Fuglesang

Alternativ brudekjole

21 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen

Er der andre som overvejer eller har købt en alternativ brudekjole, i enten en anden farve eller anderledes model?

jeg har nu været tre forskellige steder og prøvet brudekjoler, men intet taler til mig endnu, så nu overvejer jeg andre farver og kunne godt tænke mig en kort kjole.

Hvor længe var i om at finde brudekjolen?

:ilovebryllupsklar:

H. Fuglesang

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lærkemus

Ja, den har jeg faktisk prøvet, men der skulle gøres for meget ved den til jeg gad og så 12.000 kr. er lidt for mange penge jeg vil bruge på en brudekjole. Men den er virkelig flot og troede faktisk det skulle være den, netop fordi den er lidt anderledes - men nej, den sad ikke så godt på mig og den gjorde mig mindre end hvad jeg i forvejen er. Men det er virkelig lækre materialer der er brugt.

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at prøve denne kjole. Da jeg skulle prøve den, var der også en anden som var helt forelsket i den.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg overvejer også en alternativ brudekjole, dog synes jeg de er noget svære at opdrive. Nu er der mange måneder til oktober, så der går nok lidt før jagten for alvor går ind. Men lige nu forestiller jeg mig at jeg bliver nød til at få den syet, om min mor så skal have gang i maskinen, en god ven eller en syreske på østerbro,. Det må tiden vise

Jeg vil gerne have noget enkelt, der uden det helt store kan konverteres til galla kjole bagefter. Jeg vil gerne have kjolen i en latte farve og bolero jakke i mokka, så jeg alligevel matcher min mands kaffebrune jakkesæt. Mit udgangspunkt var faktisk en blå kjole..

I usa er der massere af alternative brudekjoler at finde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg var med det samme klar over, at "hvid-brud" bare ikke lige var mig - og nej, det er ikke let at finde noget i en alternativ farve herhjemme (eller også havde jeg bare ikke nok tålmodighed :biggrin: )

Så jeg valgte faktisk at få min kjole syet...og den blev præcist som jeg ønskede mig - faktisk flottere :cheerleader3: Den var i gyldne farver og for mig var det helt perfekt!

Jeg havde forestillet mig et eller andet i en grøn farve, men så lignede jeg en skum-fidus :blink: bare lige en erfaring herfra :blush:

Pøj pøj / Lise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var ude og prøve denne her. og den er ikke helt traditionel

post-32248-1232554226.jpg

Nøjj Hvor er den flot til dig!! smuk smuk kjole.. er det den du ender i??

Knus

Gitte

Håber bestemt det er den du ender med, den er super flot til dig, du stråler jo helt... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lærkemus

Ja, den har jeg faktisk prøvet, men der skulle gøres for meget ved den til jeg gad og så 12.000 kr. er lidt for mange penge jeg vil bruge på en brudekjole. Men den er virkelig flot og troede faktisk det skulle være den, netop fordi den er lidt anderledes - men nej, den sad ikke så godt på mig og den gjorde mig mindre end hvad jeg i forvejen er. Men det er virkelig lækre materialer der er brugt.

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at prøve denne kjole. Da jeg skulle prøve den, var der også en anden som var helt forelsket i den.

Hej,

Min jagt på brudekjole er gået igang:-)

Og jeg er virkelig blevet forelsket i den alternative kjole - altså den lidt kortere "hvide" kjole! Hvor er den fra? Mon den stadig kan prøves/købes?

Er meget nysgerrig:-)

Kh Isabella

Redigeret af bellaisa
0

Del dette indlæg

sikke nogle flotte kjoler i viser

Nu har jeg googlet lidt og fundet denne kjole jeg vil prøve:

post-34809-1232569301.jpg

Så må vi se om den passer til mig

Men kom endelig med flere bud på en alternativ eller anderledes brudekjole samt jeres erfaringer

Hejsa

Jeg er FULDSTÆNDIG forelsket i den røde kjole, som du har et billede liggende af. Kan du fortælle mig, hvor den er fra? Jeg MÅ ha' fingre i den til mit bryllup i april. På forhånd 1000 tak. Kh Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke nogle flotte kjoler i viser

Nu har jeg googlet lidt og fundet denne kjole jeg vil prøve:

post-34809-1232569301.jpg

Så må vi se om den passer til mig

Men kom endelig med flere bud på en alternativ eller anderledes brudekjole samt jeres erfaringer

Hejsa

Jeg er FULDSTÆNDIG forelsket i den røde kjole, som du har et billede liggende af. Kan du fortælle mig, hvor den er fra? Jeg MÅ ha' fingre i den til mit bryllup i april. På forhånd 1000 tak. Kh Gitte

gammel besvarelse, ikke sikkert dit spørgsmål bliver læst. prøv evt at sende en pm til hende og håbe hun ser den bedre :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer