Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Efter jeg havde købt de røde sko, faldt jeg altså lige over nogle rigtig fede dansesko på Ebay, som jeg bare måtte eje. For det første kostede de kun 170 kr. incl. forsendelse, og det er jo HELT VIIIIIIIIIIIILDT :thumbsupsmileyanim: - og for det andet så er guld jo også en del af vores farvetema, så jeg tøvede ikke med at klikke på køb :thumbsupsmileyanim:

Det blev til disse sko, som bare er SÅ fantastiske at have på, og nu er jeg helt i syv sind, typisk mig, hahaha

Nå men her er de:

post-30574-1236633775.jpg

Og med min fod i :thumbsupsmileyanim:

post-30574-1236633788.jpg

post-30574-1236633798.jpg

Ej altså I drømmer ikke om, hvor bløde og lækre de er, hahaha :thumbsupsmileyanim:, og jeg synes jo også de er hammer flotte og så til den pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige et sidste køb. Jeg havde allerede et diadem, som jeg syntes passede rigtig godt med mine smykker, men da jeg så det her diadem, som jeg så straks måtte købe :thumbsupsmileyanim: så syntes jeg bare, at det var endnu mere perfekt, hihi.

Det lå i denne søde lille pose:

post-30574-1236634043.jpg

Og det ser sådan ud:

post-30574-1236634054.jpg

Synes også det ser meget smukkere ud i håret på mig end det andet, så jeg er bare rigtig glad over, at jeg lige faldt over det. Tænk synes ikke jeg kan gå på E-bay uden at købe noget.

Herudover har jeg købt poser med røde rosenblade til bryllupsbordet + små blå selvklæbende sten, som jeg så ville klæbe under mine bryllupssko, som jeg har set andre gøre herinde, men jeg synes ikke lige, at de sidder fantastisk godt fast, så jeg tror jeg dropper det igen. Jeg har også bestilt nogle røde organzaposer med guld broderi på, som jeg vil putte lidt godter og andet i til gæsterne, og så have dem i stedet for æsker.

Yderligere har jeg shoppet nogle hairextensions, sådan nogle clip-on nogen (er ikke købt på E-bay), og dem er jeg MEGET spændt på at se :thumbsupsmileyanim:

Så joh der har været gang i shopperiet, hihi. I weekenden skal min mand og jeg til London, uden børn :cheerleader3:, så der kan det være, at der bliver shoppet lidt mere, who knows, hihi.

Herudover så planlægger jeg at overraske min mand med gospelsang i kirken. Jeg synger i et super fedt gospelkor, og jeg har spurgt nogle af dem + vores dirigent om ikke, de ville komme og synge for os i kirken, og det vil de allesammen rigtig gerne. Så jeg ringede til Holmens Kirke forleden for at høre, hvordan de forholdt sig til sådan noget. Det var ikke den rigtige kordegn men en vikar for hende, der normalt sidder der, men hun sagde, at det troede hun ikke umiddelbart, at vi ville få lov til. Jeg skal have ringet derind igen, så jeg kan få endelig besked, men jeg bliver da bare så super super ked af det, hvis ikke vi kan få lov - det ville bare være sådan en smuk overraskelse til min mand + at jeg lige havde bestemt nogle smukke sange, der skulle synges. Vi elsker begge to brylluppet fra filmen "Love Actually", så jeg ved, at min mand vil elske, at der skete noget anderledes i kirken. Nå men ikke tage sorgerne på forskud, positive thinking ikk :thumbsupsmileyanim:.

Vi skal også snart mødes med dem fra selskabslokalet + at jeg skal have tilrettet min brudekjole d. 6. april, weeeeeeeeeeeee hvor bliver det spændende. Jeg har godt nok ikke tabt mig overhovedet - har ikke kunnet tage mig sammen - men et par kg skal der nok nå at ryge inden d. 6. juni, men jeg når ikke at tabe mit til tilretningen, men jeg tænker, at kjolen jo altid kan syes mere ind, hvis det er nødvendigt ;).

Nå opdatering slut herfra :thumbsupsmileyanim:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Har brug for hjææææææææææææælp :cheerleader3:

Jeg står nu med tre par sko og to diademer, og er altså meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Jeg er næsten sikker på, at det nye diadem, jeg har købt er det, som jeg vil bruge, men så igen, så bliver jeg usikker - og hvad skoene angår, ja så er jeg da helt i vildrede - synes alle tre par er super flotte, men jeg hælder nok mest til de røde eller de nyeste guldsko - kan I hjælpe mig :thumbsupsmileyanim:

Først det ene diadem, som jeg købte først:

post-30574-1236721265.jpg

Og her det andet, som jeg lige har købt:

post-30574-1236721285.jpg

Og her er mine tre par sko

1. Som jeg købte sidste sommer:

post-30574-1236722131.jpg

2. køb, mine røde sko:

post-30574-1236722187.jpg

3. køb, de dejlige dansesko i guld:

post-30574-1236722237.jpg

Hva synes I??????????????????????????

Knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er vild med det nye diadem, jeg bryder mig ikke så meget om det andet *S*

Jeg syntes det er lidt frækt med de røde sko.. men hvis du skal vælge mellem guld og sølv syntes jeg du skal tage dem der matcher dine smykker..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vild med det nye diadem, jeg bryder mig ikke så meget om det andet *S*

Jeg syntes det er lidt frækt med de røde sko.. men hvis du skal vælge mellem guld og sølv syntes jeg du skal tage dem der matcher dine smykker..

Kh

Anette

Hej Anette.

Jeg synes også de røde sko er lidt frække, hihi - og samtidig så synes jeg også de er super flotte, så puha jeg sveder lidt over det her lige nu - og i forvejen er jeg ikke så god til at have mange valgmuligheder :cheerleader3:, så jeg har fået sat mig selv på lidt af en opgave.

Men tak for dit svar :thumbsupsmileyanim:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Orv, jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge!! For det er virkelig nogle hamrende lækre sko... Nu lyder jeg som en gammel LP der er faldet i hak, det ved jeg godt.. Men, tag det undertøj du skal have på, på dagen og prøv skoene sammen med det. Det er jo der skoene kommer helt til sin ret ikke? ;)

Jeg kan som anette bedst lide diadem nummer to, jeg synes det virker lidt mere 'less is more' agtig og det ér en god ting i min bog :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Hvor er det bare en flot kjole du har valgt :thumbsupsmileyanim: (den var også på min top 3 liste over kjoler jeg kunne lide ;) )

Invitationerne er også bare rigtig flotte :thumbsupsmileyanim:

Ang sko og diadem.

Jeg ville vælge det sidste diadem. :thumbsupsmileyanim: Syntes det er så fint og så syntes jeg, at det er det der passer bedst til dine smykker

Jeg ville nok vælge de sidst indkøbte guldsko, hvis det var mig. Men syntes de alle sammen er rigtig fine, så måske, du bare skulle vælge dem der er rarest at have på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brug for hjææææææææææææælp :thumbsupsmileyanim:

Jeg står nu med tre par sko og to diademer, og er altså meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Jeg er næsten sikker på, at det nye diadem, jeg har købt er det, som jeg vil bruge, men så igen, så bliver jeg usikker - og hvad skoene angår, ja så er jeg da helt i vildrede - synes alle tre par er super flotte, men jeg hælder nok mest til de røde eller de nyeste guldsko - kan I hjælpe mig :thumbsupsmileyanim:

2. køb, mine røde sko:

Knus :thumbsupsmileyanim:

Ja det er ikke sjovt når man ikke kan bestemme sig...kender vi vist alle alt for godt....ss

så det jo godt vi kan hjælpe hinanden...

jeg syntes diadem nr 2 er super fantastisk og passer bare fino til sko nr. 1

det er min mening.... du har nu ellers god smag..det var svært at vælge også her... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hmm - altså ren udseendesmæssgit kan jeg bedst lide de røde, dernæst dem du har købt for lang tid siden og til sidst de dér guld dansesko fra Ebay. Jeg synes at du får et meget pænere og sexet look i de røde sko, mest fordi jeg synes at sko der har remme der går rundt om anklerne generelt skærer benet på en uheldig måde. Dernæst er jeg ikke siiiiindsyg vil med alt for mange remme. Men det er jo altså også vigtigt at du synes at de er gode og have på og det lyder det som om at du synes med guldskoene fra ebay :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orv, jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge!! For det er virkelig nogle hamrende lækre sko... Nu lyder jeg som en gammel LP der er faldet i hak, det ved jeg godt.. Men, tag det undertøj du skal have på, på dagen og prøv skoene sammen med det. Det er jo der skoene kommer helt til sin ret ikke? ;)

Jeg kan som anette bedst lide diadem nummer to, jeg synes det virker lidt mere 'less is more' agtig og det ér en god ting i min bog :cheerleader3:

:):cheerleader3:

:)

Hihi ja det er godt nok svært at vælge :/, men super ide at prøve sammen med undertøjet - jeg mangler dog lige at få det købt :denmarkflag:. Selv bliver jeg også mere og mere overbevist om at det skal være diadem nummer to, også ud fra den betragtning som du skriver, at "less is more", for prøvede faktisk et helt enkelt diadem i Lilly, da jeg købte kjolen, og det var rigtig pænt - det var bare i sølv, og det skulle det jo ikke være ;)

Hej Anja.

Hvor er det bare en flot kjole du har valgt :cheerleader3: (den var også på min top 3 liste over kjoler jeg kunne lide ;) )

Invitationerne er også bare rigtig flotte :denmarkflag:

Ang sko og diadem.

Jeg ville vælge det sidste diadem. :cheerleader3: Syntes det er så fint og så syntes jeg, at det er det der passer bedst til dine smykker

Jeg ville nok vælge de sidst indkøbte guldsko, hvis det var mig. Men syntes de alle sammen er rigtig fine, så måske, du bare skulle vælge dem der er rarest at have på :)

Tak for komplimentet om min kjole - jeg er også rigtig glad for, at jeg valgte den - det er nok noget af det, jeg ikke har været i tvivl om, hihi.

Jeg er også rigtig glad for vores invitationer, de blev rigtig fine synes jeg, specielt da jeg altså ikke er jordens mest kreative sjæl :bearhug:

0

Del dette indlæg

[/color][/size]

Jeg synes stadig at de røde sko er fantastisk flotte og de vil skille sig ud i forhold til de andre og skabe kontrast. Samt vil de det være en overraskelse når de vises frem under kjolen.

Jeg er også helt vild med de røde, men hold fast det er svært, når man hele tiden ser sko, der er flotte, hahaha

Jeg stemmer helt klart for de røde sko - de er for fede :) Så kan du evt. skifte til danseskoene når det er ved den tid... altså dansetid :cheerleader3::cheerleader3:

Hvis nu jeg vælger de røde sko - det ved jeg ikke endnu - men hvis jeg gør, så er hælen lidt lavere på de røde end på guldskoene - kunne man så mon have guldskoene på til tilretningen og så kjolen ikke ender med at være for kort, hvis jeg nu skrifter sko undervejs - mon det går an????

wauv hvor er det nogle flotte invitationer du har fået lavet og de røde sko er da også bare for fede :)

Synes iøvrigt det er en god dato i har valgt, der skal vi nemlig også giftes hihi :cheerleader3:

Ja super dato - skal vi ikke krydse vores fingre for høj sol den dag :denmarkflag: Hvor skal I giftes henne??

Har brug for hjææææææææææææælp :denmarkflag:

Jeg står nu med tre par sko og to diademer, og er altså meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Jeg er næsten sikker på, at det nye diadem, jeg har købt er det, som jeg vil bruge, men så igen, så bliver jeg usikker - og hvad skoene angår, ja så er jeg da helt i vildrede - synes alle tre par er super flotte, men jeg hælder nok mest til de røde eller de nyeste guldsko - kan I hjælpe mig :bearhug:

2. køb, mine røde sko:

Knus :bearhug:

Ja det er ikke sjovt når man ikke kan bestemme sig...kender vi vist alle alt for godt....ss

så det jo godt vi kan hjælpe hinanden...

jeg syntes diadem nr 2 er super fantastisk og passer bare fino til sko nr. 1

det er min mening.... du har nu ellers god smag..det var svært at vælge også her... :cheerleader3:

Ja du har så meget ret - det er rigtig godt, at vi kan hjælpe hinanden :). Og tak fordi du synes, jeg har god smag - det har jeg egentlig aldrig tænkt om mig selv før, hihi. Diadem nr. 2 tror jeg også helt sikkert det bliver - sad og kiggede på det i går og prøvede begge to, og nr. 2 er altså det pæneste :bearhug:.

0

Del dette indlæg

Hmm - altså ren udseendesmæssgit kan jeg bedst lide de røde, dernæst dem du har købt for lang tid siden og til sidst de dér guld dansesko fra Ebay. Jeg synes at du får et meget pænere og sexet look i de røde sko, mest fordi jeg synes at sko der har remme der går rundt om anklerne generelt skærer benet på en uheldig måde. Dernæst er jeg ikke siiiiindsyg vil med alt for mange remme. Men det er jo altså også vigtigt at du synes at de er gode og have på og det lyder det som om at du synes med guldskoene fra ebay :cheerleader3:

Jeg synes du har ret - de røde sko er mere sexede end de andre, ingen tvivl om det :). Mht. remmene på danskeskoene fra Ebay, så generer de mig ikke, tværtimod synes jeg de får skoen til at sidde super godt på foden, men altså de røde sidder jo også rigtig godt på foden, så det er vel noget med at gå dem til hver især, og så se hvordan og hvorledes, og som en anden skrev, man kan jo altid skifte sko i løbet af dagen, så det kunne jo faktisk give en mulighed for at have begge par på ;).

Tusind tak for jeres svar - det er bare super fedt at høre, hvad I synes ;).

Stort kram :)

0

Del dette indlæg

Nu slynger jeg bare en bemærkning ud, uden overhovedet at have nogen begrundelse for min tro :) men jeg vil umiddelbart tro at et par få centimeters forskel på skoene i højden ikke betyder det helt store, hvis du skifter til dansksko... men det ville nok være værre hvis du få den tilpasset de lave sko og så vælger de høje, i hvert fald i kirken... men til dansen tror jeg ikke det betyder så meget :) Gav det mening?

For øvrigt - hvor er det altså bare nogle labre indbydelser - jeg er vildt imponeret over hvor meget dybder der er i hjerterne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu slynger jeg bare en bemærkning ud, uden overhovedet at have nogen begrundelse for min tro :) men jeg vil umiddelbart tro at et par få centimeters forskel på skoene i højden ikke betyder det helt store, hvis du skifter til dansksko... men det ville nok være værre hvis du få den tilpasset de lave sko og så vælger de høje, i hvert fald i kirken... men til dansen tror jeg ikke det betyder så meget :cheerleader3: Gav det mening?

For øvrigt - hvor er det altså bare nogle labre indbydelser - jeg er vildt imponeret over hvor meget dybder der er i hjerterne :cheerleader3:

Jeg tænker lidt det samme, som det du skriver, at det nok ikke gør så meget at få kjolen tilrettet efter de høje sko og så måske have de lidt lavere sko på i kirken, og så stor forskel er der heller ikke i højden. Jeg kan jo evt. tage begge par sko med, når jeg skal til tilretning, så kan jeg da høre med dem derinde ;).

Ih hvor bliver jeg glad for, at du kan lide mine indbydelser, for det har virkelig været til stor hovedpine hos mig, hvordan jeg mon nogensinde skulle få lavet noget, der så bare lidt fint ud :) Det sjove er faktisk, at det hjerte jeg har brugt, det har jeg fundet inde på sådan en side med giffer, og billedet er ikke i sig selv særlig stort, men så har jeg hentet det ind i Publisher, hvor jeg har lavet invitationen, og så har jeg bare forstørret det, og i det på bagsiden har jeg så hentet et andet billede ind af vores monogram og lagt ind i hjertet. Det røde mønster på forsiden var oprindelig sort, og også et mønster jeg har fundet et eller andet sted på nettet. Det eneste jeg faktisk har købt til invitationen er de selvklæbende guldhjerter på forsiden, kartonen + konvelutterne - alt det andet, har jeg lavet på computeren :)

0

Del dette indlæg

Lidt nyt fra mig :unsure:

Puha det er bare 100 år siden, jeg sidst har haft tid til at skrive i min tråd, da jeg bare har ligget fuldstændig vandret på arbejdet :td:, men ikke desto mindre er der da sket lidt.

Vi har fået koordineret en masse ting med feststedet og besluttet en masse ting.

Vores menu er stort set sammensat - vil ikke skrive endnu, hvad vi har besluttet, for vi er ikke helt færdige ;). Vores toastmaster bliver min mands storebror, havde først mine betænkeligheder ved ham, men jeg er sikker på, at det skal nok gå. Var betænkelig fordi han lidt er sådan en, der godt kan lide at høre sig selv snakke, altså ikke på en negativ måde, men han snakker bare meget, mere end jeg gør, og det siger ikke så lidt :respekt:

Blomster til bordet er der tjek på - jeg har næsten fundet de salmer der skal synes mangler bare en (man synger da kun 3 ik???) - min kjole bliver rettet til og kan afhentes d. 22. maj :help: - næsten alle gæster har meldt tilbage, vi mangler p.t. kun svar fra 5 stykker, svarfristen var godt nok i dag, men når det kun drejer sig om 5 personer, så går det nok, at vi måske selv skal hive svarene hjem.

Så er der så lige de ting, vi ikke har tjek på, så som en hyggepianist og en bryllupsfotograf :kiss: - totalt nedtur at stå og mangle sådan noget nu, men det kan vi jo kun takke os selv for. Vi arbejder dog på højtryk på at skaffe begge dele, så det bliver spændende om det lykkes :griner:-

Ellers har jeg været til tilretning på min kjole i dag, og det var altså en blandet fornøjelse synes jeg. Jeg var drøn spændt på at komme derind, og jeg synes også stadig, at kjolen er super flot, men min svigermor og jeg tog nogle billeder, og da jeg efterfølgende derhjemme sidder og kigger på dem, så bliver jeg altså bare SÅ meget i tvivl om, hvorvidt jeg synes, kjolen klæder mig eller ej - og jeg blev rigtig ked af det og frustreret, for det er jo lidt sent at få den fornemmelse, når kjolen nu er sendt til tilretning - og jeg ved jo, hvordan jeg havde det, da jeg prøvede den første gang. Der var noget inde i mig, der sagde, at den ville min mand bare elske, og jeg syntes også selv, den var super flot og det synes jeg stadig - kan bare ikke beskrive, hvordan det lige er, jeg har det. Puha it sucks :hug:.

Billederne er selvfølgelig også ret utaknemmelige, idet min svigermor ikke lige er den skarpeste fotograf, lyset i butikken ikke gør noget for kjolen og at man ikke kan se alle de fede detaljer på kjolen, og jeg selvfølgelig kun tænkte på at fotografere ryggen (kjolen har samme perlebroderi foran på brystet og ned ad kjolen, og også på slæbet, og sløret har også perler, der er super flotte specielt når sløret ligger ovenpå slæbet. Det hjælper heller ikke noget, at jeg p.t. virkelig synes, jeg selv er enorm - jeg er også for tyk - men jeg tror, jeg gør mig selv mere enorm, end jeg er, typisk mig - i stedet for at være glad for, at jeg på en uge har tabt et helt kg, og er kommet op på hesten igen mht. motion. Tror godt jeg kunne bruge lidt positive vibes sendt i min retning :loveboard:

Nå men det var jo de her billeder, for jeg vil jo gerne høre jeres mening :rolleyes: så here goes - I skal ikke tage jer af, at den sidder lidt underligt ved brystet (under armene), det er der den skal syes ind.

post-30574-1239052931.jpg

post-30574-1239052959.jpg

0

Del dette indlæg

Lige et par billeder mere:

post-30574-1239053194.jpg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :griner:-

post-30574-1239053213.jpg

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :unsure:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :respekt:

Håber I kan hjælpe mig til at blive klogere ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes du ser smuk ud i kjolen.. :griner:-

Alle brude bliver i tvivl og husk på billeder ser man ca 5 kilo tungere ud, og jeg syntes du ser glad og perfekt ud.

Knus

Anette

Ååååhhhhh hvor er du sød :unsure: - jeg har simpelthen været så ked af det her til aften, men du har ret, man ser altid større ud på billeder, og jeg følte mig da heller ikke enorm, da jeg stod inde i butikken og prøvede kjolen, så det er helt klart nok, fordi jeg har et selvbillede af mig selv, som måske ikke stemmer helt overens med virkeligheden. Ja jeg vejer for meget, men jeg gør det nok værre, end det er.

Men du har ret - jeg var også glad, da jeg stod derinde, og det er jo nok den fornemmelse, jeg skal forsøge at holde fast i.

Tak for dit svar :help:.

Stort :respekt: Anja

0

Del dette indlæg

Jeg er ny herinde og har derfor først læst med i din tråd nu.

Men for pokker da, du må ikke være ked, du er da gudesmuk i den kjole...... Sikke en smuk kjole, er vild med alle detaljerne, selvom du siger man ikke kan se dem :D

Jeg synes du ser fantastisk ud i den!!! Det mener jeg virkelig.... Og jeg er meget sikker på at din mand vil synes det samme :D

Og ang skoene, ved ikke om du har bestemt dig.. Men jeg har læst mange steder herinde at man får rigtig hævede fødder sådan en dag.. Og så tænker jeg at de guld sko med remmene måske ikke er sagen??? Jeg er hvertfald mest til de røde, de er :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg er ny herinde og har derfor først læst med i din tråd nu.

Men for pokker da, du må ikke være ked, du er da gudesmuk i den kjole...... Sikke en smuk kjole, er vild med alle detaljerne, selvom du siger man ikke kan se dem :D

Jeg synes du ser fantastisk ud i den!!! Det mener jeg virkelig.... Og jeg er meget sikker på at din mand vil synes det samme :D

Og ang skoene, ved ikke om du har bestemt dig.. Men jeg har læst mange steder herinde at man får rigtig hævede fødder sådan en dag.. Og så tænker jeg at de guld sko med remmene måske ikke er sagen??? Jeg er hvertfald mest til de røde, de er :respekt:

Hihi jeg synes også de røde sko er super fede - jeg har godt nok fået fittet kjolen efter guldskoene, men det kommer ikke til at betyde noget, at de røde er lidt lavere - men jeg har stadig ikke bestemt mig til, hvilke sko jeg skal have på.

Tak for dine søde kommentarer til min kjole :griner:- - jeg synes måske, jeg har det lidt bedre med kjolen i dag, og som sagt jeg synes jo også selv, at kjolen er super smuk. Men tusind tak skal du have, det betyder rigtig meget, det du skriver :unsure:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Jeg synes, du er smuk i din kjole - så ingen grund til panik, og der altså bare noget med kamera'er og kvinder i vores mødreas generation - det spiller bare ikke max!!!

Vi har jo valgt de samme guldsko fra Hong Kong - beklager, at jeg aldrig nåede at poste et billede i min tråd, men mine var lidt for små, så jeg var nødt til at købe et par mere derudefra :respekt: Står desuden i det samme dilemma med kjole-længden og forskellige sko... Jeg vælger at tilrette kjolelængden efter de høje og foxy sko, som jeg skal have på i kirken og forhåbentlig frem til brudevalsen. Når der så for alvor skal danses, så skifter jeg til danseskoene, og får nok lavet dansestroppen i min kjole efter dem - så burde det hele i teorien gå op i en højere enhed - gad vide om det virker i praksis??!! :smilie_oster03: :smilie_oster03: :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

For søren da - du ser fantastisk ud i kjolen. Og ryggen har du ret i er helt fantastisk.

Tro på din første følelse.....det er oftest den rigtige....og som der bliver nævnt, er det ikke altid optimalt med kamera....

Jeg synes, du ser fantastisk ud!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer