minimize-me

MiniMize planlægger

204 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er noget smadder lækkert papir så de bliver da super flotte!!!
Mange tak ;)

Og ja det er noget helt fantastisk lækkert papir og dyyyrt - 56 kr for 10 ark... men det så Peter ikke hihi....

Det var faktisk slet ikke det papir jeg gik efter, men det jeg ville have havde de ikke - og nu kan jeg faktisk bedre lide det her... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Toastmaster

Så er vores toastmaster på plads.

Peters onkel, Jesper, har i dag sagt ja til at være toastmaster. Med hans egne ord så vil det være en ære.

Så nu er jeg rigtig glad - endnu en ting der er helt på plads.

DEJLIGT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg havde slet ikke set at du havde lavet invitationsudkast. Det ser rigtig flot ud :cheerleader3::denmarkflag:

hehe mange takker...

Har lige bestilt et udkast nr. 2 hos en trykker hehe... kan nok nå op på rigtig mange udkast... hihi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fedt jeg skal også (7-9-13) giftes i 2011, dog har jeg ikke styr på noget :) Hvilket er dybt irriterende) har du nogle gode råd?

Kan godt forstå du er faldet for vinterbrylluppet, i dag så jeg hvide fyrfadslys med isblå/hvid glimmer på et snefnug (svært at foreklarer) og jeg ærgede mig næsten over at vores bryllup er et sommerbryllup :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt jeg skal også (7-9-13) giftes i 2011, dog har jeg ikke styr på noget :) Hvilket er dybt irriterende) har du nogle gode råd?

Kan godt forstå du er faldet for vinterbrylluppet, i dag så jeg hvide fyrfadslys med isblå/hvid glimmer på et snefnug (svært at foreklarer) og jeg ærgede mig næsten over at vores bryllup er et sommerbryllup :)

Dejligt med endnu en 2011-brud... tror vi er 3 nu... :lol:

Vores bryllup kan godt ende med at blive rykket fra et decemberbryllup og måske hen på sommeren, men jeg vælger alligevel at holde fast i vinter-temaet, simpelthen fordi jeg elsker vinteren og synes det giver så fantastisk mange muligheder for dekoration m.m.

Mht. råd så vil mit største råd til dig/jer være at få de store ting på plads.

Dato - Vælg et par stykker som kunne være mulige datoer

Kirke - Har I en kirke I har speciel tilknytning til eller er der en kirke som bare er drømmen? Kontakt den kirke I finder interessant og tag jeres datoer med jer. Dog skal I have in mente at mange kirker kun booker for et år ad gangen.

Vores kirke har skrevet os på en post-it bagerst i deres kalender, men lover ikke den bliver flyttet med til den næste kalender og vi skal derfor selv huske at få kontaktet dem et år før vores vielsesdato.

Feststed - kast ikke jeres kærlighed på et bestemt sted, men hav et par muligheder. Gør op med jer selv om det skal være på et hotel/kro, selskabslokaler/forsamlingshus eller måske telt i haven. Når I har jeres dato clearet med kirken, så kontakt feststederne.

En ting der er god at have med i overvejelserne omkring feststedet er hvordan I ønsker spisningen. Skal I selv lave det, skal det komme udefra, skal det være inkl i lokalerne, skal det være buffet eller servering? Det er jo også med til at afgøre hvor det skal være. F.eks. ønsker I noget specielt til en buffet så er det måske ikke et hotel der er sagen...

Når de ting er på plads så er det bare at starte fra en ende af med alt det andet.

Lav dig en tjekliste med de ting du vil have med og kryds af hver gang der er noget der falder på plads.

0

Del dette indlæg

Endnu en kjole til samlingen...

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :lol:

Jeg kan lige så godt indrømme det... jeg er faldet 120 % for denne kjole!! Må bare eje den!!

3244179531_879b880a38_o.jpg

Den fåes også med halterneck, men jeg synes bare denne udskæring er så fin og elegant at det bare lige er sagen.

*suuuuuuuuk*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår godt du er faldet for den kjole.. den er dog afsindig flot..

En rigtig prinsesse drøm..

Rigtig fine vandflaske-ediketter.. dem kan jeg rigtig godt li..

Mange takker... :loveflag:

Er stadig helt væk i den kjole.... ender nok med at købe den og så må det briste eller bære...

Det er vist heller ikke så slemt at bruge 1700 kr på en kjole nu som jeg ikke kan passe (er i gang med et massivt vægttabsforløb)...

Ombestemmer jeg mig så når dagen kommer nærmere så er 1700 kr jo ikke en kæmpe udgift hihi....

0

Del dette indlæg

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :blink:

Jeg kan lige så godt indrømme det... jeg er faldet 120 % for denne kjole!! Må bare eje den!!

Den fåes også med halterneck, men jeg synes bare denne udskæring er så fin og elegant at det bare lige er sagen.

*suuuuuuuuk*

Den er os bare alt alt for fed.... super smuk...

jeg elsker når det er med ekstrem mange blonder mv.... :loveflag:

Uhh vi vil MEGET gerne se den på - på et tidspunkt ;)

0

Del dette indlæg

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :cheerleader3:

*suuuuuuuuk*

jeg elsker når det er med ekstrem mange blonder mv.... :blink:

haha det vil jeg også meget gerne, men gerne i den str. hun har på billedet eller 1-2 størrelser større, men heller ikke mere... ligenu ligger min vægtklasse nok 10-15 størrelser større haha.... så det kommer til at vare et godt stykke tid før I får set den på....

Men kunne jo være en super motivation at have den hængende i skabet men være tvunget til at tabe sig før man kunne prøve den tihi!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :cheerleader3:

*suuuuuuuuk*

haha det vil jeg også meget gerne, men gerne i den str. hun har på billedet eller 1-2 størrelser større, men heller ikke mere... ligenu ligger min vægtklasse nok 10-15 størrelser større haha.... så det kommer til at vare et godt stykke tid før I får set den på....

Men kunne jo være en super motivation at have den hængende i skabet men være tvunget til at tabe sig før man kunne prøve den tihi!! :loveflag:

Nu siger tøserne at JEG altid overdriver.. men her tror jeg det er dig ;) tror bestemt ikke på du er 10-15 str større end hende.. :cheerleader3: Og som pigerne siger så er man smuk uanset hvad.. Men kender bestemt følelsen. Jeg har med min nuværende str. bestemt ikke lyst til og hoppe i en kjole.. men nu må vi se tiden an... med min dumme krop og lorte hormoner så er det et mirakel hvis jeg kan tabe mig inden april ;)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*suuuuuuuuk*

Nu siger tøserne at JEG altid overdriver.. men her tror jeg det er dig ;) tror bestemt ikke på du er 10-15 str større end hende.. :cheerleader3: Og som pigerne siger så er man smuk uanset hvad.. Men kender bestemt følelsen. Jeg har med min nuværende str. bestemt ikke lyst til og hoppe i en kjole.. men nu må vi se tiden an... med min dumme krop og lorte hormoner så er det et mirakel hvis jeg kan tabe mig inden april ;)

Knus

hehe gid jeg overdrev...

men faktum er at jeg er igang med et forløb der indebærer fedme operation, og det kommer man ikke igennem hvis ikke man er massivt overvægtig...

Men pyt - jeg ved godt jeg er en smuk pige, mit helbred er desværre bare ikke så smukt mere og derfor skal der gøres noget - dette betyder så også at jeg ikke har lyst til at købe en kjole i str. cirkustelt når jeg nu VED jeg kommer langt ned i str. ;)

Hvad str. er hende model-dåsen mon hehe? str. 34?? Jeg er str. 58.... så der er lidt vej igen hehe

0

Del dette indlæg

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :rolleyes:

*suuuuuuuuk*

Knus

hehe gid jeg overdrev...

men faktum er at jeg er igang med et forløb der indebærer fedme operation, og det kommer man ikke igennem hvis ikke man er massivt overvægtig...

Men pyt - jeg ved godt jeg er en smuk pige, mit helbred er desværre bare ikke så smukt mere og derfor skal der gøres noget - dette betyder så også at jeg ikke har lyst til at købe en kjole i str. cirkustelt når jeg nu VED jeg kommer langt ned i str. ;)

Hvad str. er hende model-dåsen mon hehe? str. 34?? Jeg er str. 58.... så der er lidt vej igen hehe

Hvor er du sej - hold da op.. jeg vil ikke turde og tage det skridt. Men ja da jeg overvejede det i sin tid fik jeg os pænt afvide at jeg var for lille :wacko: Øhm okay her føler jeg mig fed og kæmpe.. og så er man for "tynd" til sådan en operation. Jeg vendte det nu til det positive og blev endnu bedre til at se godt på mig selv.

Jeg er selv en str 50/48 - og er vildt ked af det. Men pga hormonsygdom og en rigtig dum krop - krydret med dumme vaner - så vil vægten IKKE det samme som mig. DESVÆRRE.

Selvfølgelig er du smuk... men ja helbredet er ikke altid ligeså godt som vores kønne anisigt. Og ja de mange smerter jeg er begyndt og få "pludseligt" i hjertet skræmmer mig fra vid og sans. Endnu en gang - syntes du er super sej. Og glæder mig til at følge dig i kampen og planlægninger :cheerleader3:

Kæmpe kram til dig

0

Del dette indlæg

Hvor er du sej - hold da op.. jeg vil ikke turde og tage det skridt. Men ja da jeg overvejede det i sin tid fik jeg os pænt afvide at jeg var for lille :wacko: Øhm okay her føler jeg mig fed og kæmpe.. og så er man for "tynd" til sådan en operation. Jeg vendte det nu til det positive og blev endnu bedre til at se godt på mig selv.

Jeg er selv en str 50/48 - og er vildt ked af det. Men pga hormonsygdom og en rigtig dum krop - krydret med dumme vaner - så vil vægten IKKE det samme som mig. DESVÆRRE.

Selvfølgelig er du smuk... men ja helbredet er ikke altid ligeså godt som vores kønne anisigt. Og ja de mange smerter jeg er begyndt og få "pludseligt" i hjertet skræmmer mig fra vid og sans. Endnu en gang - syntes du er super sej. Og glæder mig til at følge dig i kampen og planlægninger :loveflag:

Kæmpe kram til dig

Hehe mange tak...

Jeg var et helt år om at tage beslutningen om operationen. Brugte et helt år på at researche om dette indgreb og den livsændring der ligger sammen med det og beslutningen var ikke nem for jeg så det i lang tid som en falliterklæring, men det har jeg indset at det ikke er. Tværtimod så er det en sejr i sig selv.

Jeg har altid været overvægtig. før jeg blev gravid var jeg også str. 48/50, men efter er vægten bare steget og steget og steget.... og min søn er snart 7 år...

Så i november 08 gik jeg til min egen læge, 10. dec. 08 var jeg til forundersøgelse på hosp. og i januar har jeg været ved en klinisk diætist. Næste skridt er at kontakte kirurgen når jeg har tabt 13 kg.

Kan godt forstå at div. smerter skræmmer dig, det var også en af de ting der gjorde at jeg MÅ have gjort noget nu.

Her i januar fik min far pludselig en blodprop i hjernen (han er heldigvis så småt ovenpå igen) og det skræmte også mig fra vid og sans... han bliver kun 56 år og er mit et og alt. VIL ikke miste ham - men han vil jo heller ikke miste mig, men fortsætter jeg med vægtøgning i stedet for vægttab så er det den vej det går...

0

Del dette indlæg

hold da helt fast altså hvor synes jeg bare at jeg er sej :loveflag: hehe

Jeg har lige fået lavet en bordplan som faktisk går op - og så i første forsøg...

Den er lavet ud fra dem der bliver inviteret på nuværende tidspunkt, så er lidt spændt på hvor meget der skal laves om når vi kommer så langt at alle har meldt tilbage om de kommer... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt jeg skal også (7-9-13) giftes i 2011, dog har jeg ikke styr på noget :cheerleader3: Hvilket er dybt irriterende) har du nogle gode råd?

Kan godt forstå du er faldet for vinterbrylluppet, i dag så jeg hvide fyrfadslys med isblå/hvid glimmer på et snefnug (svært at foreklarer) og jeg ærgede mig næsten over at vores bryllup er et sommerbryllup :blink:

Dejligt med endnu en 2011-brud... tror vi er 3 nu... :loveflag:

Vores bryllup kan godt ende med at blive rykket fra et decemberbryllup og måske hen på sommeren, men jeg vælger alligevel at holde fast i vinter-temaet, simpelthen fordi jeg elsker vinteren og synes det giver så fantastisk mange muligheder for dekoration m.m.

Kirke - Har I en kirke I har speciel tilknytning til eller er der en kirke som bare er drømmen? Kontakt den kirke I finder interessant og tag jeres datoer med jer. Dog skal I have in mente at mange kirker kun booker for et år ad gangen.

Vores kirke har skrevet os på en post-it bagerst i deres kalender, men lover ikke den bliver flyttet med til den næste kalender og vi skal derfor selv huske at få kontaktet dem et år før vores vielsesdato.

Feststed - kast ikke jeres kærlighed på et bestemt sted, men hav et par muligheder. Gør op med jer selv om det skal være på et hotel/kro, selskabslokaler/forsamlingshus eller måske telt i haven. Når I har jeres dato clearet med kirken, så kontakt feststederne.

En ting der er god at have med i overvejelserne omkring feststedet er hvordan I ønsker spisningen. Skal I selv lave det, skal det komme udefra, skal det være inkl i lokalerne, skal det være buffet eller servering? Det er jo også med til at afgøre hvor det skal være. F.eks. ønsker I noget specielt til en buffet så er det måske ikke et hotel der er sagen...

Når de ting er på plads så er det bare at starte fra en ende af med alt det andet.

Lav dig en tjekliste med de ting du vil have med og kryds af hver gang der er noget der falder på plads.

Tusind tak - tror lige jeg kopierer det over i min egen så jeg kan finde det igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fedt jeg skal også (7-9-13) giftes i 2011, dog har jeg ikke styr på noget :rolleyes: Hvilket er dybt irriterende) har du nogle gode råd?

Kan godt forstå du er faldet for vinterbrylluppet, i dag så jeg hvide fyrfadslys med isblå/hvid glimmer på et snefnug (svært at foreklarer) og jeg ærgede mig næsten over at vores bryllup er et sommerbryllup :blink:

Dejligt med endnu en 2011-brud... tror vi er 3 nu... :loveflag:

Tusind tak - tror lige jeg kopierer det over i min egen så jeg kan finde det igen :cheerleader3:

Bare i orden ;)

Sig til hvis du har flere spørgsmål :cheerleader3: hjælper gerne...

0

Del dette indlæg

Hej og et forsinket tillykke med din tråd.

Du har jo lidt tid endnu men hold da op, du har allerede gjort dig mange tanker!!! Wow...

Du har rigtigt mange god ting med - og hvilke kjoler... Glæder mig til at følge mere med i din tråd. :loveflag:

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

*suuuuuuuuk*

WOOOOOOWWW

Hvor er den lækker!!!!!

Hvor har du fundet den???

Og ikke mindst, forstod jeg rigtigt i din tråd da du skrev noget om at hvis du ikke kom til at passe den, var de 1700 bare væk............................ Koster den KUN 1700???

Så vil jeg have to :loveflag::blink::cheerleader3:

Jeg har bestemt mig for noget helterneck, men den her er godt nok skøn. har du et billede med helternecken på???

0

Del dette indlæg

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :griner:-

*suuuuuuuuk*

WOOOOOOWWW

Hvor er den lækker!!!!!

Hvor har du fundet den???

Og ikke mindst, forstod jeg rigtigt i din tråd da du skrev noget om at hvis du ikke kom til at passe den, var de 1700 bare væk............................ Koster den KUN 1700???

Så vil jeg have to :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg har bestemt mig for noget helterneck, men den her er godt nok skøn. har du et billede med helternecken på???

Det er en "kina-kjole" forstået på den måde at den er fundet hos et af de firmaer i kina der laver billige brudekjoler - derfor prisen er så lav.

De 1700 kr er en tilbudspris - deres normalpris er ca 2500 kr men det er jo også temmelig billigt...

Jeg kan ligenu ikke huske hvad det var for et firma, men kan finde det senere når jeg kommer hjem...

Ja jeg har også et billede af den med halterneck, desværre er det ikke så godt men det kommer her...

post-35917-1234962734.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer