Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Og her er mit færdige hår - lige et profilbillede ikk :)

post-30574-1244810560.jpg

Og her får det så lige den aller sidste gang lak - og så holdt det ellers også helt til dagen efter, hahaha

post-30574-1244810612.jpg

Håber jeg snart lige kan få smidt nogle flere billeder ind, og få begyndt på en beretning, men jeg skal altså lige have hutled mig igennem ugerne indtil sommerferien.

Stort knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres dag :)

Hvor ser du bare godt ud med det hår der.. Sikken dejlig brun glød du har dig der...

:thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at læse meget mere når du går igang med beretning..

:ilovebryllupsklar: Sådan et skal du have som kan hjælpe dig gennem de uger frem til sommerferie, med børnene og ikke mindst syggen (kender det alt for godt) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med jeres dag :)

Hvor ser du bare godt ud med det hår der.. Sikken dejlig brun glød du har dig der...

:thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at læse meget mere når du går igang med beretning..

:ilovebryllupsklar: Sådan et skal du have som kan hjælpe dig gennem de uger frem til sommerferie, med børnene og ikke mindst syggen (kender det alt for godt) :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have Mette - synes nu også virkelig jeg trænger til store krammere for hold da op, hvor har jeg været ked af det i denne uge - bare da min mand skulle afsted til Århus i mandags, nøj jeg græd og kunne slet ikke overskue, hvordan jeg skulle komme igennem ugen :rolleyes:

Så tusind tak for krammet - det var tiltrængt ;). Og også tak for de søde ord om mit hår, man ser godt nok sjov ud med sådan nogle curlere i håret :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej søde piger.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været herinde hele ugen, og at jeg ikke har fået lagt nogen billeder ind endnu - men jeg har døjet med en forfærdelig ryg hele ugen og har ligget sygemeldt + at jeg er alenemor med 2 små børn, så overskuddet er ikke særlig stort.

Men I kan da lige få et billede, så I kan se, hvordan mit hår og min make-up så ud - har ikke sådan nogle rigtig gode nogen af mig selv i kjolen eller af Anders og mig sammen.

Her er jeg ved at blive rullet ud af curlerne :)

post-30574-1244810430.jpg

SKØNT BILLEDE...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde piger.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været herinde hele ugen, og at jeg ikke har fået lagt nogen billeder ind endnu - men jeg har døjet med en forfærdelig ryg hele ugen og har ligget sygemeldt + at jeg er alenemor med 2 små børn, så overskuddet er ikke særlig stort.

Men I kan da lige få et billede, så I kan se, hvordan mit hår og min make-up så ud - har ikke sådan nogle rigtig gode nogen af mig selv i kjolen eller af Anders og mig sammen.

Her er jeg ved at blive rullet ud af curlerne :cheerleader3:

post-30574-1244810430.jpg

SKØNT BILLEDE...

Hahahaha ja godt ser man ikke ud med de dersens curlere i håret - men jeg synes nu også, det er et sjovt billede :cheerleader3:

Vil glæde mig til FLERE BILLEDER :):cheerleader3:

Jeg håber også snart, vi får lidt smagsprøver fra vores fotograf - jeg er er virkelig spændt, for indtil videre synes jeg ikke, der findes et eneste godt billede af Anders og mig sammen, øv.

Billeder af killingerne er også velkommen....

Har faktisk lige knipset løs af killingerne, for de er rigtig sjove nu - de er ude i hele stuen og de leger og slås og hopper omkring - så skal nok smide et par stykker ind af dem snart ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen - glæder mig til at høre din bryllupsberetning når du får overskuddet til det :)

Taaaak skal du have :cheerleader3: - jeg håber, jeg snart er klar med en beretning :cheerleader3:.

Knus fra anja

0

Del dette indlæg

ER DU GÅET I STÅ ???

Ja jeg var sgi lige gået i stå :cheerleader3: - jeg har haft lynende travlt med at blive klar til sommerferien + at jeg jo er alene med 2 unger p.t., så der har været nok at se til, men jeg regner med at jeg forhåbentlig inden for nærmeste fremtid kan få lavet en bryllupsberetning, og vi får også billeder fra fotografen på onsdag, så det bliver spændende.

Tak fordi du sendte mig en tanke, og jeg der kommer snart nogle billeder af misserne - den bette har det super godt, og hun er SÅÅÅÅ sød ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

ER DU GÅET I STÅ ???

Ja jeg var sgi lige gået i stå :heart: - jeg har haft lynende travlt med at blive klar til sommerferien + at jeg jo er alene med 2 unger p.t., så der har været nok at se til, men jeg regner med at jeg forhåbentlig inden for nærmeste fremtid kan få lavet en bryllupsberetning, og vi får også billeder fra fotografen på onsdag, så det bliver spændende.

Tak fordi du sendte mig en tanke, og jeg der kommer snart nogle billeder af misserne - den bette har det super godt, og hun er SÅÅÅÅ sød ;) .

Knus fra Anja

BRYLLUPSBERETNING :cheerleader3::cheerleader3::)

Billeder af Trillo :):):griner:-:shooter:

Hej Anja

Godt at høre fra dig igen... kender jo godt det med at den ene dag tager den næste.... håber du snart får overskud til at give os Zilla'er en dejlig BILLED beretning.

Knuz herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer