Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Vejr prognosen for lørdag lige nu :)

post-30574-1243853644.png

Ja, de har ændret den, siden jeg så den i morges - jeg synes da, det ser meget godt ud! Ikke så varmt, at gæsterne får hedeslag, men heller ikke koldt og heldagsregn... Mon ikke, det nok skal blive ok, hvis ellers det holder ved?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja

Så fik jeg lige tiden til at skrive - ungerne sover middagslur :cheerleader3:

Det ser ud til at blive super vejr på lørdag, håber det holder :boohoo:

Ja jeg kan jo kun sige hvor er det nogle lækker lækker sko du har købt :balloons::cheerleader3: Man behøver faktisk ikke og gå dem til, de er så gode og have på.

Jeg synes det er en fin menu i har fået, bliver helt sulten af at læse den :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, de har ændret den, siden jeg så den i morges - jeg synes da, det ser meget godt ud! Ikke så varmt, at gæsterne får hedeslag, men heller ikke koldt og heldagsregn... Mon ikke, det nok skal blive ok, hvis ellers det holder ved?

Joh lad os håbe, at det holder - det ser perfekt ud :boohoo:

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Jeg har brugt bordplanneren til at lave min bordplan, og nu vil jeg så gerne have den printet, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen den laver altså ged i den - er der nogen af jer, der har brugt den og printet med held????

Jeg vil også rigtig gerne lave en flot bordplan, er der ikke nogen af jer, der har en ide, eller har en skabelon, jeg kan låne, eller kan fortælle, hvad I har gjort - for jeg er helt i vildrede.

Jeg skal aflevere bordplanen til feststedet på onsdag, så I kan nok se, at jeg er lidt i tidsnød - WHAT TO DO?????

Håber I kan hjælpe/inspirere lidt.

Kram fra Anja

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Jeg har brugt bordplanneren til at lave min bordplan, og nu vil jeg så gerne have den printet, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen den laver altså ged i den - er der nogen af jer, der har brugt den og printet med held????

Jeg vil også rigtig gerne lave en flot bordplan, er der ikke nogen af jer, der har en ide, eller har en skabelon, jeg kan låne, eller kan fortælle, hvad I har gjort - for jeg er helt i vildrede.

Jeg skal aflevere bordplanen til feststedet på onsdag, så I kan nok se, at jeg er lidt i tidsnød - WHAT TO DO?????

Kram fra Anja

Jeg har også problemer med bordplanneren, så den bruger jeg slet ikke. Jeg har efter at have set Tina-majbruds bordplan også lavet min i word. Eller det vil sige, at jeg lige nu kun har tegnet borde og stole ind, men det gik rimelig hurtigt og man kan bruge autofigurerne i word til det hele.

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Jeg lavede vores bordplan i Excel (altså selve oversigten), fordi jeg syntes, det var super simpelt at flytte rundt på folk på den måde - og så har jeg downloadet nogle forskellige "tomme" bordplaner (kan desværre ikke lige på stående fod huske hvorfra), som jeg har tilpasset til vores gæsteantal i ImageReady... Og så har jeg printet bordene og klæbet op på et lærred, og så bagefter klistret navnene på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Hej Anja

Har selv siddet med bordpan de sidste par dage.

Jeg har nogle "fine" skabeloner til runde borde (hugget herinde fra, selvfølgelig...) :)

Kan lige vedhæfte billede:

post-28256-1243972247.jpg

Sådan ser det ud lige nu...

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Jeg har også problemer med bordplanneren, så den bruger jeg slet ikke. Jeg har efter at have set Tina-majbruds bordplan også lavet min i word. Eller det vil sige, at jeg lige nu kun har tegnet borde og stole ind, men det gik rimelig hurtigt og man kan bruge autofigurerne i word til det hele.

Hej søde Pernille.

Tak for tippet - jeg havde godt nok ikke tid til at lege med at få lavet en ligeså flot bordplan som den Tina har lavet, men jeg fik da lavet en ok bordplan + at jeg har klippet og klistret en bordplan i A3 format tror jeg det er :)

Følte mig lige pludselig lidt presset, da jeg skal aflevere bordplanen til feststedet i dag.

Knuuuuusss

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Jeg lavede vores bordplan i Excel (altså selve oversigten), fordi jeg syntes, det var super simpelt at flytte rundt på folk på den måde - og så har jeg downloadet nogle forskellige "tomme" bordplaner (kan desværre ikke lige på stående fod huske hvorfra), som jeg har tilpasset til vores gæsteantal i ImageReady... Og så har jeg printet bordene og klæbet op på et lærred, og så bagefter klistret navnene på...

Uha Helle det lyder også smart - det ved jeg slet ikke om jeg ville kunne finde ud af, hihi - er ellers ret skrap med computerprogrammer, men føler lige nu at min hjerne går helt i baglås - tror jeg har fået bryllupskuller :)

Er I ved at være klar??

Knuuuussss

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Hej Anja

Jeg har nogle "fine" skabeloner til runde borde (hugget herinde fra, selvfølgelig...) :cheerleader3:

Wow din bordplan er godt nok fin Lene - nu skal vi sidde i hestesko, så runde borde går jo nok ikke at bruge :boohoo:, men hvis du har brugt skabeloner herindefra, hvordan har du så fået ændret navnene??

Er I ellers ved at være klar??

Knuuuus fra Anja

0

Del dette indlæg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Uha Helle det lyder også smart - det ved jeg slet ikke om jeg ville kunne finde ud af, hihi - er ellers ret skrap med computerprogrammer, men føler lige nu at min hjerne går helt i baglås - tror jeg har fået bryllupskuller :balloons:

Er I ved at være klar??

Knuuuussss

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kram fra Anja

Hej Anja

Jeg har nogle "fine" skabeloner til runde borde (hugget herinde fra, selvfølgelig...) :)

Wow din bordplan er godt nok fin Lene - nu skal vi sidde i hestesko, så runde borde går jo nok ikke at bruge :) , men hvis du har brugt skabeloner herindefra, hvordan har du så fået ændret navnene??

Er I ellers ved at være klar??

Knuuuus fra Anja

Hej Anja

Håber du har fundet ud af det med bordplanen, så du kan få den afleveret. Det er kun bordene jeg har fundet skabeloner af, så har jeg selv sat dem op, som vi skal sidde - og sat navne på i Word. Det tog lidt tid - men er egentlig rimelig simpelt :)

Fik printet halvdelen af festprogrammerne i går - så løb jeg tør for papir - men jeg kan hente mere i morgen - er bestilt :) - Og nu er jeg så i gang med at printe kirkehæfter... Printeren gløder, efterhånden!!

Hvordan står det til hos dig??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene.

Joh det står ok til her, bortset fra at jeg har ondt i ryggen og dårlig mave - mon det er nerver????

I går fik jeg afleveret mine salmeblade (ikke kirkehæfter næh næh det hedder det ikke, sagde kirketjeneren i kirken til mig :) ), og i dag skal jeg så have afleveret min bordplan, menukort m.v. til feststedet + have afprøvet deres lydanlæg (jeg skal jo synge for Anders) og prøve at afspille min fotomontage på deres anlæg, så jeg ikke står og fumler med det på lørdag.

Ellers tror jeg stort set, at jeg har styr på det.

I morgen skal jeg have ordnet negle kl. 09.00, til frisøren kl. 12.00 og så skal vi til fødselsdag om aftenen hos min nevø. Fredag skal jeg have ordnet fødder kl. 10 og så drager jeg afsted til Kbh, hvor jeg skal til massage kl. 14.00 - og bagefter tager jeg så hjem til min far og kommer så ikke hjem igen før søndag :balloons::)

UUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh det bliver da bare så spændende ikk - jeg skal sende dig mange tanker på lørdag - hvad tid skal I giftes??

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået min sidste pakke - lidt ting, jeg har bestilt hos Caligraphen :balloons: - desværre har jeg afleveret det banner, jeg havde bestilt til feststedet, så det har jeg desværre ikke noget billede af, men det var bare SÅ flot, og jeg fik hjerter i stedet for sommerfugle :)

Nå men here goes:

Vores toastmasterklokke:

post-30574-1244061660.jpg

Og vores bryllupsbobler:

post-30574-1244061676.jpg

Og så skal I da lige se den bordplan, jeg klippe/klistrede i går i A3 format - den er ikke super fancy, men jeg synes den blev ok fin ;).

Kommer lige i næste tråd, da der ikke er mere plads :).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er bordplanen ;)

post-30574-1244061894.jpg

Ser ud til, du fandt ud af, hvad jeg mente med bordplanen - eller også har vi bare tænkt ens... For det er lige netop sådan, jeg også har gjort!

Vi er så småt på vej mod færdige - men desværre er der et par leverandører, som har gjort sådan, at min far og min kommende mand må lave lidt lørdag formiddag (det var ellers ikke min plan, at der skulle laves andet end at slappe af der)... Men de skal lige modtage nogle borde og bænke, og så også lige tage imod vores isbar - den er jo ret vigtig!

Du lader til at have fået ret godt styr på det hele!

Vil lige ønske dig en super god dag på lørdag! :balloons: (er jo ikke sikkert, jeg kommer herind igen, inden det hele er overstået)...

0

Del dette indlæg

Rigtig fin bordplan, Anja! Dejligt med farve på bordene :balloons:

Jeg går ud fra, at du også har pænt travlt i dag - det har jeg i hvert fald - venter bare på, at butikkerne åbner - så er jeg den, der er på farten!!

Ha' en dejlig dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja

Så får du også lige en hilsen her i din tråd, tænkt vi begge har været herinde med samme dato, det er da lidt for sjovt.

Jeg har slet ikke haft tid til at kigge din tråd igennem :) er lidt stresset :balloons::) men på den gode måde. Men vil lige se om ikke jeg får tid til lige at kigge lidt.

Knus Julie

0

Del dette indlæg

1 dag tilbage :):)

Hej søde Piger - og tusind tak for jeres svar i min tråd - og jeg synes da selv, at jeg er nogenlunde ved godt mod ;).

Men det er jo lige om hjørnet, og jeg fatter det altså næsten ikke :)

I dag har jeg så været nede hos min negledame og fået lavet fine negle til på lørdag + at jeg har været til frisøren og fået rigtig sommerfarvet håret. Må sige at det var væsentlig lysere da jeg gik derfra, end dag jeg kom. Og sjovt nok, for jeg er egentlig vant til at se mig selv med lyst hår, men jeg syntes nu alligevel lige, at jeg så helt forkert ud - men som dagen er skredet frem, synes jeg bedre og bedre om det - og jeg ser meget mere sommerlig ud.

Desværre kan jeg ikke lige overskue, at få taget et billede af håret nu, men jeg skyndte mig da at tage et billede af neglene, da jeg kom hjem, for jeg tænkte, at I måske gerne ville se :td:

Vil I det?????????

Nå men jeg lægger altså lige et par billeder ind, hihi.

post-30574-1244153007.jpg og post-30574-1244153023.jpg

Jeg synes selv, at de er blevet rigtig fine :balloons:

Nå men i morgen er mit dagsprogram, at jeg kl. 10.00 skal til fodbehandling nede i byen, hvor vi bor, og kl. 13.00 drager jeg så mod DK, hvor jeg skal til massage kl. 14.00. Bagefter havde jeg tænkt mig en omgang sol og så hjem til min pappa og slappe af og hygge mig indtil dagen slutter. Jeg skal sove der, og min make-up artist, som også skal lave mit hår kommer derhjem kl. 10.00 på lørdag, så jeg kan bare nusse rundt og ikke tænke på så meget. Min fars kone hjælper mig så i tøjet, når make-up artisten også har lagt make-up på hende og min søster. Og derefter går det så ind mod Holmens Kirke, weeeeee :)

Min far kører mig i vores egen bil - en Mercedes Stationcar - som vi også skal køre væk i :td:.

Jeg kommer nok ikke herind i morgen eller på lørdag, men jeg skal nok love at få smidt et par billeder ind så hurtigt, som det er muligt ;).

Nå jeg må nok hellere gå i seng, hvis jeg bare skal være nogenlunde frisk til i morgen.

Stort knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer