 2006 i vores lejlighed på Vesterbro og har boet der siden, bortset fra 3 måneder, hvor vi var i Holland. Desværre er det kun mig der i første omgang skal flytte til Bjerringbro, men Jens kommer til marts.

Vi skal giftes d. 4. juli 2009 :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Lydia

Index:

Dato: 4. juli 2009

Kirken: en lille hyggelig kirke i det sønderjyske (brudens kirke)

Feststed: et hyggeligt forsamlingshus også i det sønderjyske (gommens hjemstavn)

Musik: Flashlight gruppen, hyggepianist under middagen og diskotek bagefter

Mad: Den skal min søsters arbejdskollega lave, menuen er næsten fastsat

Ringe: Har vi selv lavet på Guldsmedegaarden, skal måske have en sten i den

Smykker: Regner med at jeg skal have en enkel halskæde med perlevedhæng på. Jeg har et par matchende perleøreringe til

Farvetema: grøn, hvid og lidt guld

Invitationer: laver vi selv

Gæstebog: Har købt en alm. bog, som skal dekoreres

Kjole: En skøn sag

Sko: Har købt et par guldsko fra BilliBi

Strømpebånd: min mor har kniplet et, se det her

Lingeri: Er købt

Hår: Kigger stadig på muligheder –der er jo stadig laaang tid til

Frisør: Det bliver højst sandsynlig min gamle frisør hjemmefra

Fotograf: Familie- og vennetjeneste

Blomster: vennetjeneste

Bryllupskage: skal selv bage, har købt udstyr til at bage og pynte den. Min far er i gang med at lave et kagestativ

Toastmaster: Jens' storesøster

Gavekoordinator: Min storesøster

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED MILEPÆLEN!!!!!

Så er der ikke langt til du er i 100'erne. :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med milepælen :cheerleader3::boohoo:

- Hvad er der sket med resten af din tråd?

Tak tak :heart:

Jamen, der var så mange gamle ting i -jeg har jo skiftet mening om mange ting gennem hele tråden, så de første 4-5 sider er om ting der alligevel ikke kommer til at være en del af vores bryllup...

0

Del dette indlæg

Tænkte på, om du har et billede af det strømpebånd, som din mor har kniplet?? Eller er hun først i gang med det nu??

Jeg har nemlig en kollega, der har tilbudt tilsvarende (og det siger man jo ikke nej til) - men jeg har ikke den fjerneste ide om, hvordan det kan komme til at se ud - og det er ikke ligefrem fordi det vælter frem med billeder når jeg googler :thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tænkte på, om du har et billede af det strømpebånd, som din mor har kniplet?? Eller er hun først i gang med det nu??

Jeg har nemlig en kollega, der har tilbudt tilsvarende (og det siger man jo ikke nej til) - men jeg har ikke den fjerneste ide om, hvordan det kan komme til at se ud - og det er ikke ligefrem fordi det vælter frem med billeder når jeg googler :thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:

Strømpebåndet er færdigt, og jeg vil gerne tage billeder af det, men det bliver nok først i morgen at jeg får tid til det

0

Del dette indlæg

Strømpebånd

Så fik jeg lige tid alligevel

Sådan kommer det til at se ud

post-28609-1225372281.jpg

som sagt er det min dejlige mor der har kniplet strømpebåndet, og så har jeg sat et lidt bredere bånd på bagved for at give det lidt bredde

Hvad synes i?

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nemlig en kollega, der har tilbudt tilsvarende (og det siger man jo ikke nej til) - men jeg har ikke den fjerneste ide om, hvordan det kan komme til at se ud - og det er ikke ligefrem fordi det vælter frem med billeder når jeg googler :rolleyes::):rolleyes:

Strømpebåndet er færdigt, og jeg vil gerne tage billeder af det, men det bliver nok først i morgen at jeg får tid til det

Tak - jeg nåede slet ikke at lure i mellemtiden :hug:

Strømpebånd

Så fik jeg lige tid alligevel

Sådan kommer det til at se ud

post-28609-1225372281.jpg

som sagt er det min dejlige mor der har kniplet strømpebåndet, og så har jeg sat et lidt bredere bånd på bagved for at give det lidt bredde

Hvad synes i?

...og her er det uden båndet bagpå

post-28609-1225372595.jpg

Det er superflot - og fedt at din mor kan lave sådan noget - nu er jeg endnu mere spændt på, hvordan mit kommer til at se ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Milepæl:

Så er der kun ½ år til den store dag

(i går)

eller 180 dage!!!

Det er godt nok ikke lang tid i forhold til de over 500 dage da jeg startede :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og tillykke med fødselsdagen :cheerleader3:

Tak for din hilsen :biggrin:

Det har været en rigtig god dag, selvom Jens desværre ikke kunne være sammen med mig. Dejligt at tøserne hjemmefra (Sønderjylland) kom forbi til aftensmad :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::biggrin: Ja et stort tillykke med dagen! Håber du har fået gode gaver! :blush::blink:

Kram Heidi

Hej Heidi

Mange tak for din hilsen. Jeg har fået den flotteste buket blomster af Jens hvori der var gerbera, roser, efeu og en masse andet grønt :griner:-

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer