Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Lige et par billeder mere:

post-30574-1239053194.jpg

post-30574-1239053202.jpg Synes ryggen er rigtig flot :denmarkflag:

post-30574-1239053213.jpg

Men iihh hvor er jeg altså ked af, at jeg er så forvirret - totalt nedtur :cheerleader3:

Nå det blev vist en meget rodet opdatering uden nogen rigtig rækkefølge eller struktur - hmm det bærer lidt præg af, hvordan der er inde i mit hoved p.t., sjovt nok :cheerleader3:

Håber I kan hjælpe mig til at blive klogere ;) .

Knus fra Anja

Hej Anja

Jeg synes din kjole er super smuk! Og du ser virkelig flot ud i den!

Så ingen grund til at tvivle!!

Glæder mig til at se billeder, når den er blevet tilrettet!

Hej Lene.

Tusind tak skal du have, og jeg prøver også at sige til mig selv, at jeg sikkert har det anderledes, når jeg prøver kjolen, efter den er tilrettet, meeeeen må indrømme at det stadig nager mig, at jeg har det sådan lidt øv, når jeg ser billederne.

Men tak for de søde ord - de varmer absolut ;) .

Knus fra Anja

Jeg kan godt sætte mig ind i, at du har det sådan. Jeg tænker også på, om den kjole jeg har valgt VIRKELIG nu også ER kjoLEN... Men jeg har ingen billeder af mig i den, så jeg kan ikke vurdere ud fra dem - og det kan jeg jo så også forstå på dig, kan give sine tvivl. Jeg er meget spændt på at prøve kjolen igen - og se det endelige resultat.

Eiiiijjjj det kan jeg sgisme da godt forstå, du glæder dig til - hvornår skal du prøve den, der er jo ikke ret lang tid tilbage, yaiks :cheerleader3: Det bliver da vildt spændende ;) .

Jeg skal prøve kjolen her den 7. maj - så NU er det heldigvis ved at være!! Det bliver spændende - og jeg er også extremt spændt på, om jeg kan komme i den, da jeg købte den 1 nr. for lille - og min vægttab har stået stille lidt for længe nu, synes jeg!! - UHA! Menj eg må lige knibe ballerne sammen og stramme mig an - det ville godt nok være ærgerligt, hvis det ik kan lade sig gøre!

Uh jeg kender det godt, altså at vægttabet står stille - sådan er det også her, og jeg ville bare så gerne smide bare 5 kg inden brylluppet, men det når jeg nok ikke, men så må det også være sådan. Men jeg håber da og krydser fingre for, at du da komme i kjolen - og hvor er det da bare spændende, at det allerede er i næste uge, du bliver genforenet med din kjole - glæder mig til at se billeder ;).

I øvrigt synes jeg dit profilbillede af dig og din lille søn er super dejligt ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

jeg synes sløret er rigtig flot som det er :cheerleader3: hehe. :thumbsupsmileyanim:

knus herfra.

Tak skal du have søde Tina - jeg synes også det er rigtig fint, men jeg skal bare lige være helt sikker, kender du det :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Så har jeg forsøgt mig med at skrive en tale til min mand - den vil ikke tage så lang tid at holde, men det er egentlig heller ikke meningen, da jeg også har tænkt mig at synge en sang for ham, efter at jeg har holdt talen. Det hovedsagelige for mig er, at talen fortæller ham, at jeg synes, han er en dejlig mand, og at jeg elsker ham meget højt.

Så here goes.

"Kære alle sammen – jeg vil gerne sige et par ord her på vores store dag.

Først tak til jer alle, fordi I ville komme og dele denne store dag sammen med Anders og mig.

Og så vil jeg gerne sige tak til min familie, som jeg elsker overalt på jorden. I betyder rigtig meget for mig, og jeg er så taknemmelig for, at jeg har jer.

Jeg vil også sige tak til min søde svigerfamilie – det er en stor velsignelse at få så dejlig en ekstra familie, og det er også rigtig taknemmelig for, det skal I vide.

Ligeledes vil jeg sige tak til mine søde veninder – I har hver især betydet rigtig meget for mig, og jeg har delt rigtig mange ting med jer alle, og det betyder, at I hver og en kender mig rigtig godt, og at jeg kender jer rigtig godt, og jeg er også meget taknemmelig for, at I er en del af mig liv.

Nå men nu skal jeg så til det .

Min kæreste skat, søde, dejlige Anders.

Jeg tror ikke, jeg kan finde de helt rigtige ord til at beskrive, hvad du betyder for mig.

Du er min bedste ven, min soulmate, min tryghed, min støtte, min kærlighed, mit humoristiske modspil, min elskede, mit et og alt, min bedre halvdel.

Det med min bedre halvdel mener jeg meget bogstaveligt – idet du er den selvtillid, jeg nogen gange mangler, du er den, der kan se mine kompetencer, og som tror på mig, når jeg ikke selv gør det, og du er i særdeleshed god til at give mig et ordentligt spark bag i, når jeg har svært ved at komme videre i en given situation – men er det ikke også det man siger: ”Den man elsker, tugter man”, og lidt blå mærker i rumpetten kan man vel altid leve med .

Du supplerer mig endvidere på alle områder, hvilket gør at du virkelig er min bedre halvdel – og det elsker jeg dig virkelig for.

Som ægtemand kunne jeg ikke ønske mig noget bedre, og jeg er super taknemmelig for, at du i sin tid blev dirigeret i min retning.

Man kan jo virkelig sige, at jeg også måtte igennem lidt af hvert for at få dig på krogen i sin tid. Ja det kunne jo næsten virke som om, at jeg dengang i 2003 faldt og slog hovedet med vilje - ja det kan du jo så fundere lidt over .

Vi har oplevet meget, du og jeg, i de snart 6 år, vi har kendt hinanden, og jeg tør godt sige, at det største, vi nok har oplevet sammen, er at få vores to piger, Emma og Clara, og når du er sammen med dem, så lyser kærligheden ud af dig og så elsker jeg dig endnu mere. Du er den bedste far i verden for vores dejlige piger, og der er ingen tvivl om, at de elsker deres far, deres farlige monster, deres legekammerat, deres hest, deres fugl, og hvad du ellers leger med dem – meget højt.

Det er snart 5 år siden, jeg første gang lovede at elske og ære dig i medgang og modgang, og det har jeg tænkt mig at blive ved. Min kærlighed til dig er kun vokset for hver dag i de år vi har været sammen, og jeg er sikker på, at den vil blive ved med at vokse for hver dag, der går.

Jeg vil bede jer alle om at rejse jer og skåle for min dejlige mand.

Skål søde skat – jeg elsker dig <3"

Hvad synes I????

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg forsøgt mig med at skrive en tale til min mand - den vil ikke tage så lang tid at holde, men det er egentlig heller ikke meningen, da jeg også har tænkt mig at synge en sang for ham, efter at jeg har holdt talen. Det hovedsagelige for mig er, at talen fortæller ham, at jeg synes, han er en dejlig mand, og at jeg elsker ham meget højt.

Så here goes.

Først tak til jer alle, fordi I ville komme og dele denne store dag sammen med Anders og mig.

Og så vil jeg gerne sige tak til min familie, som jeg elsker overalt på jorden. I betyder rigtig meget for mig, og jeg er så taknemmelig for, at jeg har jer.

Jeg vil også sige tak til min søde svigerfamilie – det er en stor velsignelse at få så dejlig en ekstra familie, og det er også rigtig taknemmelig for, det skal I vide.

Ligeledes vil jeg sige tak til mine søde veninder – I har hver især betydet rigtig meget for mig, og jeg har delt rigtig mange ting med jer alle, og det betyder, at I hver og en kender mig rigtig godt, og at jeg kender jer rigtig godt, og jeg er også meget taknemmelig for, at I er en del af mig liv.

Jeg tror ikke, jeg kan finde de helt rigtige ord til at beskrive, hvad du betyder for mig.

Du er min bedste ven, min soulmate, min tryghed, min støtte, min kærlighed, mit humoristiske modspil, min elskede, mit et og alt, min bedre halvdel.

Det med min bedre halvdel mener jeg meget bogstaveligt – idet du er den selvtillid, jeg nogen gange mangler, du er den, der kan se mine kompetencer, og som tror på mig, når jeg ikke selv gør det, og du er i særdeleshed god til at give mig et ordentligt spark bag i, når jeg har svært ved at komme videre i en given situation – men er det ikke også det man siger: ”Den man elsker, tugter man”, og lidt blå mærker i rumpetten kan man vel altid leve med .

Du supplerer mig endvidere på alle områder, hvilket gør at du virkelig er min bedre halvdel – og det elsker jeg dig virkelig for.

Som ægtemand kunne jeg ikke ønske mig noget bedre, og jeg er super taknemmelig for, at du i sin tid blev dirigeret i min retning.

Man kan jo virkelig sige, at jeg også måtte igennem lidt af hvert for at få dig på krogen i sin tid. Ja det kunne jo næsten virke som om, at jeg dengang i 2003 faldt og slog hovedet med vilje - ja det kan du jo så fundere lidt over .

Vi har oplevet meget, du og jeg, i de snart 6 år, vi har kendt hinanden, og jeg tør godt sige, at det største, vi nok har oplevet sammen, er at få vores to piger, Emma og Clara, og når du er sammen med dem, så lyser kærligheden ud af dig og så elsker jeg dig endnu mere. Du er den bedste far i verden for vores dejlige piger, og der er ingen tvivl om, at de elsker deres far, deres farlige monster, deres legekammerat, deres hest, deres fugl, og hvad du ellers leger med dem – meget højt.

Det er snart 5 år siden, jeg første gang lovede at elske og ære dig i medgang og modgang, og det har jeg tænkt mig at blive ved. Min kærlighed til dig er kun vokset for hver dag i de år vi har været sammen, og jeg er sikker på, at den vil blive ved med at vokse for hver dag, der går.

Hvad synes I????

Knus fra Anja

Hej Anja

Det er en meget smuk tale du har skrevet, jeg syntes virkelig den er fantastisk, det bliver da svært og undgå en lille tåre. Jeg skal ikke holde tale ville gerne men jeg ville aldrig komme igennem den.

Siger det lige igen: Den er super :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Så here goes.

Hvad synes I????

Knus fra Anja

Hej Anja

Det er en meget smuk tale du har skrevet, jeg syntes virkelig den er fantastisk, det bliver da svært og undgå en lille tåre. Jeg skal ikke holde tale ville gerne men jeg ville aldrig komme igennem den.

Siger det lige igen: Den er super :thumbsupsmileyanim:

Knus

Iiihhhh tusind tak skal du have, hvor er jeg glad for, du synes om min tale - jeg havde det faktisk også rigtig godt med talen, efter at jeg havde skrevet den - selvfølgelig kunne jeg sige en hel masse mere, men der er jo også andre, der skal have taletid :cheerleader3:.

Jeg synes, det er rigtig svært at skrive en tale - jeg har aldrig prøvet det før, og jeg ved også, at jeg nok bliver rigtig nervøs, når jeg skal holde den.

Hvorfor tror du, du aldrig ville komme igennem en tale??

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Snøøøøft Anja.... det kan du ikke være bekendt :cheerleader3:

Det var/er en MEGET smuk tale... der bliver ikke et øje tørt :thumbsupsmileyanim:

Ååååårh tak søde, nu sidder jeg da helt med tårer i øjnene af de søde ord, også fordi fra i morgen og 2 måneder frem bliver jeg enlig mor i hverdagene, idet min mand skal til Århus og arbejde i de næste 2 måneder. Så resten af bryllupsplanlægningen, børnepasning + at jeg er igang med at planlægge næste skoleår på arbejdet - det kommer jeg til at stå med helt alene, og det er sgi hårdt.

Og bare tanken om at skulle undvære min mand så længe, puha det er bare ikke sjovt, og jeg savner ham allerede, snøft.

Men tak skal du have, det var super dejligt at høre :cheerleader3:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var/er en MEGET smuk tale... der bliver ikke et øje tørt :cheerleader3:

Ååååårh tak søde, nu sidder jeg da helt med tårer i øjnene af de søde ord, også fordi fra i morgen og 2 måneder frem bliver jeg enlig mor i hverdagene, idet min mand skal til Århus og arbejde i de næste 2 måneder. Så resten af bryllupsplanlægningen, børnepasning + at jeg er igang med at planlægge næste skoleår på arbejdet - det kommer jeg til at stå med helt alene, og det er sgi hårdt.

Og bare tanken om at skulle undvære min mand så længe, puha det er bare ikke sjovt, og jeg savner ham allerede, snøft.

Knus fra Anja

Så er det godt du har os tøser herinde mens han er væk... vi holder sammen!! og så er man aldrig helt alene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det var/er en MEGET smuk tale... der bliver ikke et øje tørt :cheerleader3:

Knus fra Anja

Så er det godt du har os tøser herinde mens han er væk... vi holder sammen!! og så er man aldrig helt alene :thumbsupsmileyanim:

Nej det er rigtigt, og det er også super dejligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Søde Anja - du kommer ind på rigtig mange gode og mindeværdige ting i din tale!

Det er tydeligt, at du har gjort dig mange tanker og jeg synes længden er passende! - Det er flot, at du både vil holde tale og synge! Jeg tror min stemme ville knække under sang - så jeg holder mig til talen, som også er under udarbejdelse :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare sååå smuk søde Anja.. den tale.. WAW.

der bliver ikke et øje tørt manner.. :hug:

Tak søde Tina, hvor er det bare dejligt at høre - jeg håber sørme min mand bliver glad ;).

0

Del dette indlæg

Hvor er den bare sååå smuk søde Anja.. den tale.. WAW.

der bliver ikke et øje tørt manner.. :hug:

Tak søde Tina, hvor er det bare dejligt at høre - jeg håber sørme min mand bliver glad ;).

det er jeg sikker på søde.. :hug: den er såååå smuk man..

0

Del dette indlæg

Så er der stor milepæl! I dag er der kun 1 måned til vores store dag...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 1 måned hvor er det vildt :hug::(:hug:

Meeeeeeeeeeeen synes nu stadig, jeg mangler en del, selvom jeg i dag har fået tid til generalprøve på make-up og hår til d. 18. maj - så det var da lige endnu et punkt, der kan streges på "to do" listen :loveflag::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 1 måned hvor er det vildt :hug::(:hug:

Meeeeeeeeeeeen synes nu stadig, jeg mangler en del, selvom jeg i dag har fået tid til generalprøve på make-up og hår til d. 18. maj - så det var da lige endnu et punkt, der kan streges på "to do" listen :loveflag::hug:

1 MÅNED!!!

WUUHUUUUU!!!

Altid dejligt, når man kan strege nogle punkter på to-do listen - det er som om man så rykker tættere og tættere på det "færdige resultat" :heart:)

0

Del dette indlæg

Hej Anja :thumbsupsmileyanim: Ville bare lige skrive en hilsen i din tråd..

Kunne se din tilkommende har fået job i Århus.. Er der chance for at det er noget længerevarende - eller er det blot de 2 måneder?

Og ja, - det må være hylende hårdt at undvære ham.. Godt du har børnene! :cheerleader3:

*s* Ikke langt tid til nu, hva?! ;)

0

Del dette indlæg

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 1 måned hvor er det vildt :balloons::rolleyes::thumbsupsmileyanim:

Meeeeeeeeeeeen synes nu stadig, jeg mangler en del, selvom jeg i dag har fået tid til generalprøve på make-up og hår til d. 18. maj - så det var da lige endnu et punkt, der kan streges på "to do" listen :respekt::cheerleader3:

1 MÅNED!!!

WUUHUUUUU!!!

Altid dejligt, når man kan strege nogle punkter på to-do listen - det er som om man så rykker tættere og tættere på det "færdige resultat" :cheerleader3:)

Hej søde Lene. Ja det er rigtig dejligt, når man kan få streget noget på to do listen :shopping: - og min er heldigvis blevet lidt kortere her i løbet af weekenden :bearhug:

Hej Anja :cheerleader3: Ville bare lige skrive en hilsen i din tråd..

Kunne se din tilkommende har fået job i Århus.. Er der chance for at det er noget længerevarende - eller er det blot de 2 måneder?

Og ja, - det må være hylende hårdt at undvære ham.. Godt du har børnene! :cheerleader3:

*s* Ikke langt tid til nu, hva?! ;)

Tusind tak for din hilsen - dejligt :cheerleader3:. Min mands job i Århus er ikke af længerevarende karakter - det er indtil 30.6, hvorefter han starter i et firma i Ballerup, men det er sgu hårdt synes jeg, at stå alene med 2 små unger, et bryllup der skal planlægges og et arbejde, der skal passes - så det er lidt æv. Men joh det er super godt, at jeg har mine unger - det er hårdt at være alene med dem, men de er også bare så søde og skønne og så er jeg jo ikke helt alene ;)

Og nej der er godt nok ikke lang tid til mere, wuhuuuuuuuu :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Polterabend :cheerleader3:.

Så blev det min tur til at blive poltet - lørdag d. 9. maj. Jeg havde lidt på fornemmelsen, at det ville blive den dag, og havde prøvet at lure diverse veninder og søster til at tale over sig, men de var altså super cool og havde virkelig fået mig overbevist om, at det nok ikke var den dag alligevel :(

Nå men min søster havde spurgt mig om ikke, jeg havde lyst til at hjælpe hende med at finde en kjole til brylluppet, og det ville jeg selvfølgelig gerne - det var vigtigt, at jeg var hos hende kl. 10, da vi skulle have min mindste niece med ud og købe kjole.

Da jeg ankommer, er det første jeg lægger mærke til, at der dufter helt vildt godt af morgenmad ud på deres trappe, og da jeg kommer ind ser jeg, at der er dækket op til morgenbord inde i stuen, men tænker ikke nærmere over det, indtil jeg går ud i køkkenet og kommer til at kigge ind i deres legeværelse. Derinde står en masse af mine veninder. Hahaha det eneste jeg udbryder er, nej hvor er I altså åndsvage - de havde jo lige taget fusen på mig totalt, hihi.

Der blev trukket Asti'er op, mums og så blev der ellers disket op med lækkert morgenbord med alt, hvad hjertet kunne begære. Da vi havde siddet lidt forsvandt min søster og kom efter noget tid tilbage sammen med en mand - og min første tanke var "åh nej ikke en stripper", men det viste sig at være en af min søsters gamle kolleger, der er uddannet massør, og så blev jeg ellers gennet ind i legeværelset, hvor der var blevet opstillet en massagebriks. Åååååhhhh hvor var det godt tænkt, for jeg havde på det tidspunkt haft hold i nakken i over 14 dage, så det var virkelig tiltrængt. Jeg fik ryg, nakke, hovedbund og ansigtsmassage - aaaaaahhhhhh hvor var det skønt :)

Da jeg var færdig, måtte jeg lige have lidt mere morgenmad, for jeg havde ikke nået at få ret meget.

Da vi var færdige med det, gik vi ned til bussen og kørte ind et eller andet sted i NV området, hvor vi skulle ned i en kirke - jeg tænkte, hvad søren mon vi skal lave her, men ud kom en meget sød engelsktalende dame, der viste os op oven på i et stort lokale, og jeg blev bedt om at at smide, det tøj jeg havde på overkroppen og blev herefter iført en indisk sari, diverse smykker, armbånd i massevis, stor guldkæde, pandesmykker og en "næsering" - og så stod den ellers på Bollywood dans i lange baner. Hold da op det var ikke sådan lige til, for rytmen og musikken er bare så anderledes i forhold til vestlig musik, men hold op det var sjovt, og vi grinede og havde det virkeligt morsomt.

Efter vi havde danset, skulle jeg posere for veninderne på bedste Bollywood style, det var hylende morsomt.

Bagefter tog vi så videre ind til Glyptoteket, hvor veninderne havde sørget for sandwiches, asti m.v. - og så sad vi der og nød solen og hyggede os et par timer.

Derefter var det blevet tid til at gå videre, og vi gik over på Vester Voldgade, hvor vi var inde i noget, som jeg ikke kan huske, hvad hedder, men det var sådan et sted, hvor man kan indspille cd'er, sumobryde, lave musikvideoer m.v. Vi var så inde og lave en quiz, hvor det var alle veninderne mod mig i alle 10 runder. Det blev optaget op video, og det var ret sjovt, selvom jeg fik ondt i hovedet af at stå med spotlight lige i ansiget i en hel time.

Så var det blevet tid til, at vi skulle ud og spise - og en af mine veninder arbejder på Cafe Katz ved Frederiksholms Kanal, og der fik vi rigtig dejlig mad, gode drinks og hyggede os super meget. Vi blev hængende og hyggede os, fik drinks m.v. til kl. 1. På det tidspunkt var vi kun 4 tilbage, som så gik ned og fik en drink på en anden bar, der også hører til Cafe Katz - og da kl. var 1.30, var min søster og jeg død trætte, så vi tog en taxa hjem, og var vel hjemme kl. 2 - vi sad så og sludrede til kl. 4, hvorefter jeg gik omkuld efter en dejlig og hyggelig dag.

Der var mange af mine veninder, der aldrig havde mødt hinanden før, og det var bare så super skønt, at der ingen problemer var med at sludre, snakken gik højt hele tiden, og vi fik rigtig rørt lattermusklerne :cheerleader3:

Det var også rigtig dejligt at vågne dagen efter og være nogenlunde frisk, for jeg havde absolut ikke været fuld, selvom jeg da ikke havde holdt mig tilbage :cheerleader3:

Redigeret af Anj@
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super PA.. Det lyder som en rigtig dejlig PA.. :(

Kærlig hilsen

Anette

Sikke en dejlig PA! :cheerleader3:
Skøn beretning og skøn PA..... tillykke med det.... :blush:
Lyder som en rigtig dejlig og hyggelig PA, lige sådan noget jeg selv kunne tænke mig. :cheerleader3::cheerleader3::loveboard:

Billeder??? :bearhug:

Hej I skønne tøser :).

Tak for jeres hilsen, og joh det var en rigtig skøn dag. Super hyggeligt at være sammen med dem man holder af og bare hygge sig og nyde det - var faktisk rigtig glad for, at det bare var hyggeligt og stille og roligt - og så elsker jeg at grine, og det fik jeg rig lejlighed til :loveboard:

M.h.t. billeder, ja så var der en masse, der knipsede på livet løs, men jeg har ikke set nogen af dem endnu - så jeg har desværre ingen, jeg kan lægge ind, øv øv. Men I skal nok få et billede af mig i Bollywood dress, det lover jeg :loveboard:

Har i øvrigt også en del billeder, jeg skal have lagt ind af de sidste ting, jeg har lavet - menukort, udkast til kirkehæfte, min brudetaske - og Gud hjælpe mig om ikke også jeg er kommet til at købe endnu et par sko :griner:- - men de kommer vist først her d. 20. så må vi se.

Og nååååh ja så blev jeg jo i øvrigt "mormor" her i ugen, da min kat fødte 4 søde små killinger, nååååååååårrrrhhh de er bare SÅ nuttede :)

Stort kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer