Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

TOTAL NICE SKO... ME LIKE...

Og flotte Menu-kort... Fedt pap...

Angående killingerne.. så kønsbestemmelse af killingerne foregår sådan:

Det kan være svært at se de første døgn, men prøv øvelse gør mester.

En pige har ; = et numsehul + en revne under

En dreng har en : = et numsehul + et hul under med lidt større afstand m/ forhøjninger omkring .

UNDSKYLD DE NÆSTE BILLEDER... men de er tænkt som en hjælp :thumbsupsmileyanim:

hunkøn.JPG

Hunkøn (kort afstand)

hankøn.JPG

Hankøn (lang afstand)

Afstanden fra endetarmsåbningen til urinvejsåbningen er størst hos hankatten.

Hahahaha nice pictures:biggrin:, men tak for dem, og jeg tror, efter lige at have nærstuderet lidt, at det faktisk er 2 hanner og 2 hunner -puha da jeg lige skulle kigge efter, fik jeg altså lige gjort moren lidt bekymret, for de små misser de peb og ville i hvertfald ikke kønsbestemmes:biggrin:

post-30574-1242806598.jpg

Hankattene er den helt lyse, og den mest stribede (dem i midten) - og hunkattene er så de to andre (den spraglede og den helt grå).

Jaaaa er de ikke også fede, de sko - jeg glæder mig som et lille barn til at få dem :thumbsupsmileyanim:, og jeg er også selv vældig tilfreds med mine menukort - jeg er også nået dertil, hvor jeg er mega stresset over alt det jeg mangler, så derfor bliver jeg nødt til at gøre det lidt let overkommeligt for mig selv, og menukortene var meget nemme at lave, så selv en ikke så kreativ person som mig, kunne være med :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Anja

Redigeret af Anj@
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TOTAL NICE SKO... ME LIKE...

Og flotte Menu-kort... Fedt pap...

Angående killingerne.. så kønsbestemmelse af killingerne foregår sådan:

Det kan være svært at se de første døgn, men prøv øvelse gør mester.

En pige har ; = et numsehul + en revne under

En dreng har en : = et numsehul + et hul under med lidt større afstand m/ forhøjninger omkring .

UNDSKYLD DE NÆSTE BILLEDER... men de er tænkt som en hjælp :thumbsupsmileyanim:

hunkøn.JPG

Hunkøn (kort afstand)

hankøn.JPG

Hankøn (lang afstand)

Afstanden fra endetarmsåbningen til urinvejsåbningen er størst hos hankatten.

GODMORGEN

Dejlige billeder....ha ha

så har jeg da lige lært noget ny----godt nok noget jeg ikke lige regnede med at lærer herinde ha ha ha ..

de er godt nok søde (altså på de andre billeder)

Hahahahaha, ja man kan åbenbart lære mange ting herinde - herligt ;)

0

Del dette indlæg

Hej Søde Anja!

Sikke nogle søde killinger! Du har da rigeligt at se til, og så får du alligevel lavet så mange kreative ting og handlet lidt :thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med dine sko!! Jeg tror altså også jeg må give efter og "komme til" at kigge lidt på sko... :cheerleader3:

Hej søde Lene.

Ja jeg synes også, jeg har rigeligt at se til, og jeg kan godt mærke på min krop, at det tærer rigtig meget at være alene mor til to børn, med 4 killinger, arbejde og bryllupsplanlægning - puha jeg har ondt diverse steder i kroppen af bar spændinger :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er SÅ glad for internettet, for ellers havde jeg da aldrig fået købet noget som helst i denne tid.

Mangler du sko? Eller er du usikker på dem, du har købt? - synes Ebay har fantastisk flotte sko til billige penge. Og m.h.t. størrelse, så har jeg købt de her sko i en str. 8, for de sidste sko jeg købte i str. 7, de passede sådan lige til øllet, og du ved, når det er varmt og man har sko på en hel dag, så hæver fødderne altid noget, så derfor købte jeg dem altså i nr. større, så kan jeg altid lægge et indlæg i eller noget.

Nu er der godt nok ikke lang tid tilbage hva, så ser vi to sådan her ud :thumbsupsmileyanim:, hihi

Stort kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej Søde Anja!

Sikke nogle søde killinger! Du har da rigeligt at se til, og så får du alligevel lavet så mange kreative ting og handlet lidt :thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med dine sko!! Jeg tror altså også jeg må give efter og "komme til" at kigge lidt på sko... :cheerleader3:

Hej søde Lene.

Ja jeg synes også, jeg har rigeligt at se til, og jeg kan godt mærke på min krop, at det tærer rigtig meget at være alene mor til to børn, med 4 killinger, arbejde og bryllupsplanlægning - puha jeg har ondt diverse steder i kroppen af bar spændinger :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er SÅ glad for internettet, for ellers havde jeg da aldrig fået købet noget som helst i denne tid.

Mangler du sko? Eller er du usikker på dem, du har købt? - synes Ebay har fantastisk flotte sko til billige penge. Og m.h.t. størrelse, så har jeg købt de her sko i en str. 8, for de sidste sko jeg købte i str. 7, de passede sådan lige til øllet, og du ved, når det er varmt og man har sko på en hel dag, så hæver fødderne altid noget, så derfor købte jeg dem altså i nr. større, så kan jeg altid lægge et indlæg i eller noget.

Nu er der godt nok ikke lang tid tilbage hva, så ser vi to sådan her ud :cheerleader3: , hihi

Stort kram fra Anja

Det er da også imponerende, at du har så meget at se til - men som mor kan man altså bare overkomme mere!! Det er ufatteligt - men en god mekanisme - du skal bare også huske at slappe af - en tur i wellness ville gøre underværker for dig, tror jeg... En babysitter til børnene - og "Mutti" ska afsted for at tømmes for tanker :loveboard:

Jeg har købt sko, som passer til brudekjolen - men hvis jeg kender mig selv ret, så vil jeg gerne skifte i løbet af dagen - og dér ku jeg jo godt bruge nogle rigtig lækre sko - som også kan bruges efterfølgende, selvfølgelig... Det skal jo være sko, som jeg kan danse i, for ellers ved jeg bare, at jeg kommer til at danse rundt på bare fødder :thumbsupsmileyanim:

Hvilken str. bruger du normalt - 39/40?

Uha - ja - det er godt nok lige ved at være!! Vi skal til møde med præsten i dag, så kan jeg måske få styr på kirkehæfter, blomster til kirken osv... Og på fredag har vi møde med fotografen - der der er ved at være færre løse ender - selv om jeg stadig synes der er alt for meget jeg ikke har 100% styr på - PYH!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også købt en banderole, hvor jeg får teksten trykt med guldtryk, og så har jeg spurgt, om jeg kan få hjerter i stedet for sommerfugle, men det ved jeg ikke endnu, om kan lade sig gøre - jeg har bestilt Tryk B (ja det giver vel sig selv, det er den enste med sommerfugle på, hahahaha, hvem sagde distræt, ikke mig :thumbsupsmileyanim: )

post-30574-1242809678.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt en banderole, hvor jeg får teksten trykt med guldtryk, og så har jeg spurgt, om jeg kan få hjerter i stedet for sommerfugle, men det ved jeg ikke endnu, om kan lade sig gøre - jeg har bestilt Tryk B (ja det giver vel sig selv, det er den enste med sommerfugle på, hahahaha, hvem sagde distræt, ikke mig :thumbsupsmileyanim: )

Du har vist været på Calligraphens hjemmeside :thumbsupsmileyanim: Det virker så gennemført, alt det, du har gang i!!!!

Jeg overvejer at skulle købe "vejskiltet"

Man kan altså bare blive ved!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har vist været på Calligraphens hjemmeside :thumbsupsmileyanim: Det virker så gennemført, alt det, du har gang i!!!!

Jeg overvejer at skulle købe "vejskiltet"

Man kan altså bare blive ved!!

Hihi ja det er godt nok vildt, som man kan blive ved - og jeps jeg har været på Calligraphens hjemmeside, men den svenske version - jeg bor jo i Sverige ;).

Hahahaha vejskiltet er også bare for cool, men eftersom vores festlokale ligger midt i et industrikvarter, så tænkte jeg, at det nok bare ville forvirre de andre trafikanter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Lidt flere indkøb :cheerleader3:

Så har jeg købt lidt mere, fik købt de her sæbebobler til efter kirken:

post-30574-1242809496.jpg

Og en toastmasterklokke

post-30574-1242809512.jpg

Skønt med lidt flere ting :thumbsupsmileyanim:

SHOPPING. :thumbsupsmileyanim: JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ja det siger jeg også, bare det ikke fortsætter i samme dur efter brylluppet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kirkehæfter.

Jeg er i fuld gang med at printe kirkehæfter - og havde fået lavet 86 ud af 160, da printeren løb tør for toner, øv øv, så nu må jeg vente, til vi har fået købt noget mere.

Men jeg vil da lige vise det endelige resultat :thumbsupsmileyanim:.

Forsiden:

post-30574-1242852156.jpg

Inde i guldhjertet, er der en stregtegning af Holmens kirke (det er lidt svært at se), og så står vores navne neden under.

Midtersiden:

post-30574-1242852171.jpg

Jeg har adskilt salmerne med et lille guldhjerte.

Bagsiden:

post-30574-1242852186.jpg

Den lille kærlighedstegning, er: Kærlighed er: ....en himmelsk forening - og så har jeg gjort den rød ligesom stregtegningen af kirken, da rød jo er en del af vores farvetema.

Synes selv det er blevet ganske godt ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange lækre ting du har fået købt. Toastmasterklokken ser rigtig fin ud, og rigtig fede sko!!! :thumbsupsmileyanim:

- Jeres kirkehæfter bliver simpelthen SÅ flotte og elegante. :thumbsupsmileyanim:

Taaaaaaaark jeg er også rigtig glad for de ting, jeg har fået købt - og jeg håber bare så meget, at mine sko kommer på fredag XXXX ;), og jeg er også rigtig glad for vores kirkehæfter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er uden at have set dem i virkeligheden 99 % sikker på, at den røde er en han og den tre-farvet er en hund. Den tre-farvede er jeg 100 % på, da de altid er hunner. De røde er sjældent en hun.

Så nu har jeg da udelukket to af dem for dig, thi hi.

De er virkelig dejlige og jeg håber, at den ene kan flytte ind hos Jeannette, så jeg kan se den :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Super skønne ting, du har fået styr på de sidste par dage. Det ser godt ud og du virker ok up-to-date. Forsiden på kirkehæfterne kan jeg rigtig godt lide Hvordan har du og sommerfuglene det?

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Jeg er uden at have set dem i virkeligheden 99 % sikker på, at den røde er en hand og den tre-farvet er en hund. Den tre-farvede er jeg 100 % på, da de altid er hunner. De røde er sjældent en hun.

Så nu har jeg da udelukket to af dem for dig, thi hi.

De er virkelig dejlige og jeg håber, at den ene kan flytte ind hos Jeannette, så jeg kan se den :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Super skønne ting, du har fået styr på de sidste par dage. Det ser godt ud og du virker ok up-to-date. Forsiden på kirkehæfterne kan jeg rigtig godt lide Hvordan har du og sommerfuglene det?

EEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor er du go Pernille, og du har jo helt ret, den røde er en han, og den tre-farvede en hun - og så er den helt grå også en hun og den anden stribede en han :thumbsupsmileyanim: - Det havde jeg aldrig vidst, hvis ikke det var fordi, jeg har nærstuderet dem meget grundigt i dag :cheerleader3:

Jeg håber da også, at den ene kan flytte ind hos Jeanette - det ville da absolut være toppen ;).

M.h.t. planlægning, så tror jeg egentlig, at jeg er ok up-to date, men det hele kører alligevel rundt i min knold, og jeg har svært ved at sove om natten, fordi tankerne fiser rundt - og jooooh tak sommerfuglene er begyndt at indfinde sig, og jeg tror da helt sikkert, at der nok skal komme flere til ;).

Puha der kom allerede lige et par stykker til, bare ved at skrive det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken en af killingerne har I selv "sat" jer på ??

Tjah det ved jeg faktisk ikke helt. Min mand vil helst have en hunkat, da vi jo også har en hunkat i forvejen, og vist helst den grå - men vores den mindste vil helst have den røde/beige, og jeg smelter også lidt over den stribede hankat, men vi skal jo blive enige :thumbsupsmileyanim:, men uanset hvad så skal jeg nok gemme en af hunkattene til dig ;), og det er så svært, fordi de alle 4 bare er ALT for nuttede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Gensyn med brudekjolen i morgen

Uha, jeg er altså lidt nervøs, for i morgen skal jeg ind og prøve min brudekjole, efter at den er blevet rettet til :thumbsupsmileyanim:, og jeg har jo været sådan lidt ked af de billeder, jeg fik taget sidst i brudekjolen, så jeg er meget spændt på, hvordan jeg har det i morgen, når jeg hopper i den igen.

Jeg håber så meget, at de har fået rettet den ordentlig til - de skulle tage nogle stiver ud ved brystet, og det var rigtig svært at sætte nåle i, fordi der var de stiver, så jeg håber virkelig, at det er lykkedes at få den til at passe, yaiks :/

Jeg havde jo håbet, at jeg havde nået at få mine nye sko inden i morgen, meeeeeeeen det når jeg nok ikke, lidt ærgerligt det ville have været rart at se, hvordan de passede til kjolen.

Krydser I ikke fingre for mig ;).

Knus fra Anja

Redigeret af Anj@
0

Del dette indlæg

Krydser I ikke fingre for mig ;)

Det kan du da lige bide dig selv i nakken på *s* Hvad er det måske man har med-bridezillaer til ;)

ALT krydsbart er hermed krydset!!

:thumbsupsmileyanim:

Uha lyder sørme dejligt, taaaaaaaaaaaaaaaaak :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer