Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Ups det er i 7. ikke 6.

Jeg har også fået lavet monogrammer herinde, der er nogle smadder dygtige piger der er søde at hjælpe med det.. Selvfølgelig, vi kan jo alle få ramt den forkerte knap, det var også mere så du ikke fik printet det på noget..

Mette

Hej Mette.

Nu har jeg set det :cheerleader3: - og tak fordi du gjorde opmærksom på det - for det havde da været lidt ærgerligt at printe noget og så først opdage det bagefter, som du skriver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fået lavet så meget på min tråd, idet jeg har ligget syg siden nogle dage før nytår med en dum lungebetændelse, der bare har snuppet alle min kræfter, men nu har jeg alligevel fået taget lidt billeder af de smykker jeg har købt, sådan som de ser ud in real live + at jeg også har taget billeder af vores vielsesring, som er en ganske almindelig 18 K guldring helt blank, og lige efter min mands hoved. Jeg ville rigtig gerne have sat et par små sten i, meeeen det synes manden ikke om - han har en ide om, at vielsesringe skal være helt enkle, og det har jeg så føjet ham i, når nu det betyder så meget :rolleyes:.

Nå men nu til det med billederne ;).

Her er vores vielsesringe - først på min hånd

post-30574-1231803468.jpg

Og lige et til af dem begge to :)

post-30574-1231803486.jpg

0

Del dette indlæg

Og så lige lidt billeder af mine smykker - ved godt, jeg har lagt et foto ind af dem på første side, men syntes lige, jeg ville lægge et par billeder af dem, som jeg har taget ;).

Her er smykkerne samlet

post-30574-1231803770.jpg

Et af mit armbånd

post-30574-1231803802.jpg

Og diademet

post-30574-1231803816.jpg

Jeg er så spændt på, hvordan det diadem kommer til at sidde i mit hår - kan ikke rigtig finde ud af om jeg har hoved til diadem, hihi - men det håber jeg, synes det er så flot ;), selvom jeg også undrer lidt over, om det måske er for enkelt - skulle jeg mon satse på et, der var lidt højere i det mon?? Hmm jeg bliver så forvirret, når jeg kigger på alle de flotte diademer, de har på Ebay, haha - måske jeg skulle lade være med at kigge mere :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Syntes også lige I skal se et par billeder af mine skønne piger - de er så søde.

Her står min lille glade Clara på 2 år og vasker op med sin julegave og i sit fine pepparkaka forklæde, hun er altså en lille guldklump

post-30574-1231804492.jpg

Og så faldt hun ellers ned af trappen hos sin farmor og slog sig selv gul og blå, lille pus - måtte komprimere billedet ret meget, for at det kunne være her, så ved ikke, hvor godt man kan se det

post-30574-1231804508.jpg

Og her min store datter Emma på 3 (snart 4), som også bare er en alletiders guldklump. Hun har sovet hos mig, mens jeg har været syg, og når jeg hostede, så klappede hun mig på kinden og sagde "rolig moar", det er da sødt :rolleyes:

post-30574-1231804535.jpg

Nå men ville bare lige vise guldklumperne frem :).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes også lige I skal se et par billeder af mine skønne piger - de er så søde.

Her står min lille glade Clara på 2 år og vasker op med sin julegave og i sit fine pepparkaka forklæde, hun er altså en lille guldklump

post-30574-1231804492.jpg

Og så faldt hun ellers ned af trappen hos sin farmor og slog sig selv gul og blå, lille pus - måtte komprimere billedet ret meget, for at det kunne være her, så ved ikke, hvor godt man kan se det

post-30574-1231804508.jpg

Og her min store datter Emma på 3 (snart 4), som også bare er en alletiders guldklump. Hun har sovet hos mig, mens jeg har været syg, og når jeg hostede, så klappede hun mig på kinden og sagde "rolig moar", det er da sødt :pokey:

post-30574-1231804535.jpg

Nå men ville bare lige vise guldklumperne frem :sm:.

Sådan der!! :carrot:

Du må gerne komme forbi og opdrage mine fremtidige børn når dine, på henholdsvis 2 og 4, allerede har lært at vaske op (og kan lide det) og pylre om de syge :rolleyes: Hmm, nu når jeg tænker over det, må du også gerne komme forbi og lære manden at vaske op :shooter:

Det er nogle rigtig fine smykker da har fået dig, jeg elsker perler, men syntes at det er svært at finde det rette tidspunkt at bære dem, - så er et bryllup selvfølgelig oplagt.. :)

Håber snart at du bliver rask, men det er vst bare sæsonen for de syge og som lærer er det jo svært at gå ram forbi. David har også været hjemme idag, hans skole havde 16 syge så det er bare vores lad.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :iloveyou:.

Tak for jeres søde kommentarer om mine piger - og ja jeg synes jo som enhver mor også, at de er super dejlige. Pånær lige i nat, der kunne jeg altså have foræret den lille væk, for hun har da godt nok været en terrorist hele natten, grrrr :thumbsupsmileyanim:

Også tak for inspirationen til borddækning og bryllupskage - er super vild med kagen, hvor er den flot :balloons:.

Nå så kom jeg jo lige til at sidde og surfe rundt på Ebay i går sammen med min svigermor, og der faldt jeg over et par sko, som jeg muligvis godt kunne finde på at tage på til brylluppet. Har hele tiden syntes, at det kunne være fedt med et par sko med farve på, og da vores farvetema er rød, creme og guld, så kunne det jo være lidt frisk med et par røde sko synes jeg.

De kostede kun 300 kr. incl. forsendelse, og min svigermor var helt vild - køb dem dog, når de ikke koster mere, og ved I hvad, hun skulle ikke overtale ret meget, så havde jeg trykket "køb" :biggrin:

Nu glæder jeg mig bare super meget til at modtage dem, og I skal selvfølgelig også lige belemres med et billede, hihi.

post-30574-1232963170.jpg

Yderligere har jeg budt på nogle hjerte rosenbladen på Ebay, så nu er jeg spændt på, om jeg bliver overbudt ;). Ihhh det er altså så spændende, og jeg kan mærke, at jeg virkelig er ved at komme i rigtig shoppe-mode :)

Regner også med at jeg skal forsøge at kreere nogle invitationer i dag, nu skal der altså til at ske noget på den front.

Knus til jer alle

Anja

0

Del dette indlæg

Tillykke med planlægningstråden, Anja :iloveyou:

Det bliver spændende at følge dig :thumbsupsmileyanim: I hvert fald er det nogle smukke smykker og en rigtig flot kjole! Billeder gengiver aldrig kjoler så smukke, som de er i virkeligheden!

Anja

Hej Anja, fint med en navnesøster, hihi.

Taaak jeg synes også smykkerne er rigtig flotte, og jeg er super glad for kjolen - selvfølgelig har jeg det stadig sådan, at jeg, når jeg ser andre kjoler, tænker ej den er godt nok også flot, men jeg er sådan set ikke i tvivl om, at jeg har valgt rigtigt, for den sad bare så godt, og jeg hører ikke til i den tyndeste kategori, men da jeg fik kjolen på, blev jeg bare så fin, og så helt slank ud, og der var absolut ingen mave at spotte, og det er ellers mit største problem :biggrin:

Men du har ret billederne gengiver aldrig hvor smukke kjolerne er i virkeligheden, og jeg synes også, at de fleste kjoler kommer til at se meget hvide ud på billederne, og så er de i virkeligen ivory eller off white (ved ikke om det egentlig ikke er det samme) :rolleyes:

Glæder mig også til at følge dig - I skal jo have vinterbryllup, hvor spændende, og også en rigtig fin planlægningstråd du har ;).

Knus fra Anja

Hej og stort tillykke med den forestående velsignelse. Det bliver dejligt!!!

Er helt fjollet med dit valg af kjole...og selvom du tænker, som du gør, om andre kjoler, så er jeg ikke i tvivl om, at du har valgt rigtigt, når din følelse er, som du beskrev den, da du hoppede i kjolen!!!

Så er det den rigtige.

Smykkerne - WOW kan jeg kun sige!!!

Glæder mig til at følge udviklingen i din tråd. Du har godt nok styr på meget allerede...

Kan meget godt forstå valget af kirken. Jeg er af en Søværnsfamilie, så kirken har været en stor del af min opvækst...og den er så speciel. Tillykke med at I kunne få den!! :balloons:

Super frække sko!! De skal da bare på dine smukke fødder på dagen. Det ville være så gennemført!!!

Og kagerne - mums - og så er de flotte men alligevel enkle (jeg er til det enkle)...

Og og og...sidst men ikke mindst (for nu....) så er jeg meget vild med din inspiration til frisurer - måske jeg tyv stjæler lidt!!! :loveboard:

Glæder mig til at se mere!!

:):cheerleader3:

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med planlægningstråden, Anja :iloveyou:

Det bliver spændende at følge dig :thumbsupsmileyanim: I hvert fald er det nogle smukke smykker og en rigtig flot kjole! Billeder gengiver aldrig kjoler så smukke, som de er i virkeligheden!

Anja

Taaak jeg synes også smykkerne er rigtig flotte, og jeg er super glad for kjolen - selvfølgelig har jeg det stadig sådan, at jeg, når jeg ser andre kjoler, tænker ej den er godt nok også flot, men jeg er sådan set ikke i tvivl om, at jeg har valgt rigtigt, for den sad bare så godt, og jeg hører ikke til i den tyndeste kategori, men da jeg fik kjolen på, blev jeg bare så fin, og så helt slank ud, og der var absolut ingen mave at spotte, og det er ellers mit største problem :biggrin:

Men du har ret billederne gengiver aldrig hvor smukke kjolerne er i virkeligheden, og jeg synes også, at de fleste kjoler kommer til at se meget hvide ud på billederne, og så er de i virkeligen ivory eller off white (ved ikke om det egentlig ikke er det samme) :hug:

Glæder mig også til at følge dig - I skal jo have vinterbryllup, hvor spændende, og også en rigtig fin planlægningstråd du har ;).

Knus fra Anja

Er helt fjollet med dit valg af kjole...og selvom du tænker, som du gør, om andre kjoler, så er jeg ikke i tvivl om, at du har valgt rigtigt, når din følelse er, som du beskrev den, da du hoppede i kjolen!!!

Så er det den rigtige.

Glæder mig til at følge udviklingen i din tråd. Du har godt nok styr på meget allerede...

Kan meget godt forstå valget af kirken. Jeg er af en Søværnsfamilie, så kirken har været en stor del af min opvækst...og den er så speciel. Tillykke med at I kunne få den!! :balloons:

Super frække sko!! De skal da bare på dine smukke fødder på dagen. Det ville være så gennemført!!!

Og kagerne - mums - og så er de flotte men alligevel enkle (jeg er til det enkle)...

Og og og...sidst men ikke mindst (for nu....) så er jeg meget vild med din inspiration til frisurer - måske jeg tyv stjæler lidt!!! :loveboard:

:):cheerleader3:

Hej :).

Tak for din hilsen ;).

Jeg tror, du har helt ret mht. brudekjolen - og jeg tænker også, at når jeg kommer i den igen, så ved jeg godt, at jeg har valgt rigtigt, og det prøver jeg da også at holde fast i, men det er jo det der med, at kjolen er købt så lang tid i forvejen, og når man så ikke kan lade være med at kigge på andre kjoler, ja så skal man da blive forvirret :rolleyes:

Jeg er også super glad for, at vi kunne få Holmens Kirke, især fordi min mor og far også blev gift derinde, og min mor døde da jeg var 12, så jeg synes ligesom at det skulle være den kirke, så jeg kan gå ned af kirkegulvet i den samme kirke. Og heldigvis har de den procedure i Holmens Kirke, at har din familie tilknytning til søværnet, så kan du godt få lov at bruge den.

Du tyvstjæler bare af min frisure inspiration - det er da bare dejligt, at andre også kan få glæde af det :rolleyes:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fede sko, jeg skal selv have lilla på, også købt på ebay :biggrin::thumbsupsmileyanim:

:) ebay...

Håber du får dine rosenblade, og bliver glad for skoene.

Ja jeg har set dine flotte lilla sko - og faktisk var det derfor, jeg tog den endelige beslutning om at vove mig ud i de røde sko, så tak for det :iloveyou:

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Coole sko!! Farven er dejlig rød, det passer godt, vildt godt sammen med dit farvetema... det skal blive knaldflot! :biggrin:

Hej Helena.

Ja jeg tror også, det kan blive godt - så må vi bare håbe, at skoene sidder godt på mine fødder, det ved man jo desværre ikke, når man handler på Ebay, men jeg krydser fingre ;).

Lækre sko Anja :)

Glæder mig til at se dem IRL :thumbsupsmileyanim:

Hej Jannie.

Jeg glæder mig godt nok også til at se dem irl :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Tillykke med planlægningstråden, Anja :cheerleader3:

Anja

Taaak jeg synes også smykkerne er rigtig flotte, og jeg er super glad for kjolen - selvfølgelig har jeg det stadig sådan, at jeg, når jeg ser andre kjoler, tænker ej den er godt nok også flot, men jeg er sådan set ikke i tvivl om, at jeg har valgt rigtigt, for den sad bare så godt, og jeg hører ikke til i den tyndeste kategori, men da jeg fik kjolen på, blev jeg bare så fin, og så helt slank ud, og der var absolut ingen mave at spotte, og det er ellers mit største problem :cheerleader3:

Men du har ret billederne gengiver aldrig hvor smukke kjolerne er i virkeligheden, og jeg synes også, at de fleste kjoler kommer til at se meget hvide ud på billederne, og så er de i virkeligen ivory eller off white (ved ikke om det egentlig ikke er det samme) :)

Knus fra Anja

Så er det den rigtige.

Kan meget godt forstå valget af kirken. Jeg er af en Søværnsfamilie, så kirken har været en stor del af min opvækst...og den er så speciel. Tillykke med at I kunne få den!! :bearhug:

Og og og...sidst men ikke mindst (for nu....) så er jeg meget vild med din inspiration til frisurer - måske jeg tyv stjæler lidt!!! :)

:cheerleader3::super:

Hej -HAHA-.

Tak for din hilsen ;).

Jeg tror, du har helt ret mht. brudekjolen - og jeg tænker også, at når jeg kommer i den igen, så ved jeg godt, at jeg har valgt rigtigt, og det prøver jeg da også at holde fast i, men det er jo det der med, at kjolen er købt så lang tid i forvejen, og når man så ikke kan lade være med at kigge på andre kjoler, ja så skal man da blive forvirret :)

Jeg er også super glad for, at vi kunne få Holmens Kirke, især fordi min mor og far også blev gift derinde, og min mor døde da jeg var 12, så jeg synes ligesom at det skulle være den kirke, så jeg kan gå ned af kirkegulvet i den samme kirke. Og heldigvis har de den procedure i Holmens Kirke, at har din familie tilknytning til søværnet, så kan du godt få lov at bruge den.

Du tyvstjæler bare af min frisure inspiration - det er da bare dejligt, at andre også kan få glæde af det :)

Knus fra Anja

Ja der er mange flotte kjoler, man kan gå i svime over, så det er selvfølgelig farligt at kigge videre - men jeg er ikke i tvivl om, at du har valgt rigtigt :)

Hvornår får du den hjem?

Hvor sød en tanke du har med kirken. Du skrev jo tidligere, at dine forældre var blevet gift derinde, men det er selvfølgelig endnu mere symbolsk, når du har mistet din mor. (Jeg får nærmest en klump i halsen her denne tidlige morgen).

Ja det er om at suge til sig af inspiration herindefra. Hvad angår mit hår, så vil jeg dog også lade frisøren have en finger med i spillet. Det kan jo være, at den frisure, jeg vælger, ikke lige passer til mit hoved / min stil.

Har du fundet nogle kager iøvrigt? De, du har vist, der passer til jeres tema idet de indeholder den røde farve er ret flotte!!

Jeg snager en anden dag. Er nødt til at suse af nu.

Knus og god week.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt nyt her fra :thumbsupsmileyanim:

Synes det er ved at være 10000000 år siden, jeg sidst har skrevet i min planlægninstråd, men jeg har bare haft så travlt + at vores kamera gik i stykker, så jeg kunne ikke lægge billeder ind af de ting, jeg havde købt, og det var ligesom kun der, der skete noget :cheerleader3:

Men nu er kameraet retur, så jeg har lige taget lidt billeder af mine sidste indkøb.

Jeg har også langt om længe fået lavet invitationer og fået sendt dem ud. Det har virkelig været et mareridt, hvordan jeg skulle få lavet de invitationer, dels fordi jeg ikke ville lavet noget, der tog 100 år, dels fordi jeg jo alligevel gerne ville have, at de kom til at se pæne ud og dels fordi jeg ikke er den mest kreative person på denne jord, når det kommer til sådan noget.

Men jeg er meget godt tilfreds og har også kun fået positive tilbagemeldinger på dem, så jeg er bare SÅ glad :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg må jo hellere se at få de billeder ind, hihi.

Først de røde sko, jeg købte på E-bay - de er super super flotte og meget behageligt at have på.

Her er de :thumbsupsmileyanim:.

post-30574-1236632635.jpg

Og så lige to med min fod i dem :thumbsupsmileyanim:.

post-30574-1236632658.jpg

post-30574-1236632682.jpg

0

Del dette indlæg

Så lige mine invitationer - jeg har desværre kun billeder af inviationen, og kun en enkelt. Har taget billeder af alle invitationerne, da de var færdige, men jeg kan ikke finde ud af at tømme videokameraet, så derfor må I altså lige nøjes med kun en enkelt invitation, og uden kuvert, da jeg jo har sendt dem ud. Men jeg kan da fortælle, at på kuverten er trykt det hjerte med monogram, som jeg har trykt på bagsiden af invitationen og så med en stribe guldhjerter ned langs kuverten bagved der, hvor navnet er trykt - ved ikke om I kan forestille jer det, er sgi lidt svært at forklare, hihi.

Nå men here goes :thumbsupsmileyanim::

Forsiden:

post-30574-1236633045.jpg

Midten:

post-30574-1236633080.jpg

Og bagsiden:

post-30574-1236633112.jpg

Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds, selvom de jo er lavet 100% på computeren - det er kun guldhjerterne på forsiden, jeg har siddet og klistret på, og det er jo ingenting :cheerleader3:

I teksten inden i invitationen står der:

"Vi ønsker at bekræfte vores kærlighed til hinanden, og har derfor valgt at få vores ægteskab velsignet i kirken.

Derfor ville det glæde os, hvis I/du vil komme og være med til at gøre denne dag helt speciel sammen med os.

Velsignelsen vil foregå i: Holmens Kirke, lørdag d. 6. juni 2009 kl. 14.00.

Efterfølgende vil der være middag og fest i Tårnby Selskabslokale.

Vi glæder os til at se dig/jer.

Kærlig hilsen

Anja og Anders"

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer