Hr&FruJakobsen

Er bryllupskage fast kutyme eller?

11 indlæg i dette emne

Haj alle! :cheerleader3:

Min kæreste og jeg diskuterer dette emne mindst en gang om ugen - bryllupskage, skal, skal ikke. Hører sådan en partout med eller kan man godt undlade?

Jeg tænker også på tidsplan... vi skal vies kl. 14.00, restauranten ligger 5. mins kørsel fra kirken og vi skal til bords omkring kl. 18.00... hvornår bliver en kage normalt serveret?

HILFE!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan også vælge at invitere til " reception " efter kirken.... hvor man får kaffe/champange og bryllupskagen. Både for at " få tiden til at gå " men også fordi så bliver kagen ikke " gemt væk " i alt det andet mad.

Men igen.. Man kan gøre som man vil... det er jer der bestemmer....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Man kan også vælge at invitere til " reception " efter kirken.... hvor man får kaffe/champange og bryllupskagen. Både for at " få tiden til at gå " men også fordi så bliver kagen ikke " gemt væk " i alt det andet mad.

Sådan gør vi det :) Altså får bryllupskagen efter kirken, og så lidt andet godt :iloveyou::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan gjorde vi. Det var nu ikke for at få tiden til at gå. Men fordi vi havde valgt at festen kun skulle være for de aller nærmeste og der var en masse af mine kolleger og samarbejdspartnere der gerne ville kigge forbi, så vi endte med at være 100 mennesker til receptionen incl dem der skulle med til festen. Vi serverede lidt forskelligt frem til vi var færdige med at blive fotograferet og skar så kagen for da vi ankom til vores hus, hvor receptionen blev holdt.

Men I kan gøre præcis som I har lyst til, det er kun jer der kan lave reglerne for jeres bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi får den også som dessert og hotellet har sagt ok for og trække dessertens pris fra og at vi så selv kommer med kagen

men som så mange andre skriver så er det helt op til jer hvad i gør der er ikke noget "rigtigt eller forkert"

0

Del dette indlæg

Haj alle! :loveflag:

Min kæreste og jeg diskuterer dette emne mindst en gang om ugen - bryllupskage, skal, skal ikke. Hører sådan en partout med eller kan man godt undlade?

Jeg tænker også på tidsplan... vi skal vies kl. 14.00, restauranten ligger 5. mins kørsel fra kirken og vi skal til bords omkring kl. 18.00... hvornår bliver en kage normalt serveret?

HILFE!!!!!

nogle vælger at få den til reseptionen... andre til kaffen efter maden.

vores menu er 4 retter + natmad så vi har valgt at skifte deserten ud med bryllupskagen, den vil jeg ikke udvære...

så når det er tid til kaffe så bliver bryllupskagen også serveret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer