Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Som flere andre også har skrevet, så ser du SMUUUUUUK ud i den kjole og den bliver jo helt perfekt når den ligefår den sidste tilretning! :respekt:

Jeg kender selv til det der med billeder og du skal gå efter den følelse du havde da du så dig i spejlet, for billeder snyder SÅ meget!

Dog har jeg også hørt fra andre herinde, at det er helt normalt at blive lidt usikker på sit valg af kjole...så mon ikke bare det er "den lille krise" du går igennem nu??? ;)

Ihvertfald ser du fantastisk ud og det er jeg sikker på at din mand også vil synes!!! :griner:-

:unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som flere andre også har skrevet, så ser du SMUUUUUUK ud i den kjole og den bliver jo helt perfekt når den ligefår den sidste tilretning! :respekt:

Jeg kender selv til det der med billeder og du skal gå efter den følelse du havde da du så dig i spejlet, for billeder snyder SÅ meget!

Dog har jeg også hørt fra andre herinde, at det er helt normalt at blive lidt usikker på sit valg af kjole...så mon ikke bare det er "den lille krise" du går igennem nu??? ;)

Ihvertfald ser du fantastisk ud og det er jeg sikker på at din mand også vil synes!!! :griner:-

:unsure:

Tusind tak skal du have, det betyder virkelig meget, det du skriver, og jeg tror, du har ret - nu skal jeg jo først prøve kjolen igen d. 22. maj, og så må jeg jo se, hvordan jeg har det der, men som jeg tidligere har skrevet, så er jeg jo super glad for kjolen, så fornemmelsen kommer forhåbentlig igen :help:.

Tak for opmuntringen - det er super dejligt :loveboard:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Mine bordkort :cheerleader3:

Så har jeg fået lavet mine bordkort, så er der da en ting til, jeg kan strege fra min liste :cheerleader3:.

Hva synes I?? Jeg har lavet dem i røde, da dugen skal være creme og pynten rød, så syntes jeg det var pænest med røde bordkort :lol:.

post-30574-1239316025.jpg

Hjerterne på bordkortene er cremehvide, og der er hovedsagelig store hjerter på pigernes og små hjerter på mændenes, pånær brud og brudgom, der har små hjerter ;). Navnene har jeg skrevet med en guld pen :bearhug:. Billedet er lidt utydeligt, men jeg håber, I kan få en fornemmelse af dem ;).

0

Del dette indlæg

Efter jeg havde købt de røde sko, faldt jeg altså lige over nogle rigtig fede dansesko på Ebay, som jeg bare måtte eje. For det første kostede de kun 170 kr. incl. forsendelse, og det er jo HELT VIIIIIIIIIIIILDT :denmarkflag: - og for det andet så er guld jo også en del af vores farvetema, så jeg tøvede ikke med at klikke på køb :denmarkflag:

Det blev til disse sko, som bare er SÅ fantastiske at have på, og nu er jeg helt i syv sind, typisk mig, hahaha

Nå men her er de:

post-30574-1236633775.jpg

Og med min fod i :denmarkflag:

post-30574-1236633788.jpg

post-30574-1236633798.jpg

Ej altså I drømmer ikke om, hvor bløde og lækre de er, hahaha :denmarkflag:, og jeg synes jo også de er hammer flotte og så til den pris :cheerleader3:

Sikke skønne guldsko, men det ved du jo at jeg synes :cheerleader3: Hvor høj en hæl har du valgt på dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et par billeder mere:

post-30574-1239053194.jpg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :cheerleader3:

post-30574-1239053213.jpg

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :denmarkflag:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :cheerleader3:

Håber I kan hjælpe mig til at blive klogere ;).

Knus fra Anja

Du ser så smuk ud i din kjole....den fremhæver din smukke krop med former, som det skal gøres, og når den bliver tilrettet ordentligt, ligesom du får sat håret, lagt makeup og hele set uppet er der, er jeg helt helt sikker på, at du vil tage pusten fra alle!!!!

Blot min mening..... (og så tror jeg, at man - når man nærmer sig brylluppet - får lidt nerver på, hvilket kan komme til udtryk som usikkerhed over for bl.a. kjole).

Åh....du er så smuk.

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Stort tillykke med Velsigelsen.. :):) det bliver spændende... :cheerleader3:

glæder mig til og følge jeres store dag..

og mange tak for din søde hilsen i min tråd.. :cheerleader3::)

og sikke en masse flotte ting du har fået lavet... flotte bordkort. me like :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Tina-Majbrud09
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg synes at du er meget, meget smuk i din kjole, og at det er super ærgeligt at du pludselig tvivler.... Håber at du snart får overbevist dig selv om at det altså er KJOLEN. :cheerleader3:

Og dine bordkort er super seje og utraditionelle - Fedt! :)

0

Del dette indlæg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :)

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :cheerleader3:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :cheerleader3:

Håber I kan hjælpe mig til at blive klogere ;).

Knus fra Anja

Du ser så smuk ud i din kjole....den fremhæver din smukke krop med former, som det skal gøres, og når den bliver tilrettet ordentligt, ligesom du får sat håret, lagt makeup og hele set uppet er der, er jeg helt helt sikker på, at du vil tage pusten fra alle!!!!

Blot min mening..... (og så tror jeg, at man - når man nærmer sig brylluppet - får lidt nerver på, hvilket kan komme til udtryk som usikkerhed over for bl.a. kjole).

Åh....du er så smuk.

Tusind tusind tak, jeg er da vildt rørt over dine søde ord - det er da lige før, jeg sidder her og hyler :cheerleader3: Men du har nok ret, det hører sig nok med, at der kommer nerver på og så kan tvivlen begynde at melde sig. Og jeg glæder mig da også som et lille barn til det er tid til prøveopsætning og make-up, for så kan man nok bedre forestille sig helheden.

Men tusin tak for de søde ord.

Stort :cheerleader3: fra Anja

Det er nogle flotte bordkort. Det er noget helt andet, når de er røde. De bliver en god del af pynten samtidig :cheerleader3::)

Tak skal du have :). Jeg er faktisk også rigtig glad for dem, og tror de kommer til at passe rigtig fint til bordet :)

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Flotte bordkort :cheerleader3:

Taaaaaaaaaaaaak :cheerleader3:

Stort tillykke med Velsigelsen.. :cheerleader3::cheerleader3: det bliver spændende... :)

glæder mig til og følge jeres store dag..

og mange tak for din søde hilsen i min tråd.. :cheerleader3::cheerleader3:

og sikke en masse flotte ting du har fået lavet... flotte bordkort. me like :cheerleader3::)

Også tusind taaaaaaaaaaaaaak ;)

Hej!

Jeg synes at du er meget, meget smuk i din kjole, og at det er super ærgeligt at du pludselig tvivler.... Håber at du snart får overbevist dig selv om at det altså er KJOLEN. :)

Og dine bordkort er super seje og utraditionelle - Fedt! :)

Tak skal du have Barbara - jeg prøver alt hvad jeg kan for at overbevise mig selv, og jeg glæder mig til 22. maj, hvor jeg skal prøve kjolen igen efter den er tilrettet :cheerleader3:.

Hihi tak, havde egentlig ikke tænkt, at mine bordkort er specielt utraditionelle, men jeg har heller ikke så meget styr på, hvad der er traditionelt, hvad der ikke er, jeg tænkte bare, at røde bordkort til vores cremefarvede dug ville se fint ud :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nu, at du ser smuk ud i kjolen, Anja! Måske det bliver bedre, når den er tilrettet, søde!

I øvrigt sikke flotte bordkort! Hjertet er sååå sødt! :cheerleader3:

Hej Anja.

Tusind tak :cheerleader3: - og jeg håber, at I alle har ret, at det hjælper, når den er tilrettet - og jeg må jo også indrømme, at jeg har været rigtig glad for kjolen, når jeg har stået med den på - tror også, det har noget med billederne at gøre, og at jeg overhovedet ikke kan se alle de fine detaljer, der er på, men sådan er det jo med billeder.

Jeg er helt pjattet med hjerter, derfor skal der være hjerter til vores bryllup :) - jeg har 2 stk. Georg Jensen årshjerter, jeg har fået af min mand, et for hver af vores børn, jeg har hjerte øreringe og en rigtig fin ring, der forestiller to hjerter, der er sat sammen - så ja du kan nok se, at hjerter har en stor plads i mit hjerte :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej søde piger.

På side 5, har jeg lagt nogle billeder af mig selv ind, hvor jeg har kjolen, slør og hele molevitten på - men når jeg nu sidder og kigger på dem, så bliver jeg SÅ meget i tvivl om sløret.

Jeg er ikke i tvivl om, at sløret skal være langt, men jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal holde mig til det slør, jeg har købt - man kan ikke se det på billederne, men der er sådan nogle fine sten i sløret - eller om jeg måske skulle vælge et slør med en bredere blonde i kanten?????

Noget ala det her:

post-30574-1240266205.jpg

Og så kommer der lige et til slør i næste besked :thumbsupsmileyanim:.

0

Del dette indlæg

Eller noget ala det her:

post-30574-1240266345.jpg

Jeg er i vildrede og har seriøst brug for noget hjælp :thumbsupsmileyanim:.

Tror I at sådanne slør, vil blive for pyntet i forhold til at kjolen er besat med sten på hele brystet og ned til lidt på det ene lår + på ryg og slæb??

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej Anja

Tak for din søde besked i min tråd.

Omkring dit slør tror jeg det kan blive flot med en bred blondekant, men jeg tænker nu også om ma ikke bare skal holde sig til sin første indskydelse for jeg tror vi brude for så mange indtryk og så mange muligheder at det er svært at vælge og bare bliver mere forvirret. Du er jo smuk på de billeder du har sat ind.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja

Tak for din søde besked i min tråd.

Omkring dit slør tror jeg det kan blive flot med en bred blondekant, men jeg tænker nu også om ma ikke bare skal holde sig til sin første indskydelse for jeg tror vi brude for så mange indtryk og så mange muligheder at det er svært at vælge og bare bliver mere forvirret. Du er jo smuk på de billeder du har sat ind.

Kh

Anette

Hej Anette.

Der kan nok være noget om det, du skriver, men jeg tror alligevel lige, jeg for en sikkerhedsskyld vil høre, om jeg ikke kan få lov at prøve kjolen med et par andre slør til, bare for at være på den sikre side, når jeg skal ind og prøve kjolen igen d. 22. maj.

Men du har helt ret, der er rigtig mange indtryk at tage stilling til og det er meget nemt at blive forvirret.

Og tak for de søde ord - det varmer helt ind i hjertekulen :biggrin:

Knus fra Anja

Det kunne være flot med mere blonde og nogle sten i sløret :thumbsupsmileyanim: men det er jo meget personligt, så det er bare min helt personlige holdning, men det ville være flot til dig og kjolen :angry:

Jeg tænker lidt det samme, så jeg må jo prøve det :angry:

I øvrigt er jeg vil med alle 3 par sko du har købt :thumbsupsmileyanim: fed stil :cheerleader3: men jeg er mest til dem i sølv. :angry: hvor er de fra :huh:

Jeg kan ikke huske, at jeg har lagt et billede ind af nogen sølvsko - jeg har godt nok et par, men det har aldrig været meningen, at de skulle bruges til bryllup :angry:

Nå men for lige at prøve at svare, så har jeg købt de første sko, jeg har lagt ind i Skoringen, og de røde og de andre guldsko har jeg bestilt over E-bay.

Det kunne være flot, men jeg vil nok råde dig til at prøve sådan et slør først. Jeg var overbevist om, at det var sådan et slør, jeg SKULLE have, men da jeg fik det på, var det slet slet ikke mig pga. alle blonderne.

Du har helt ret Pernille, jeg ved jo ikke, om det er mig, så selvfølgelig skal jeg prøve det - og jeg prøvede faktisk også sådan et slør i sin tid, da jeg købte kjolen, men kan overhovedet ikke huske, hvordan det så ud, eller om jeg bevidst har valgt det fra - har ingen erindring af det overhovedet :cheerleader3: - tænk at man kan glemme sådan noget :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :loveboard:

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :iloveyou:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :thumbsupsmileyanim:

Håber I kan hjælpe mig til at blive klogere ;) .

Knus fra Anja

Hej Anja

Jeg synes din kjole er super smuk! Og du ser virkelig flot ud i den!

Så ingen grund til at tvivle!!

Glæder mig til at se billeder, når den er blevet tilrettet!

0

Del dette indlæg

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :iloveyou:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Anja

Hej Anja

Hej Lene.

Tusind tak skal du have, og jeg prøver også at sige til mig selv, at jeg sikkert har det anderledes, når jeg prøver kjolen, efter den er tilrettet, meeeeen må indrømme at det stadig nager mig, at jeg har det sådan lidt øv, når jeg ser billederne.

Men tak for de søde ord - de varmer absolut ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Knus fra Anja

Hej Anja

Hej Lene.

Tusind tak skal du have, og jeg prøver også at sige til mig selv, at jeg sikkert har det anderledes, når jeg prøver kjolen, efter den er tilrettet, meeeeen må indrømme at det stadig nager mig, at jeg har det sådan lidt øv, når jeg ser billederne.

Men tak for de søde ord - de varmer absolut ;) .

Knus fra Anja

Jeg kan godt sætte mig ind i, at du har det sådan. Jeg tænker også på, om den kjole jeg har valgt VIRKELIG nu også ER kjoLEN... Men jeg har ingen billeder af mig i den, så jeg kan ikke vurdere ud fra dem - og det kan jeg jo så også forstå på dig, kan give sine tvivl. Jeg er meget spændt på at prøve kjolen igen - og se det endelige resultat.

0

Del dette indlæg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :iloveyou:

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :griner:-

Knus fra Anja

Hej Anja

Hej Lene.

Knus fra Anja

Jeg kan godt sætte mig ind i, at du har det sådan. Jeg tænker også på, om den kjole jeg har valgt VIRKELIG nu også ER kjoLEN... Men jeg har ingen billeder af mig i den, så jeg kan ikke vurdere ud fra dem - og det kan jeg jo så også forstå på dig, kan give sine tvivl. Jeg er meget spændt på at prøve kjolen igen - og se det endelige resultat.

Eiiiijjjj det kan jeg sgisme da godt forstå, du glæder dig til - hvornår skal du prøve den, der er jo ikke ret lang tid tilbage, yaiks :loveboard: Det bliver da vildt spændende ;).

0

Del dette indlæg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :iloveyou:

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :griner:-

Knus fra Anja

Hej Anja

Hej Lene.

Knus fra Anja

Eiiiijjjj det kan jeg sgisme da godt forstå, du glæder dig til - hvornår skal du prøve den, der er jo ikke ret lang tid tilbage, yaiks :loveboard: Det bliver da vildt spændende ;) .

Jeg skal prøve kjolen her den 7. maj - så NU er det heldigvis ved at være!! Det bliver spændende - og jeg er også extremt spændt på, om jeg kan komme i den, da jeg købte den 1 nr. for lille - og min vægttab har stået stille lidt for længe nu, synes jeg!! - UHA! Menj eg må lige knibe ballerne sammen og stramme mig an - det ville godt nok være ærgerligt, hvis det ik kan lade sig gøre!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer