susanne nicolaisen

min gæstebog

48 indlæg i dette emne

Jeg ville bare lige vise jer hvad TDC´s fotobogs-program osse kan bruges til

Jeg kunne ikke finde en gæstebog, der var som jeg gerne ville have den, så jeg besluttede at lave den selv.

I princippet det samme som at lave en alm fotobog, men bare med baggrund af Roger La Borde--tegninger og en ramme til gæste billeder og så teksten.

Den er på 74 sider og de sidste 4 sider er til gavelisten.

forsiden

post-32248-1228941692.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg være så fræk at spørge, hvad i har givet for den?? :thanks:

Det må du i hvert fald :biggrin:

Det blev knap 500.- så det var en dyr post for os. Men det var en post der ikke var til forhandling herhjemme.

det skal også lyde lidt som om min kæreste ryster lidt på hovedet af mig, når han taler om den, men han vil allligevel gerne vise den frem, når vi får gæster.

Så det må jo betyde at han er lidt stolt af den( og mig) :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

knus Sanne :rolleyes::):loveflag:

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke helt med... en TDC-bog??? - hvad er det?

den er super flot og mega god idé, for så bliver folk "hjulpet" igennem og får ideer til hvad de skal skrive. jeg kan vildt godt lide det, som gæstebog. men jeg ved ikke hvad en TDC-bog er.... :biggrin:

TDC-telefonfirmaet har en fotoservice side, hvor man kan downloade et gratis program, hvori man kan skabe sin egen fotobog. Dvs. at man kan lægge forskellige billeder ind fra sin computer, lægge tekst henover osv. Når man er færdig med at udfylde alle siderne med fotos, sender man den via programmet til TDC, der så sender den til et trykkeri og vips!! så modtager man den færdig en uges tid senere. Håber det hjælper.

knus Sanne :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke helt med... en TDC-bog??? - hvad er det?

den er super flot og mega god idé, for så bliver folk "hjulpet" igennem og får ideer til hvad de skal skrive. jeg kan vildt godt lide det, som gæstebog. men jeg ved ikke hvad en TDC-bog er.... :biggrin:

TDC-telefonfirmaet har en fotoservice side, hvor man kan downloade et gratis program, hvori man kan skabe sin egen fotobog. Dvs. at man kan lægge forskellige billeder ind fra sin computer, lægge tekst henover osv. Når man er færdig med at udfylde alle siderne med fotos, sender man den via programmet til TDC, der så sender den til et trykkeri og vips!! så modtager man den færdig en uges tid senere. Håber det hjælper.

knus Sanne :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Wauw... smart. jeg syntes den er super flot!! Jeg tænkte nok det havde noget med firmaet at gøre, men jeg kunne ikke lige få den vent i mit hovede... heh

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

NØØJ Sanne hvor er det blevet flot!! Kan være jeg selv skal se at komme igang med min.. der er trods alt kun 2 mdr. til i dag!!! :0))

Gitte

lige en lille ting: Når jeg sætter billdet som baggrund passer det ikke til siden.. Hvordan har du gjort det?? jeg bruger billederne i den størrelse du sendte dem til mig

Gitte

0

Del dette indlæg

hmm... nu er jeg ikke den store computer haj....

hvor har du alle billederne fra? Nu har jeg kopieret dem du havde lagt i en tidligere tråd, men i din endelige bog, har du jo mange flere?

Du skriver man kan sende dig en pm hvis man vil se mere.... hvad er en pm?

Undskyld de mange spørgsmål :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer