Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Hej Anja,

Puha....sørg for at nyde dagen i dag og ikke mindst i morgen. Tiden flyver afsted.... Bliver dejligt!!!

Absolut flotte negle :balloons:

Dejlig kirke I skal vies i...jeg glæder mig helt enormt til at se billeder!

TILLYKKE med i morgen..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke Anj@

Så er det imorgen det sker... det er bare så vildt.

Jeg ønsker dig og din familie alt mulig lykke i fremtiden, og håber jeres bryllupsdag bliver alt du har drømt om + lidt ekstra.

Jeg vil glæder mig til at se billederne fra dagen, og jeg er sikker på du vil stråle af skønhed & lykke.

Nyd dagen i fylde drag

mange knuzz herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TUSIND TAK SØDE PIGER!!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak søde piger, hvor er I altså bare dejlige og skønne herinde :):):cheerleader3:

Det var altså bare helt fantastisk, rørende, smukt, dejligt og alle de positive tillægsord, jeg kan finde på. Det hele var helt igennem dejligt og vidunderligt - pånær at vejret godt kunne have artet sig lidt bedre, for da vi skulle have taget vores bryllupsbilleder, tissede det ned, så vi måtte finde på noget andet, end vores oprindelige plan som var billeder ved siden af Frederiksberg Have. Vi blev så fotograferet inde ved kirken sammen med vores brudebørn, og derefter fandt vi en grøn plet et sted i nærheden af festlokalet, hvor vi lige hurtigt kunne skyde nogle billeder, når det lige var tørvejr - lidt ærgerligt, men jeg er sikker på, at billederne er dejlige alligevel :cheerleader3:.

Desværre fik jeg ud på aftenen meget ondt i hovedet, og som dagen skred frem fik jeg også rigtig store smerter i min lænd, så det har jeg lidt under her i dag, så jeg føler mig ikke lige på toppen.

Hovedet har det ok nu, men jeg har rigtig mange smerter i lænden + at min mave også ter sig - så ja jeg kunne jo nok have det meget bedre i dag, men sådan skulle det så ikke lige være.

Men en HELT FANTASTISK dag og jeg synes selv min dygtige og meget meget søde Make-up artist gjorde et fantastisk job - og min mand, som ellers aldrig græder, ja han flæbede på bedste vis i kirken da jeg kom ind, da mit kor sang, ved min fotomontage og da jeg senere sang for ham - og ham der ellers har gjort tykt grin med Kronprinsen fordi han græd i kirken den gang, ja han måtte æde sine ord i sig igen, hihi. Men han var SÅ sød og dejlig og han holdt den smukkeste tale for mig - en tale som også rørte vores lattermuskler i stor stil :cheerleader3:

Jeg skal nok lægge nogle billeder ind, så snart jeg har nogen - tror Anders kommer hjem med vores kamera senere - han er lige i Kbh for at hente nogle af ting, vi ikke kunne have med hjem i går.

I øvrigt havde vi bestilt et værelse på Hotel Hilton ved Kbh's lufthavn, hvor vi sov i nat - bare sådan et ganske almindeligt værelse. Men da de hørte, at vi var et brudepar, så upgradede de os lige til et bedre og større værelse + at vi fik adgang til deres restaurant øverst oppe på Hotellet (det er kun bestemte værelser, der har adgang dertil :) ) - så vi fik super dejlig morgenmad i morges, ikke dårligt og vi havde virkelig et dejligt værelse :)

Nå men nu vil jeg slappe lidt af med mine to skønne tøser, der også bare var de sødeste brudepiger i går - SÅ nuttede at moren fældede tårer til den store guldmedalje, da hun så dem :cheerleader3:

Kæmpe kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at jeres dag gik godt!!!!!!! Hm...vi kom jo hjem til et indbrud, og I havde lidt regnvejr (dråber betyder lykke), så vi skal åbenbart allesammen have lidt med i bagagen allerde fra brylluppet :)

GLÆDER mig til at se billederne!!! De er garanteret helt eminente.

0

Del dette indlæg

:)Et forsinket, men stort tillykke med dagen!!! :cheerleader3:

Hvor er det dejligt at høre at jeres dag var helt fantastisk og fedt at manden kunne give los for alle følelserne, på netop denne store dag! ;)

Jeg vil glæde mig meget til at se alle billederne!!! :)

Kh Majken

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg

Hej søde piger.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været herinde hele ugen, og at jeg ikke har fået lagt nogen billeder ind endnu - men jeg har døjet med en forfærdelig ryg hele ugen og har ligget sygemeldt + at jeg er alenemor med 2 små børn, så overskuddet er ikke særlig stort.

Men I kan da lige få et billede, så I kan se, hvordan mit hår og min make-up så ud - har ikke sådan nogle rigtig gode nogen af mig selv i kjolen eller af Anders og mig sammen.

Her er jeg ved at blive rullet ud af curlerne :)

post-30574-1244810430.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer