Sign in to follow this  
Followers 0
MilenaR

Bryllupsrejse, hvorhen?

50 posts in this topic

Hej tøser,

Efter vores planlagte bryllupsrejse til Mexico kiksede :biggrin: , er vi MEGET i tvivl om hvorhen vi skal tage hen og hvilken type bryllupsrejse vi ønsker os.

Derfor håber vi så meget på jeres hjælp i form af at få at vide hvor i skal hen, hvad i drømmer om og hvilken type rejse i vælger.

Knus fra Milena

0

Annonce ♥

Vi har slet ikke tænkt i de baner endnu (wonder why hehe :biggrin: )... men drømmen er der da... og jeg ved Peter er enig med mig der... Vi skal "bare" have sparet sammen til det...

14 dage på hotel Soneva Gili Resort på Maldiverne.... *SuuuuuK*

post-35917-1229206717.jpg

0

Uh Mexico, det lyder godt nok lækkert, trist at det kiksede :biggrin:

Her drømmer vi om 14 dages ø-hop i Fransk Polynesien, med et længere stop-over på Bora Bora, men det er sådan noget der skal spares sammen til meget længe.

Så den mere realistiske version umiddelbart efter brylluppet, er den storbys-tur til Stockholm som jeg har gået og ønsket mig de sidste 3 år.

Jeg håber I finder lige præcis jeres drømmerejse igen!

0

Da vi ikke gider at ligge på en strand en hel dag, men begge to gerne vil oplave noget, var der ingen tvivl om at vi ville på en storbysrejse. Dog synes jeg der manglede lidt romantik! Så vi fandt (ved hjælp af en bryllupsberetning herinde) frem til et rejseselskab der havde wellness-rejser til storbyer.

Vi har altid gerne villet til Rom, og vi var sørme så heldige at der var wellness hotel i Rom.

Så vi skal her hen: Crowne Plaza i Rom

Vi regner med at tage behandlinger to af dagene (vi skal være afsted i en uge) og så skal vi se Rom resten af tiden :biggrin:

Glæder mig heeeeelt vild!!!!!

Edited by AnnWP
0

Annonce ♥

Da vi ikke gider at ligge på en strand en hel dag, men begge to gerne vil oplave noget, var der ingen tvivl om at vi ville på en storbysrejse. Dog synes jeg der manglede lidt romantik! Så vi fandt (ved hjælp af en bryllupsberetning herinde) frem til et rejseselskab der havde wellness-rejser til storbyer.

Vi har altid gerne villet til Rom, og vi var sørme så heldige at der var wellness hotel i Rom.

Vi regner med at tage behandlinger to af dagene (vi skal være afsted i en uge) og så skal vi se Rom resten af tiden :biggrin:

Det lyder også som noget for os :thumbsupsmileyanim: Vi vil nemlig også gerne til Rom - det bliver nok bare ikke en hel uge, da vi har en lille på 1½ år vi gerne vil hjem til...

Mange tak for tippet - vil vise det til kæresten :thumbsupsmileyanim: Er sikker på, at det er noget han er med på :)

0

Vi rejser en uge til Fuerteventura om mandagen som brylluppet er om lørdagen så vi når lige hjem i huset inden vi skal køre til lufthavnen. Det var manden der gerne ville dertil, så det blev det. Vores ferie skal handle om at slappe af ved poolen og nyde hinanden. :biggrin:

0

Det lyder også som noget for os :thumbsupsmileyanim: Vi vil nemlig også gerne til Rom - det bliver nok bare ikke en hel uge, da vi har en lille på 1½ år vi gerne vil hjem til...

Mange tak for tippet - vil vise det til kæresten :rolleyes: Er sikker på, at det er noget han er med på :)

Så lidt :thumbsupsmileyanim: De har jo også kortere rejser, så det kan være det er noget :)

0

Annonce ♥

Det lyder som nogle dejlige ferier I forskellige skal på, rigtig god tur ;-)

Jeg ved ikke helt hvad vi skal, vi har jo en lille baby til den tid. Vi har dog snakket med forskellige og læst en sundhedsplejerske fortælle at babyer godt kan tages med på ferier.. :biggrin:

Har I nogle forslag? Vi skal giftes i juli, men jeg tror vi venter til efteråret/vinteren med at rejse.

0

Må jeg spørge hvorfor turen til Mexico kiksede?

Vi skal nemlig til Mexico i 2 uger - først en uge i Playa del Carmen og så en uge i Tulum. Så jeg bliver lige helt nervøs for om der er en speciel grund til, at I ikke vil til Mexico alligevel.

Det er Strobel travel der arrangerer vores tur, og de har været så søde og servicemindede - så dem kan i godt give et ring.

Ellers havde vi kigget på Sardinien, de skulle have fantastiske strande, uden man skal om på den anden side af jorden :-)

0

Hvis vi helt selv kunne bestemme og havde ubegrænsede midler?

En måned, minimum, i Japan... Så skulle vi smage rigtig Ramen og Suchi... Og tage til Comiccon (messe for japanske tegnefilm hvor alle klær sig ud som deres yndling karakter)... Og opleve Tokyo... Og moderne Geishas...

Det ville være det sejeste i verden, det er vores drømme rejse...

Xaksia

0

Vi skal til Bali/Lombok (og forskellige små ø-hop) i ca. 4 uger. På hjemturen tager vi lige et par dage i Hong Kong.

Vi skal giftes i juni måned, og vi ville gerne udenfor EU - problemet er bare, at de fleste steder er det regntid.

Pludselig faldt vi over Bali som er blevet meget populært igen - der er sommer når vi har sommer, og der er masser af oplevelser samtidig med at man kan slappe af og bade.... Vi skal giftes om lørdagen og rejser mandag morgen, så har man lige en dag til at komme sig over festen og alle indtrykkene. Vi skal rejse med CC Travel - vi skal give ca. 33.000 kr. for de 4 uger inkl. morgenmad. Det er ikke så galt synes jeg - ku ha været meget værre.

Hilsen

Louise

0

Annonce ♥

Må jeg spørge hvorfor turen til Mexico kiksede?

Vi skal nemlig til Mexico i 2 uger - først en uge i Playa del Carmen og så en uge i Tulum. Så jeg bliver lige helt nervøs for om der er en speciel grund til, at I ikke vil til Mexico alligevel.

Det er Strobel travel der arrangerer vores tur, og de har været så søde og servicemindede - så dem kan i godt give et ring.

Ellers havde vi kigget på Sardinien, de skulle have fantastiske strande, uden man skal om på den anden side af jorden :-)

Jamen det var såmænd fordi det selskab vi ville rejse med ikke har fly til Mexico i August måned :biggrin: og det troede vi da der på deres hjemmeside står at de flyver dertil om sommeren også. Så vi var sikre på vi skulle derned og så da vi ville bestille, så kunne det ikke lade sig gøre.

Så blev vi rimelig skuffede, og kunne ikke lige overskue at finde en ny arrangør. Men nu har vi heldigvis fundet noget andet :)

Men der er intet i skal være nervøse over for jeres selskab har jo fly derhen til :thumbsupsmileyanim:

Vi ville også have været i Tulum, nej hvor virker det lækkert. God fornøjelse når i kommer så langt :thumbsupsmileyanim:

0

Vi skal til Bali/Lombok (og forskellige små ø-hop) i ca. 4 uger. På hjemturen tager vi lige et par dage i Hong Kong.

Vi skal giftes i juni måned, og vi ville gerne udenfor EU - problemet er bare, at de fleste steder er det regntid.

Pludselig faldt vi over Bali som er blevet meget populært igen - der er sommer når vi har sommer, og der er masser af oplevelser samtidig med at man kan slappe af og bade.... Vi skal giftes om lørdagen og rejser mandag morgen, så har man lige en dag til at komme sig over festen og alle indtrykkene. Vi skal rejse med CC Travel - vi skal give ca. 33.000 kr. for de 4 uger inkl. morgenmad. Det er ikke så galt synes jeg - ku ha været meget værre.

Hilsen

Louise

Hvor lyder det bare som en lækker tur, hvis vi ikke havde fundet noget kunne jeg godt overveje det i skal, for vi er nemlig gang på gang stødt på den der med at det er regnsæson de steder vi ville hen. Nøj det er ellers en ulempe ved at blive gift om sommeren og tage på bryllupsrejse hurtigt bagefter.

0

Hvis vi helt selv kunne bestemme og havde ubegrænsede midler?

En måned, minimum, i Japan... Så skulle vi smage rigtig Ramen og Suchi... Og tage til Comiccon (messe for japanske tegnefilm hvor alle klær sig ud som deres yndling karakter)... Og opleve Tokyo... Og moderne Geishas...

Det ville være det sejeste i verden, det er vores drømme rejse...

Xaksia

Vi har faktisk en lignende drøm om at tage til Tokyo/Japan :biggrin:

Kunne godt tænke mig at se de ting du nævner og så ved jeg hvor meget Thorbjørn gerne vil derned og prøve at dyrke karate med nogle af de "rigtige" mestre (eller hvad det hedder) Han har nemlig gået til karate i mange år.

Så vi skal helt sikkert til Japan en dag og meget gerne snart, men det må nok vente lidt for det er så forbandet dyrt. Tokyo er jo ligefrem ruinerende så vidt jeg kan se på priserne for at opholde/leve der.

0

Hejsa,

Vi skal 14 dage til Kenya, nærmere bestemt Diani Beach. Når vi lander i Mombasa skal vi have to tasker klar. Vores kuffert bliver fragtet til vores hotel og så tager vi den anden lille praktiske taske med på 7 dages safari. Når det eventyr så er slut tager vi ud til hotellet, hvor vi skal være i endnu 7 dage. Hotellet kan i se her: http://www.dianireef.com/

Vi skal bruge tiden på at slappe af, blive forkælet med massage og så skal vi ud at dykke. Vi tog dykkercertifikat i februar i Venezuela, så må hellere få det brugt :biggrin:

Og vi glæder os bare så meget til vi skal afsted :thumbsupsmileyanim:

Håber du får den inspiration som du skal bruge :)

0

Annonce ♥

Vi var i Egypten i sommers, godt nok ikke på bryllupsrejse, men Egypten er virkelig en oplevelse.. hvis man vil ud og se noget så er det et fantastisk land! Vi var afsted i 2 uger, hvilket er en god ide hvis man vælger egypten.. Mange lå syge et par dage pga maden.

Vi regner dog selv med at skulle til Kos på bryllupsrejse. Vi har fundet et super godt sted hvor vi bare kan slappe helt af!

0

Vi har slet ikke tænkt i de baner endnu (wonder why hehe :biggrin: )... men drømmen er der da... og jeg ved Peter er enig med mig der... Vi skal "bare" have sparet sammen til det...

Hvor meget løber det op i?

0

Hilsen

Louise

Hvor lyder det bare som en lækker tur, hvis vi ikke havde fundet noget kunne jeg godt overveje det i skal, for vi er nemlig gang på gang stødt på den der med at det er regnsæson de steder vi ville hen. Nøj det er ellers en ulempe ved at blive gift om sommeren og tage på bryllupsrejse hurtigt bagefter.

Er de 33.000kr for jer begge to? Jeg kunne så godt tænke mig at komme til seychellerne men så skal vi give ca. 30.000 pr person! øv.. :biggrin: Søger nu noget der minder om det..

0

Hilsen

Louise

Er de 33.000kr for jer begge to? Jeg kunne så godt tænke mig at komme til seychellerne men så skal vi give ca. 30.000 pr person! øv.. :cheerleader3: Søger nu noget der minder om det..

Vi skal give 33.000 kr i alt - så det er ikke så galt syntes jeg! Det er inkl. alle flyvninger og så kun morgenmad, men det er ikke dyrt at "leve" på Bali så tror ikke vi kommer til at bruge så mange penge ved siden af....

0

Annonce ♥

Nu får vi ikke lige råd til en bryllupsrejse, men i 2007 var vi på en fantastisk tur til vest Cananda, nærmere bestemt British Columbia og Alberta. Vi var også en lille smut i Alaska. Vi sov for det meste i telt p.g.a økonomien (vi var afsted i godt 5 uger), men der findes et utal af logdes med en fantastisk beliggenhed! Vi kørte ad Icefieldhighway, som var helt fantastisk og efter sigende skulle være en af verdens smukkeste highways. Så hvis man ikke kun er til daseferie, men vil opleve en storslået natur på nærmeste hold, kan Canada varmt anbefales. :cheerleader3: Vi bestilte rejsen gennem Myplanet..

Edited by Majken24
0

Vi har slet ikke tænkt i de baner endnu (wonder why hehe :cheerleader3: )... men drømmen er der da... og jeg ved Peter er enig med mig der... Vi skal "bare" have sparet sammen til det...

Hvor meget løber det op i?

Det har vi ikke undersøgt endnu da rejsen bliver skræddersyet til netop vores behov... Så det venter vi lidt med... men tvivler på vi kommer under 30.000 kr. :cheerleader3:

0

Vi har booket en rejse i 16 dage til Bali, hvor vi rejser rundt på øen mellem fire forskellige hoteller. Rejsen er tilrettelagt sådan, at vi starter med afslapning på stranden, hvorefter vi tager videre rundt på øen og oplever forskellige ting. Vi skal bl.a. på delefinsafari og kokkekursus. Behøver jeg at skrive, at jeg glæder mig? :ilovebryllupsklar:

Her er lige et billede taget fra et af hotellernes hjemmeside:

post-9174-1230931010.jpg

0