Guest sommerfugl25

sonnerupgaard....

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså sonnerupgaard mellem Hvalsø og Tølløse ikke??

Jeg synes det er super godt fest sted. Har været til fest i 2 af deres festlokaler og har sovede der en gang.

der er super smukt, og kvaliteten er i top. Køkkenet er super fedt. Ja både indenfor og uden for er der meget smukt.

Hvilke af festlokalerne har i tankerne? og hvad med værelser/overnatning skal i have det med?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ex og jeg skulle have holdt vores bryllup der og var ude og se stedet og snakke med dem og smage lidt af hvad deres køkken kunne præstere og jeg må sige at alt var anbefalelsesværdigt...

Skønne lokaler (vi bookede Laden), dejlig beliggenhed, skøn mad og en super duper service.

Min ex og jeg gik fra hinanden og brylluppet blev aflyst - vi fik 80 % af depositummet tilbage.. det ved jeg så ikke om er normal procedure, men de får 5 ud af 5 stjerner herfra

*****

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det afhænger jo af hvad der står i aftalen men umiddelbart så er det udtryk for god service at I får 80% tilbage. Vi har spillet på Sonnerup Gård flere gange. Båce i Laden, Festsalen m.v. og det er tip/top. Laden er mere rustik og er ideel til større bryllupsselskaber 80-140 personer hvor de øvrige lokaler er mere "almindelige" og egner sig godt til lidt mindre selskaber 30-80.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi har også været ude og se på sonnerupgaard, men da vi skal giftes allerede den 12. september i år, så var der kun hovedhuset tilbage, som var lidt for gammel i stilen til os - og så var det desværre også det dyreste af deres lokaler, selvom det ikke er så stort og man desværre kun kan sidde ved et langbord hvis man skal have 50-60 stykker med.

De skulle have knap 18.000 kr for lokalet, fra fredag til søndag kl 12. Så kommer alt til mad osv ved siden af. alm. service er med, men lysestager, duge og sølvtallerkner osv skal lejes. Haven var fantastisk flot - men vi havde nok taget stedet hvis de havde haft laden - da stilen er mere os - sådan lidt rå og rustik. Og at den så er billigere og større gør jo ikke sagen dårligere ;)

Sonnerupgaard har jo ikke selv mad - man skal nemlig selv leje kokke og servering osv - men de har selvfølgelig nogle som har været der før som de har kontakt med.

Men de er enormt flinke derude og jeg har været der på arbejdsophold, og alt har bare været fint.

Dog er, som jeg har nævnt, hovedhuset lidt slidt i dens gamle stil, og værelserne oppe ikke helt i den standard jeg havde forventet til den pris (Man giver jo 3800 kr mere for 6 værelser ovenpå hovedhuset for 1 nat).

Igen er værelserne i de andre bygninger faktisk billigere, selvom jeg synes at de er i bedre stand.

Men du kan tage ud og se stedet, de viser gerne rundt osv.

MVH

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Vi har booket festfløjen på Sonnerupgaard. Det er to sammenhængende sale, så man kan spise et sted og drikkekaffe og danse i den anden sal. De er super søde deroppe og alt virker helt ok. De er vant til bryllupper og ved vist lidt om hvordan en kommende brud kan være :biggrin:

Vi har valgt at leje værelser ovenpå vores lokale også. Det bliver ca. 260 kr pr. person, som gæsterne selv betaler. Dem vi har snakket med om det siger det er helt okay, og det vil de gerne give.

Vi overvejede længe om det skulle være Sonnerupgaard, da vi synes det var lidt dyrt. Men alt andet vi så levede bare ikke op til det, vi havde set der.

Jeg synes helt sikkert det er pengene værd og glæder mig rigtig meget til at vise vores gæster det super lækre sted ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer